1. #118516
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Mijn makkelijkste toetjes tip is slagroomvla! Beste uitvinding ever.

    Laagje oreo kruim (bastogne, speculoos,maria biscuit etc etc), laagje slagroomvla, laagje gesneden aardbeitjes (of ander zacht fruit), weer beetje slagroomvla en versieren met kleine oreo of halve aardbeitjes. Dit toetje is zo lekker en binnen paar minuten klaar en hup koelkast in.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #118517
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Allah ya3tikom saha, bedankt dames

    Ik dompel de lange vingers okk in melk. Lust zelf geen melk maar merk je niks van

    Ik heb ook weinig met toetjes. Vind het heerlijk om het te eten,maar vaak zonde van de calorieën haha.roumaisa jij maakt daar wel een feest van wat ik zo zie en lees.

    Besaha chilli con carne

  3. #118518
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Hey dames, ben net thuis, ben doodop maar moet nog een taart voor morgen afmaken + 10 koekjes, moet ik nog even bakken. Ga morgen even terugbladeren en reageren. Sinds woensdagochtend ben ik bezig tot nu, nog eventjes.. gisteren vriendin wezen slapen pizza gemaakt, avond nacho's, ochtend pancakes staan bakken. Toen weer naar m'n zus waar ik net vandaag kom. Ook daar zoveel drukte met al de kids, baby vasthouden, nichtje naar wc brengen elke x, avondeten mee helpen enz enz enz. Alhamdolilah. Mijn opa en oma zijn beiden gevaccineerd en geen last gehad. Oma eergisteren gehad

    Juno zag er goed uit hoor de lahmacun!!

  4. #118519
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Nacho's en pancakes. Pancakes waren idd heel lekker. In de avond keken we de film what men want, was wel leuk, gewoon een lekker simpele lachfilm

















    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  5. #118520
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019







    Married and children!

  6. #118521
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door bakster Bekijk reactie
    Ik hoorde gisteren van een familielid uit marokko dat ze haar man op café hadden gevaccineerd.
    Hahahhaa, dit is wel echt erg als dat zo is
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  7. #118522
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Dank je wel.

    Alleen doen mn voeten zo'n pijn van te wandelen.

    De laatste 4 foto's. Was zo heerlijk. Van de markt op je bord.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wat is dat, 4e en 5e foto? Inktvis? Herinner het mij vaag..
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  8. #118523
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik heb er een halve ui in gedaan en net weer geproefd. Het heeft gewerkt. Hrira gered en mezelf van nikma.[emoji2960]

    En dank je!
    Yey eind goed al goed

  9. #118524
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik doe ook niet standaard deegwaar bij iftar. En de keer dat ik t doe is idd zo gepiept. Vaak als ik zulke dingen doe heb ik al harira, nog iets anders erbij klaar! Maar maak er ook geen 50 of 60. Maak er max 30, meer dan de helft vries ik in.

    Voor de Ramadan heb ik nog wat visbriwats en loempia’s van paar weken terug. Als ik nog zin heb maak ik n keer kipbriwats, heb dat zo lang niet op. Zat zaterdagen en zondagen en ook nog eens 2 weken vakantie in de Ramadan, dus maak me echt nergens druk om. We zien het dan allemaal wel inshallah!

    Zoals vandaag wilde ik lasagna, kefta eruit gehaald en moest nog ff weg en boodschappen doen. Ik dacht geen zin meer om te wachten op lasagna. Moet ook rekening houden met iemand die glutenvrije eet, dus pasta viel ook af. Werd uiteindelijk chili con carne hihi. In de Ramadan ben ik niet veel anders, dus het roer kan last minute zo om. Ik vertel ze ook bijna nooit van te voren wat we gaan eten ‘ik kijk straks wel’

    Alhamdoelilah heeft iedereen haar manier dat het fijnst/het beste werkt.
    Idd
    Bij mij is het ook wel zo dat ik op het laatste moment net geen zin meer heb om uitgebreid te gaan koken daarom dat ik altijd diepvries stuff achter de hand hou.
    Vooral in ramadan krijg ik soms hevige pijn weer aan mijn rug door vermoeidheid en geraak ik gewoon nergens hmdl

  10. #118525
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Besaha oe raha dames!
    En shokran voor alle reactie op toetjes. Had ook lang niks gemaakt maar had 2 marscepone en veel slagroom die volgende week niet meer goed is.

    @juno echt heel makkelijk net als normale tiramisu maar de lange vingers gedipt in eigen merk fristi van ah of jumbo. Originele fristi bevat karmijn(bloedluis) het ook echt zo lekker vooral als je de ‘echte tiramisu lange vingers’ gebruikt. Zijn dikker en luchtiger.
    Bij aardbeientiramisu gebruik ik voor de lange vingers te dippen diepvries aardbeien. Ontdooien in de blender met wat citroensap en dan dippen maar is ook heel lekker

  11. #118526
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    Jup klopt maar ben ook anti-pil.. oh no oh no oh no no no no nooo karen in the making
    Anti pil verwacht dan maar een voetbalploegje thuis haha

  12. #118527
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Fotos zijn van vorige week. Kwam er maar niet aan toe om up te loaden. Aardbeien tiramisu met een laag aardbeiensaus, anijsbroodjes met aardappelpuree maakt de broodjes zo zacht, appeltaart met kids gemaakt en couscous was echt lekker. Volgende keer na ramadaan in shaa allah.

    Vandaag was het kip uit de oven met vers brood.

    Vandaag was ik mijn keukenweegschaal kwijt. Overal met de kinderen gezocht. Later op de dag terug gevonden. Hij had een ninja actie uitgevoerd. Hij zat vast tegen de bovenkant van de lade. Ik weet niet hoe hij daar vast is komen te zitten haha

    Morgen iets met vis. Man kwam thuis met shren..weet echt niet wat ik ga maken.

    Ziet er lekker uit bes7a

  13. #118528
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik weet niet hoe ik t voor elkaar heb gekregen ik heb 2x zo veel gemaakt als normaal terwijl niet iedereen mee eet. Mohiem kids hebben morgen dit door elkaar geroerbakt. En ik heb nu al zin in salades.



    Ziet er echt lekker uit

  14. #118529
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Nacho's en pancakes. Pancakes waren idd heel lekker. In de avond keken we de film what men want, was wel leuk, gewoon een lekker simpele lachfilm

















    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Wat is het recept van die pancake als ik vragen mag en kan je ze ook bakken op een teppanyakiplaat

  15. #118530
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie






    Oh die pasta en soep ziet er verrukkelijk uit. Die koperen mok doet me aan rkempo denken