1. #106396
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door bakster Bekijk reactie
    Freya lijkt me lekker die sushi en je mesemen ziet er heerlijk uit

    Praline chokran voor het recept

    Toa echt prachtige creaties weeral heel mooie kleuren overigens.

    Vandaag niet veel zin gehad om te koken heb gewoon burgers gemaakt

    Daarna wat walnootkoekjes gebakken voor straks bij de thee inch


    Dankjewel. Koekjes zien er weer mooi uit!
    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Toa prachtige taart,macarons en cc. Jouw kleurenpalet is echt mooi ma shaa Allah.

    Freya Besaha sushi en msemmen. Ik ga morgen ook msemmen maken..... Lang niet gemaakt. Sushi vind ik wel lekker. Maar ik wordt net iets blijer van een visschotel. Call me old fashioned

    Vandaag hebben we paella gegeten.

    Baksters besaha koekjes. Hoe maak jij die met een stuk walnoot bovenop. Lijkt uit een spuit te komen? Mag ik het recept?
    Misschien gaan we eid in Spanje vieren met de familie van mijn man. Ze hebben een plan om een huisje te huren en samen eid te vieren. Mochten we in nl blijven dan lijkt het me leuk om twee koek soorten te maken.
    Allah ya3tik sa7a ♡

  2. #106397
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ook nog toetjes gemaakt, met zoetstof ipv suiker. Mango bastogne toetjes













    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  3. #106398
    Nora

    Reacties
    2.361
    05-02-2011

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Heerlijk dames bsa7tkoum msemmen zien er ook lekker uit

    Ook lekkere vis! Over vis gesproken is dat een normale prijs 24€ voor 2 dorades niet eens hele grote gewoon normaal, heb ze vanmiddag opgehaald, want moest ze bestellen. Ow en ik moest ze zelf nog schoonmaken haha
    Nee, wij verkopen ze voor 12,50 de kilo.. vaak is een dorade rond de 500 gram tenzij je een grote hebt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk

  4. #106399
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Heerlijk dames bsa7tkoum msemmen zien er ook lekker uit

    Ook lekkere vis! Over vis gesproken is dat een normale prijs 24€ voor 2 dorades niet eens hele grote gewoon normaal, heb ze vanmiddag opgehaald, want moest ze bestellen. Ow en ik moest ze zelf nog schoonmaken haha
    Ja is wel normaal als je het bij een visboer haalt, maar die maakt het dan wel schoon. Bij onze viszaak kost het standaard 12.50 per kilo en een gemiddelde dorade is al gauw wel 900 a 1000 gram. Die kleinere zijn meestal 600 gram hier, maar dan merk je ook wel dat die echt aan de kleine kant zijn.

  5. #106400
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Bsa7tkoum [emoji3590]

    Vis voor ons met verse tasnift
    Dit keer tarbot, pieterman, brika en zeeduivel gemaakt ( weet niet alle NL namen van de vis(^^)
    Was heerlijk








    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Layhdik ouchay recette n charmilla inam Die ziet er echt zo lekker uit!! Ik zag hem kort geleden ook, en toen bleef ik er ook maar aan denken haha.

  6. #106401
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ook nog toetjes gemaakt, met zoetstof ipv suiker. Mango bastogne toetjes













    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Mag ik hier het recept ook van? Ziet er zo lekker en niet te moeilijk uit!

  7. #106402
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Toa prachtige taart,macarons en cc. Jouw kleurenpalet is echt mooi ma shaa Allah.

    Freya Besaha sushi en msemmen. Ik ga morgen ook msemmen maken..... Lang niet gemaakt. Sushi vind ik wel lekker. Maar ik wordt net iets blijer van een visschotel. Call me old fashioned

    Vandaag hebben we paella gegeten.

