1. #116371
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Chebakkia!!!

    En geen Marokkaanse bakker te vinden in een straal van tig kilometer. [emoji24]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #116372
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Nu heb ik ook zin in chebekia maar ga het dit jaar denk ik niet maken. Wil wel weer sellou maken, gezondere versie dan. Bij m'n zus was het ook zo op, m'n neefjes vonden het echt heerlijk en vragen er nog steeds naar

    En wat makrout, ook erg lekker. En die chebekia al'ain is ook erg lekker, wat minder zwaar en wat sneller gemaakt

    ]
    Ja sellou vinden alle kinderen lekker heb ik gemerkt. Chebekkia el Ayn had ik vorig jaar gemaak, was indd makkelijk.
    Married and children!

  3. #116373
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Chebakkia!!!

    En geen Marokkaanse bakker te vinden in een straal van tig kilometer. [emoji24]
    İnchaAllah kan je ze maken voor de Ramadan.
    Married and children!

  4. #116374
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Sellou is hier ook een favoriet. En volgens mij is het best gezond? Ik doe er niet veel suiker in.

    Hoe lang blijft dat eigenlijk goed? Ik wil dit graag ook maken als geboorte bedankjes. 1 maand?

    Ik wil zoiets graag maken. Moet enkel nog zo een cupcake potjes vinden. Straks even kijken in de wibra.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #116375
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Makrout is dus het enigste koekje dat mij echt niet lukt
    Het springt vaak open bij het bakken, het is niet echt zacht/smeuïg bij het opeten. Vulling loopt er uit. Echt een mislukking gewoon, ik maak ze daarom ook niet meer.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #116376
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Pizza’s zien er goed uit zeg mashaAllah
    Krijg meteen honger, moet nog ontbijten
    Shokran meid, Allah ibarek feek!
    Ik heb ook laat ontbeten vandaag.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #116377
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Tbarkallah chebakia koorts hier!
    Ik ben wel benieuwd naar die chebakia al 3ayn.

    Vorig jaar dacht ik waar ben ik aan begonnen nadat ik vormpjes ging maken. Had recept gehalveerd en ook nog eens helft vh deeg aan mn moeder gegeven hihi.
    Nu zou ik t anders aanpakken Inshallah.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #116378
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ik heb voor vandaag vega rijst met kippenpootjes uit de oven staan. Ik ga zo de pootjes marineren.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #116379
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Tbarkallah chebakia koorts hier!
    Ik ben wel benieuwd naar die chebakia al 3ayn.

    Vorig jaar dacht ik waar ben ik aan begonnen nadat ik vormpjes ging maken. Had recept gehalveerd en ook nog eens helft vh deeg aan mn moeder gegeven hihi.
    Nu zou ik t anders aanpakken Inshallah.
    Dan is die chebekkia elAyn wel een aanrader het is rollen en snijden/knippen. En je hebt er dan gelijk heel veel.
    Married and children!

  10. #116380
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Ontbijt vandaag


  11. #116381
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Dan is die chebekkia elAyn wel een aanrader het is rollen en snijden/knippen. En je hebt er dan gelijk heel veel.
    Ben heel benieuwd dan. Alles wordt hier gegeten. Die is dan ook fijn als chebakia in Ramadan op is.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #116382
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Ontbijt vandaag

    Dit ziet er heerlijk uit Mashallah!
    Lekker gezond!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #116383
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Dit ziet er heerlijk uit Mashallah!
    Lekker gezond!
    dank je wel.
    Zag het ergens en deed me jnoen. Ik eet nooit gerookte zalm. Maar met deze combinatie proefde je het amper. Wel lekker vullend

  14. #116384
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ja en was zo gebeurd, ik las wel eens 4 a 5 uur laten rijzen. Deze hoefde 30 min te rijzen dus was ong 16:30 begonnen.
    Allah i3tiek saha
    Oh nog beter zelfs. Ideaal.

  15. #116385
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ohhh my! Heerlijk zeg besaha. Ach wat harder lopen en t is weer weg hihi
    Haha ja toch. Allah tik sa77a!