MVC Lid

Reacties
    3.510
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Nog heen vakantie dan? Dacht met voorjaarsvakantie iedereen gelijk...

Goed om te horen. Ik had vorige week een gesprek en de oudste gaat met sprongen vooruit. Mooi rapport. Was in het begin zo m strijd met die tang van een kleuterjuf maar heb mn eigen weg gevolgd en ze komt prima mee met het niveau van groep vier. Ben ergens wel bang dat ze het allemaal wel goed vinden van een allochtoons kind en dan al snel prijzen. Dus ik blijf met haar thuis werken. [emoji4]
    nee noorden is als eerst, wij volgende week.

Alhamdolilah! Ja zou het denk je? Is ze de enige daar? Wat doe je thuis met haar? Ik doe thuis heel weinig eerlijk gezegd, maar hij gaat goed mee. Hij heeft wel scula en doet regelmatig zelf extra dingetjes thuis. Met alles is hij ook echt zo vooruit gegaan, lezen en spelling is zijn sterkste punt, met AVI leest hij al van groep 7 Allahuma baarek. Thuis leest hij dus wel veel. Rekenen was zwak en is ook een stijgende lijn omhoog. Heel fijn.
    Don't wish for it, work for it

MVC Lid

Reacties
    2.529
    11-03-2010

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie

Deze is me wel iets te druk. Zou ik niet zo snel voor kiezen..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Vind die rode echt mooi wauw

nooit geweest

Reacties
    24.348
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik voelde mij bezwaard om binnen te lopen zo laat maar ze zei breed glimlachend geen probleem hoor
    Is vaak wel zo idd. Daarom twijfel ik ook zo om weg te gaan, had een tijdje terug gesolliciteerd bij een andere gemeente en dat was toen een senior functie, vonden ze toen 2/3jaar geleden nog too much en zouden mij toen graag voor een junior functie willen maar stond toen niet open, en nu staat er dus een vacature open van junior en medior, vind dat ik na 6 jaar absoluut geen junior meer ben, maar er zijn dus meerdere vacatures open en heb t idee dat ze maar niet aan de mensen komen.. dus denk dat ik een goede kans maak, wat mij juist weer zo bang maakt.. er gaat nooit meer zo een baan zijn als dit, maar ik wil hier ook weer niet de rest van mn leven blijven, alhoewel dat misschien niet eens heel verkeerd zou zijn Er is subhanAllah geen één dag geweest dat ik opsta met tegenzin en denk, he gatver ik moet naar werk, ik bedoel dat is best bijzonder toch.. ik ga er altijd met een fijn en gerust gevoel heen, fijne collega's, fijne omgeving, niemand die in je nek hijgt. Zal bij de gemeente wel anders zijn ben ik bang.. maar het is een stuk dichterbij en een hoger salaris.. maar wat is geld nou als je minder vrije tijd hebt en misschien wel met tegenzin naar werk gaat? Wat zou jij doen juno Vind t echt heel moeilijk, ik weet ook dat ik spijt ga krijgen maar dat hou je altijd met een baan als dit, hierna wordt alles wel een stapje zwaarder zegmaar.. had ik ook met verhuizing, verandering is altijd op t begin moeilijk, ben dan iemand die elke x gaat terugkrijgen naar hoe t was.. is ook wel weggeëbd na 2 jaar ook met verhuizen..anyway lang verhaal maar moest er even uit
    Stilstand is achteruitgang he...al weet ik niet of je nu stappen hebt gemaakt in je huidige functie. Drie jaar werkervaring is in principe net junior af. Afhankelijk van je werkervaring en ontwikkeling. Zes jaar zou dat zeker moeten zijn, maar is niet automatisch senior. Vaak zijn daar ook wel functie eisen voor vastgesteld.
    Wat ik zou doen? Zeker solliciteren. Al is het maar om de feedback.
    Heb zelf ook bij een gemeente gewerkt en had daar alle vrijheid van de wereld. Tuurlijk zijn er vaste overlegmomenten dat je er moet zijn etc. Qua doorgroei ook veel kansen en mogelijkheden. Tijdens gesprek kun je zelf ook vragen stellen en kijken of jij daar wilt werken. Eis iig een hoger salris dan wat je nu hebt. Wees daar niet ye voorzichtig in. Vaak passen ze ook wel een functie inhoudelijk aan qua taken en verantwoordelijkheden aan de persoon die komt solliciteren. Dan zien ze toch andere kansen en mogelijkheden waar ze eerder nog geen idee van hadden.
    Ik zou iig solliciteren.succes!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    24.348
    22-06-2003

nee noorden is als eerst, wij volgende week.