    Baksters besaha koekjes. Hoe maak jij die met een stuk walnoot bovenop. Lijkt uit een spuit te komen? Mag ik het recept?
    Misschien gaan we eid in Spanje vieren met de familie van mijn man. Ze hebben een plan om een huisje te huren en samen eid te vieren. Mochten we in nl blijven dan lijkt het me leuk om twee koek soorten te maken.
    Het zijn idd spuitkoekjes.
    120 gr boter mixen met 80 gr poedersuiker. Goed doormidden tot het licht is. 1 volledig ei erdoor mixen. Vervolgens 1 eetlepel masha 1 koffieketen kaneel en 1 eetlepel cacaopoeder doorvoeren. Dan 250 gram goed fijngemalen walnoten erdoor mixen. Dan doe je er bloem bij tot je een deeg hebt dat je goed kunt spuiten bij mij was het ong een 120 gr maar dat hangt af van je meel soms is het wat meer. Je moet zien dat het niet te lopend blijft maar ook niet te veel toevoegen dat je droog deeg krijgt.
    Hopelijk is het duidelijk genoeg en heb je er iets aan. Ghair inch

  8. #106403
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Bsa7tkoum [emoji3590]

    Vis voor ons met verse tasnift
    Dit keer tarbot, pieterman, brika en zeeduivel gemaakt ( weet niet alle NL namen van de vis(^^)
    Was heerlijk








    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Lekker masha Allah

  9. #106404
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankjewel. Koekjes zien er weer mooi uit!


    Allah ya3tik sa7a ♡
    Chokran xx

  10. #106405
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dutch-Moslima Bekijk reactie
    Nee, wij verkopen ze voor 12,50 de kilo.. vaak is een dorade rond de 500 gram tenzij je een grote hebt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ja is wel normaal als je het bij een visboer haalt, maar die maakt het dan wel schoon. Bij onze viszaak kost het standaard 12.50 per kilo en een gemiddelde dorade is al gauw wel 900 a 1000 gram. Die kleinere zijn meestal 600 gram hier, maar dan merk je ook wel dat die echt aan de kleine kant zijn.
    Oké tnx was ik even benieuwd naar
    Mn moeder koopt ze een stuk goedkoper, maar dat is ook meestal op de markt.
    Moet nu ineens aan olifantje denken, die is denk ik wel bevallen zegt mn gevoel
    Happiness is an inside job


  11. #106406
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Burritos van gisteren met vulling van gehakt mais etc
    Was lekker, maar geen after foto helaas
    Mn man zei zo smaakt het een beetje naar calzone





    Dat was even geleden een unicorn taart. Vind deze taarten altijd zo leuk
    Van binnen hebben de lagen ook verschillende kleurtjes

    Met cupcakes erbij

    Nog 1 week bakken en daarna heerlijk even 3 weken niks. Vakantie/rust en lekker uitslapen





    Happiness is an inside job


  12. #106407
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Praline is wel duur hoor. Meestal is het rond de 6euro voor een dorade afhankelijk van de grootte. Heb je het bij een Marokkaanse visboer gehaald of een Nederlandse? Daar zit ook veel prijsverschil.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #106408
    MVC Lid

    Reacties
    850
    25-06-2020

    mooi die taart

  14. #106409
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door bakster Bekijk reactie
    Het zijn idd spuitkoekjes.
    120 gr boter mixen met 80 gr poedersuiker. Goed doormidden tot het licht is. 1 volledig ei erdoor mixen. Vervolgens 1 eetlepel masha 1 koffieketen kaneel en 1 eetlepel cacaopoeder doorvoeren. Dan 250 gram goed fijngemalen walnoten erdoor mixen. Dan doe je er bloem bij tot je een deeg hebt dat je goed kunt spuiten bij mij was het ong een 120 gr maar dat hangt af van je meel soms is het wat meer. Je moet zien dat het niet te lopend blijft maar ook niet te veel toevoegen dat je droog deeg krijgt.
    Hopelijk is het duidelijk genoeg en heb je er iets aan. Ghair inch
    Soukran, ik wil deze eens uitproberen!

    Praline mooi gemaakt!

  15. #106410
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Die vis ziet er weer heerlijk uit. Hier word het vandaag vis van de markt inchallah.
    Cupcakes, toetjes, koekjes en msemmen zien er ook goed uit bsahtkoum
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