1. #78361
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Zelf cupcake prikkers en kaartjes maken

  2. #78362
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Zelf cupcake prikkers en kaartjes maken
    Wat leuk, wat een goed idee
    Broblem?

  3. #78363
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Goed gevulde gezonde rijstsalade is vast klaar ♡ courgettesoep erbij en voor meneer nog wat bladerdeeghapjes

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  4. #78364
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    @Freya ziet er lekker uit! Die rijstsalades doen het altijd goed hihi.

    Ik ga vanavond voor wokgroentes met kip en noedels. Daarnaast loempia’s erbij en gegrilde mais. Ijskoffie voor meneer.

    Heb net zo wat geks meegemaakt, stond een man voor de deur die beweerd dat ik zijn dochter ben. Beetje in de war klonk hij.. heel gek.. nu zit hij in me voortuin. Heb me man gebeld die is racen naar huis hahah. Om te kijken of we hem kunnen helpen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #78365
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door flowerrtje Bekijk reactie
    Wat sneu. Doe wel voorzichtig. Misschien is hij onder invloed en anders geestelijke aandoening ofzo.
    Jaa precies, me man is er nu gelukkig. Zie hem parkeren voor de deur hhah. Hij zal zeker wel tegen me zeggen straks: niet de deur zomaar openmaken hahah.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #78366
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Dat lijkt me echt gek om mee te maken mamavann. Inshallah komt of is het goed met die man. En met jou. Niet te veel geschrokken..

    Hier was het gisteren gebakken horsmakreel. En soep en war hapjes enz enz maar main dish was de vis.

    Vanavond soep met bladerdeeghapjes met kip, koffie en thee en briwat amandel enz enz. Een wrap die over was, en later inshallah hamburgers van kefta en veel rauwkost erop/erbij.

    Morgen of koteletjes of dorade in de oven met gamba's. Inshallah.

  7. #78367
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    daar wil ik toch op reageren dat dit niet klopt, dat is meer iets wat hoort bij de leer van de buddha dat zeg maar het lot sowieso zou hebben toegeslagen maar bij de moslims is dat niet zo, alles staat voorgeschreven en de zaken zullen gebeuren precies zoals het geschreven staat, en niet zoals bij de buddha bv iemand draagt hoge haken ze loopt buiten en breekt haar been, volgens hun lot zou ze sowieso haar been hebben gebroken of ze nou die hakken aan had of niet terwijl in ons deen de dingen gebeuren zoals ze geschreven staan, dus niet dat we kunnen zeggen als ik die hakken niet had aangedaan dan had ik mijn been niet gebroken, je hebt je been gebroken met die ene paar schoenen omdat het zo geschreven stond dat het ook op deze wijze ging gebeuren subhanaAllah

    verder, Allah irahmo, wel heel heftig
    Hhmm ik vind het lastig om iets van jou aan te nemen, door wat je laatst hier verkondigde over bekeerde moslims.

    Maar goed. Ik ga me wel in verdiepen in shaa allah. Als dat zo nauw komt, dan wil ik dat wel weten. Of als iemand dalil of uitleg heeft over dit onderwerp, Dan ben ik er wel benieuwd naar.
    Mocht mijn uitleg islamitisch niet correct zijn, maar het hoort zoals jij hierboven zegt..dan bedankt voor je bericht.

  8. #78368
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Eieren koken. Pellen en door de helft snijden. Eigeel apart houden.
    Ei-halven door bloem geklust en paneermeel halen en dan frituren.

    Eigelen prakken met mayo. Voeg daar fijngehakt augurk bij. Mosterd sambal peper zout naar smaak. In een spuitzak scheppen.


    Jalopenopoppers
    Elke peper door de helft zaadlijsten verwijderen. Vullen met een mengsel van monchou en chedderkaas peper. Chiliflakes erdoor. Dan door bloem ei paneermeel. Dan weer ei paneermeel. Frituren.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Dank uuuuuuuu

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  9. #78369
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Zelfde als gisteren + kip cashew....

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  10. #78370
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Dat lijkt me echt gek om mee te maken mamavann. Inshallah komt of is het goed met die man. En met jou. Niet te veel geschrokken..

    Hier was het gisteren gebakken horsmakreel. En soep en war hapjes enz enz maar main dish was de vis.

    Vanavond soep met bladerdeeghapjes met kip, koffie en thee en briwat amandel enz enz. Een wrap die over was, en later inshallah hamburgers van kefta en veel rauwkost erop/erbij.

    Morgen of koteletjes of dorade in de oven met gamba's. Inshallah.
    Jaa was echt raar.. maar me man heeft hem geholpen hamdoelilah. Bleek dus dat hij helemaal in de war was en onder begeleiding woont. Hij is uit zijn woning gekomen en naar buiten gegaan. Dus we hebben hem eten meegegeven en drinken en me man heeft hem gebracht naar zijn woongroep. Ik werk met deze doelgroep.. dus ik wist gelukkig waar alle locaties zitten hier.

    Klinkt lekker! Hoop dat het heeft gesmaakt insha Allah. Nu lekker uitbuiken op de bank hahahh. Heb een nieuwe programma De zwakste schakel. Zo leuk om te zien en mee te doen hahaha.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #78371
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    moslima niet hoogmoedig worden he
    Heeft niks met hoogmoed te maken. Elke moslim moet kritisch zijn over waar hij zijn kennis van aanneemt. Het is juist afgeraden om zomaar van iedereen kennis aan te nemen, vooral als je hebt gezien dat die persoon heel foute dingen zegt over onze eigen broeders en zusters.

  12. #78372
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Voor deze print gekozen dit jaar voor Eid

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  13. #78373
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Bsa7tkoum dames.
    Heb zelf Eid mubarak sticker vellen besteld. Heb ze denk ik vandaag binnen. En had nog wat van vorig jaar, maar vind deze van nu wel leuker.
    Vandaag krijg ik ook die ajwa dadels tot aan huis bezorgd.
    Voor mezelf een luchtige leuke tuniekje. Krijg ik ook nog binnen. Qua kleding zijn we wel gereed

    Gisteren was het linzensoep met crispy chicken in wraps.
    Kan helaas geen foto's plaatsen nog.. weet niet waar t aan ligt.
    Happiness is an inside job


  14. #78374
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Voor deze print gekozen dit jaar voor Eid

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Leuk! Je hebt zeker een lamineerder op werk?

  15. #78375
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Morgen komt mn schoonzus gezellig iftar doen hier.
    Ze stond er echt op om soep mee te nemen. Scheelt mij dan weer lekker haha
    Maar ja wat erbij??

    Wil wel toetje maken dit x
    Happiness is an inside job