1. #111991
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Is lekker Roumaisa. Bsaha.

    Doe jij er paprika bij zo of geroosterd?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Allah i3tiek saha, heb ik wel eens gedaan. Maar dit keer had ik alleen groene paprika in huis ik vind rood/geel lekkerder in soepen. Toen had ik t er gewoon rauw bij gedaan en niet geroosterd.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #111992
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik zweer het je...ik dacht nog fokkk nu moet ik stoppen want straks komt de moraalridder weer eens zeggen hoe wij DIKKE....MarOKAanse koeienreten reageren. Hihi

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Omg!!!! Kapot lachen gewoon!!!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #111993
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door RaffaelloCoco Bekijk reactie
    Besaha, ziet er heerlijk uit!
    Allah i3tiek saha meid.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #111994
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Zo ben weer bij hihi

    Juno, heerlijk die stamppot!

    Olifantje, jouw schotel ziet er ook heerlijk uit en gezond met groenten. Ik las later in een citaat over vis. Inshallah is dat snel aan de andere kant geniet er ook van. Hier kan ik genieten ‘van elkaar negeren’ geen extra sda3 hihi

    RaffaelloCoco, lekker die kapsalon ziet er heel gezond uit zo

    TC jullie ook besaha turkse avondje! Wat zien we allemaal op tafel? Ik vind jou placemats ook heel mooi

    Alle overige ladies ook allemaal besaha mocht ik iemand vergeten zijn.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #111995
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Besaha meid! In shaa Allah zien we gauw weer visjes op je menu, omdat je man weer normaal doet.....lol. Ik doe dit nu ook. Ik zorg goed voor mijn man. Maar maakt hij het te bond dan gaat ie maardlekker voor zichzelf zorgen. Scheeltt mij veel interne gesprekken en ruzies in mijn hoofd haha

    Over je schoonzus. Ik dacht ook eerst. Ja ze is jong en met getrouwd......loopt wel los. Ik ben nu ook een andere gastvrouw dan toen ik trouwde op mijn 31ste. Maar ik begrijp jr nu wel beter. In shaa allah pikt ze jullie systeem snel op. En het is ook fijn als als schoonzus hier en daar wel tips geeft. Ik was ook altijd zoekende bij mijn schoonfamilie. Niemand zei doe dit of dat. Dat vond ikzelf soms best lastig.
    Walkahi Moslima81, ik zorg ook goed voor de mijne en nog meer. Maar het houdt niet op. Hij zorgt ook voor mij maar door zijn mond moet hij het altijd verpesten omdat het gewoon kwetsend en vernederend is.

    Hij kan niet tegen negeren dus is dat mijn nieuwe troef, en het voelt gewoon geweldig aan. Geen sda3, geen tamara.

    Over schoonzus, ik laat het voor wat het is. Ik begrijp dat hier niet alle info wordt gegeven, maar ik vind je voelt aan wanneer het oprecht is (ook al is het verkeerd). Ik kom bv vaak niet aan toe mijn.schoo moeder te bellen en telkens als zij mij belt schaam ik me, en zeg ik gewoon sorry het is geen excuus ik moet je bellen, zegt ze neen ik neem je niks kwalijk, je hebt het druk. Ik wil maar zeggen bepaalde gevoelens of gedachtes komen niet zomaar.

    Maar heee vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen.

    Denk een wandeling te maken met mijn baby.

    Gisteren ook gedaan en voelde heerlijk. Heb mijn lunch gekocht en zijn op.stap gegaan. Ook heerlijk om niet te moeten delen, morsen, vlekken of o ooww mama en zie je alles op de grond.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  6. #111996
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Thanks ladies. Besteld. Ik heb afgelopen weken niks anders gedaan dan uitgebreid koken ( zal de foto’s vanavond wel even plaatsen).

    Olifantje en Meisje, meneer heeft ze gekocht! Ik vind ze heel mooi, haha.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  7. #111997
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Oh dames dit was wat er op tafel lag: saç kafurma, mante, frietjes, Turkse rijst, bulgur en vlees.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  8. #111998
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Cheesecakejes nog speciaal voor mn zusje gemaakt, ze had er zo een zin in. Kan ze ook mee nemen naar mn moeder zo.. ze gaat zo weg snik snik. Vind dat nooit leuk




    Vandaag loubia met lamskoteletjes uit de oven.

    Happiness is an inside job


  9. #111999
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Zien erheerlijk uit. Besa77a!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #112000
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Ik zie manti, heeeeerlijk! Mis de spontane uitstapjes naar een restaurant.


    Bsahtkoum allemaal die heeft geplaatst. Moet nog terug bladeren .

  11. #112001
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Salam wa3laikoum Dames,


    Praline ik heb weer trek in cheesecake snickers, die mjnis zien er heerlijk uit.
    @ Juno Stamppot met stoofvlees, heerlijk. Heb vandaag insha allaah stoofvlees met frieten en aardappelkrokketen.
    @ Freya je taart ziet er weer eens prachtig uit. Blijf me verbazen elke keer met je creaties.
    @ Romaissa je vissoep ziet er heerlijk uit met je turkse pizza.....pffff was je me buurvrouw maar haha.
    @bakster je broodjes zien er perfecto uit.

  12. #112002
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Ow olifantje! Dat maakt de situatie die je aan het begin beschreef helemaal anders!
    Bedoel uit je eerste verhaal ging ik ervanuit dat ze pas gehuwd waren. Denk de meeste hier ook.maar nu lees ik dat ze al 5 jaar samen zijn en ze 39 is. Nou ja dan snap ik je "frustratie" wel hoor!
    Dacht eerst dat ze shen 20 was ofzo en pas gehuwd dacht mss moet ze het nog leren. Maar tis dus helemaal anders.
    Dat dacht ik dus ook
    Toen ik net getrouwd was heb ik ook heel wat gekke dingen gedaan die niet volgens de "etiquette" horen. Gelukkig ben ik niet Marokkaans of dat ging zeker het gespreksonderwerp in de familie zijn.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #112003
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Lekkere dingen weeral. Ik had vandaag de eerste keer weer stage en les na meer dan 3 weken. Voel het toch wel hoor zeker na die lange busrit.
    Deze ochtend hadden we een Webinar over communicatie met anderstaligen, was echt interessant!

    Dus vandaag houden we het gemakkelijk.
    Fishtick met frietjes en salade.

    Gisteren was het sperzie bonen marmita en ook kokos ghribia gemaakt. en dit weekend 3x vis gegeten. 2x 's middag gebakken ansjovis en de zondagavond sardine tajine.


    Dit weekend ook zoete broodjes van amours cuisine gemaakt. Is een heel goed recept voor de geïnteresseerdeen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #112004
    MVC Lid

    Reacties
    398
    13-05-2020

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Lekker rafaello, besaha
    Allah yehtik saha!

  15. #112005
    MVC Lid

    Reacties
    398
    13-05-2020

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Bsaha Raffaello

    Die broodjes zien er ook zooo lekker uit!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Allah yehtik saha Olifantje!