Alhamdolilah! Ja zou het denk je? Is ze de enige daar? Wat doe je thuis met haar? Ik doe thuis heel weinig eerlijk gezegd, maar hij gaat goed mee. Hij heeft wel scula en doet regelmatig zelf extra dingetjes thuis. Met alles is hij ook echt zo vooruit gegaan, lezen en spelling is zijn sterkste punt, met AVI leest hij al van groep 7 Allahuma baarek. Thuis leest hij dus wel veel. Rekenen was zwak en is ook een stijgende lijn omhoog. Heel fijn.
    Heel weinig 'people of colour' zeg maar. Mn gevoel zeg dat. Dit is weer een andere leerkracht he.
    Idd squla en ik heb cito oefenboekjes aangeschaft om de cito vraagstelling te oefenen.
    Tbarkellah 3lieh. Insha Allah gaat hij zo door.

Mini heeft nig heen rapport gekregen...net paar maandjes naar school. Maar zoiets als natuurlijke leider verbaast me niet. Maar ook wil ze altijd alle ruzies oplossen en erg behulpzaam. Was ook een gied gesprek met juf.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    24.348
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja he, echt om mensen te lokken. Heb dat echt al bij meerdere gezien.. waarvan voorkant foto ontbreekt

Dankjewel x

Terwijl de echte grote namen gewoon tig foto's plaatsen.
    Maargoed...dit is toch een ander niveau.

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    3.510
    06-10-2017

Stilstand is achteruitgang he...al weet ik niet of je nu stappen hebt gemaakt in je huidige functie. Drie jaar werkervaring is in principe net junior af. Afhankelijk van je werkervaring en ontwikkeling. Zes jaar zou dat zeker moeten zijn, maar is niet automatisch senior. Vaak zijn daar ook wel functie eisen voor vastgesteld.
    Wat ik zou doen? Zeker solliciteren. Al is het maar om de feedback.
    Heb zelf ook bij een gemeente gewerkt en had daar alle vrijheid van de wereld. Tuurlijk zijn er vaste overlegmomenten dat je er moet zijn etc. Qua doorgroei ook veel kansen en mogelijkheden. Tijdens gesprek kun je zelf ook vragen stellen en kijken of jij daar wilt werken. Eis iig een hoger salris dan wat je nu hebt. Wees daar niet ye voorzichtig in. Vaak passen ze ook wel een functie inhoudelijk aan qua taken en verantwoordelijkheden aan de persoon die komt solliciteren. Dan zien ze toch andere kansen en mogelijkheden waar ze eerder nog geen idee van hadden.
    Ik zou iig solliciteren.succes!
    Ja dus ideaal dat er nu medior functie is..en ze zoeken er meer dan één. Die functie is ook al meerdere keren uitgezet.. Junior staat bij tot 2 jaar en medior stond minimaal 3 jaar dacht ik, nou met 6 jaar zou dat makkelijk moeten kunnen.. en is toch weer een schaal hoger. En vanuit daar doorgroeien naar senior.. nee in huidige functie ben ik niet gegroeid, wel qua salaris natuurlijk maar niet qua functie, is ook niet echt mogelijk. Het is gewoon een warm bad dit, een fijn nest, dat is moeilijk om te verlaten, mn man zegt ook altijd, de slechtste eerste baan die je zou kunnen krijgen omdat je er ontzettend lui door wordt Dat is waar idd, bij de gemeente is t ook nog best OK allemaal, niet zoals in de commerciële wereld.. en hele goede secundaire arbeidsvoorwaarden etc. Thanks, jij hebt mij nog even over de drempel gehaald haha ik ga het gewoon doen. En ik kan altijd nog beslissen hoe of wat.. Ohja en mocht het zo ver komen, ga zeker qua salaris zo hoog mogelijk zitten en zeggen dat ik hoger wil dan dat ik nu heb, en heb 6 jaar werkervaring + master op zak. Ga gewoon zo hoog mogelijk zitten en dan kijken waar we uitkomen. Dankjewel

MVC Lid

Reacties
    45.611
    14-07-2013

Terwijl de echte grote namen gewoon tig foto's plaatsen.
    Maargoed...dit is toch een ander niveau.

Klopt inderdaad lijkt me nergens voor nodig

Hier ook nog geen vakantie volgende week pas.
    Heb een leuk tijgerpakje voor hem gehaald.

Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    45.611
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Vind die rode echt mooi wauw

Ja ben ook echt benieuwd naar die jurk.
    Die kleur doet het ook altijd goed[emoji3059]

MVC Lid

Reacties
    3.510
    06-10-2017

Heel weinig 'people of colour' zeg maar. Mn gevoel zeg dat. Dit is weer een andere leerkracht he.
    Idd squla en ik heb cito oefenboekjes aangeschaft om de cito vraagstelling te oefenen.
    Tbarkellah 3lieh. Insha Allah gaat hij zo door.

Mini heeft nig heen rapport gekregen...net paar maandjes naar school. Maar zoiets als natuurlijke leider verbaast me niet. Maar ook wil ze altijd alle ruzies oplossen en erg behulpzaam. Was ook een gied gesprek met juf.
    Bizar he dat dat idd nog steeds zo zou kunnen zijn. Maar zolang ze goed mee gaat en idd extra ondersteuning is alleen maar goed. En zolang het een stijgende lijn is. Bij rekenen zat hij helemaal onderaan, nu nog niet bij de top ofzo maar het is een stijgende lijn, dat is het belangrijkste. Stilstaan is achteruitgang :') haha. Oh ja cito is hier ook nog een aandachtspunt, wat handig, waar heb je die besteld? InshaAllah al onze kiddo's, moge Allah ze bijstaan.

Fijn! Hier mag Layla ook bijna, denk dat het bij haar ook wel prima afgaat.

nooit geweest

Reacties
    24.348
    22-06-2003

Bizar he dat dat idd nog steeds zo zou kunnen zijn. Maar zolang ze goed mee gaat en idd extra ondersteuning is alleen maar goed. En zolang het een stijgende lijn is. Bij rekenen zat hij helemaal onderaan, nu nog niet bij de top ofzo maar het is een stijgende lijn, dat is het belangrijkste. Stilstaan is achteruitgang :') haha. Oh ja cito is hier ook nog een aandachtspunt, wat handig, waar heb je die besteld? InshaAllah al onze kiddo's, moge Allah ze bijstaan.

Fijn! Hier mag Layla ook bijna, denk dat het bij haar ook wel prima afgaat.
    Amien!
    Ja ben mn onschuld wat dat betreft kwijt hoor. Ik push mn kinderen niet, maar ze maken wel gebruik van de kansen die ze hier krijgen....ok soms push ik best wel. Voor hun eigen bestwil. [emoji4]

Via deze site. Heb ook taal besteld.

https://www.aandachtvoorrekenen.nl/

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    24.348
    22-06-2003

Ja dus ideaal dat er nu medior functie is..en ze zoeken er meer dan één. Die functie is ook al meerdere keren uitgezet.. Junior staat bij tot 2 jaar en medior stond minimaal 3 jaar dacht ik, nou met 6 jaar zou dat makkelijk moeten kunnen.. en is toch weer een schaal hoger. En vanuit daar doorgroeien naar senior.. nee in huidige functie ben ik niet gegroeid, wel qua salaris natuurlijk maar niet qua functie, is ook niet echt mogelijk. Het is gewoon een warm bad dit, een fijn nest, dat is moeilijk om te verlaten, mn man zegt ook altijd, de slechtste eerste baan die je zou kunnen krijgen omdat je er ontzettend lui door wordt Dat is waar idd, bij de gemeente is t ook nog best OK allemaal, niet zoals in de commerciële wereld.. en hele goede secundaire arbeidsvoorwaarden etc. Thanks, jij hebt mij nog even over de drempel gehaald haha ik ga het gewoon doen. En ik kan altijd nog beslissen hoe of wat.. Ohja en mocht het zo ver komen, ga zeker qua salaris zo hoog mogelijk zitten en zeggen dat ik hoger wil dan dat ik nu heb, en heb 6 jaar werkervaring + master op zak. Ga gewoon zo hoog mogelijk zitten en dan kijken waar we uitkomen. Dankjewel
    Gemeente is idd een goede wg. Goede arbeidsvoorwaarden en tjah...ambtenaar he...[emoji16]
    Ik miste de commerciële kant weer wel en ben weer wat anders gaan doen. Leer en groei je ook van verschillende organisaties en functies.
    Ben benieuwd hoe het verder zal gaan. Lgheer insha Allah.

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    24.348
    22-06-2003

Frey...[emoji1]

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    45.611
    14-07-2013

Even een frisse lucht gehaald buiten

En mn bakspullen zijn binnen.. net op tijd ook

MVC Lid

Reacties
    3.510
    06-10-2017

Amien!
    Ja ben mn onschuld wat dat betreft kwijt hoor. Ik push mn kinderen niet, maar ze maken wel gebruik van de kansen die ze hier krijgen....ok soms push ik best wel. Voor hun eigen bestwil. [emoji4]

Via deze site. Heb ook taal besteld.

https://www.aandachtvoorrekenen.nl/
    thanks, ga er even naar kijken

MVC Lid

Reacties
    3.510
    06-10-2017

Frey...[emoji1]
    true that en iets met, stap uit je comfortzone... khair inshaAllah