1. #66826
    MVC Lid

    Reacties
    67
    07-12-2014

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Oh zo lekker deze!
    Vergeet telkens die papiertjes te bestellen.
    Waar kan je die papiertjes bestellen?

  2. #66827
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Toch gewoon voor de normale variant gegaan. Had bij nader inzien indd geen zin om staven te rollen haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  3. #66828
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    En nu opbergen die handel

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  4. #66829
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Lekker bezig tesliem

    Ik ben nog bezig met baklavs/notenrol
    Fondantkoekjes gemaakt

    Morgen nog 2 soorten. Donderdag aan de taarten. Heb preisoep en pizza op vandaag

  5. #66830
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Lekker bezig tesliem

    Ik ben nog bezig met baklavs/notenrol
    Fondantkoekjes gemaakt

    Morgen nog 2 soorten. Donderdag aan de taarten. Heb preisoep en pizza op vandaag
    Ik heb zojuist besloten dat ik het bij 3 soorten houd. Morgen las ik een pauze in. Genoeg koekjes haha. Mm zus zag ik vandaag 2 soorten maken, met die van mij erbij kunnen we een aardig plateau vullen. Baraka.

    Hoeveel taarten moet je maken?
    Ik ga donderdag in shaa Allah de taart maken. Ben dan vrij, dus genoeg tijd in shaa Allah!
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  6. #66831
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Wie kan me een makkelijk recept geven voor slagroomtaart? Ik heb het recept van biscuit al van freya overgenomen, maar wat smeer je er dan allemaal op en tussen? Kan ik hem maken met alleen maar slagroom of is dat saai? Ik heb caramel snippers voor de rand.

    Het gaat om een taartje van 18 cm.

  7. #66832
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wie kan me een makkelijk recept geven voor slagroomtaart? Ik heb het recept van biscuit al van freya overgenomen, maar wat smeer je er dan allemaal op en tussen? Kan ik hem maken met alleen maar slagroom of is dat saai? Ik heb caramel snippers voor de rand.

    Het gaat om een taartje van 18 cm.
    Ik zou een vulling maken van slagroom en mascarpone en daar een smaak aan toevoegen of wat vers fruit. Of gehakte rafaello's of chocola. Of room en lemoncurd voor een frisse vulling.
    Ligt er maar net aan waar je van houdt.
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  8. #66833
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Dank je wel tesliem. Ik heb toevallig nog lemoncurd in de vriezer. Doe je dan gelijke delen lemoncurd als slagroom voor ertussen?

  9. #66834
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Ik heb zojuist besloten dat ik het bij 3 soorten houd. Morgen las ik een pauze in. Genoeg koekjes haha. Mm zus zag ik vandaag 2 soorten maken, met die van mij erbij kunnen we een aardig plateau vullen. Baraka.

    Hoeveel taarten moet je maken?
    Ik ga donderdag in shaa Allah de taart maken. Ben dan vrij, dus genoeg tijd in shaa Allah!
    6 taarten waarvan 1 voor onszelf en 1 koektaart en 40 cupcakes.. Wil morgen echt de koekjes af hebben. Maar taarten gaan wel aardig snel vooral de drips

    InshaAllah

  10. #66835
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wie kan me een makkelijk recept geven voor slagroomtaart? Ik heb het recept van biscuit al van freya overgenomen, maar wat smeer je er dan allemaal op en tussen? Kan ik hem maken met alleen maar slagroom of is dat saai? Ik heb caramel snippers voor de rand.

    Het gaat om een taartje van 18 cm.
    Ik doe slagroom met klopfix en daaronder een laagje jam of lemoncurd, simpel maar heerlijk. Of vlaaifruit ook heel lekker. Eventueel stukjes verse aardbei

  11. #66836
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ben bijna klaar eindelijk!
    Nog alleen de cappuccino koekjes door de chocolade, maar dat doe ik als de kids op bed liggen. Want weet anders al hoe dat gaat

    6 soorten en van ieder soort 90 a 100 stuks gemaakt
    Happiness is an inside job


  12. #66837
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Fondantkoekjes heb ik ook gemaakt net en morgen de cupcakes. Dat is toch best snel gedaan als el3eid dan toch vrijdag is alleen toeven erop spuiten en klaar
    Happiness is an inside job


  13. #66838
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Toch gewoon voor de normale variant gegaan. Had bij nader inzien indd geen zin om staven te rollen haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
    Mooi! Ik heb ook een plaat gemaakt, maar wel in ruitjes gesneden. Wou eigenlijk ook eerst wit doen een x en bruine strepen, maar ja ik maak deze zo vaak dat ik al die bruine chocolade als eerst had gedaan zonder bij na te denken deze heb ik precies in 10 min gemaakt haha en fijn is dat je er in 1x veel koekjes uit kan halen
    Happiness is an inside job


  14. #66839
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    heerlijk dames tbarkelah jullie koekjes [emoji7]
    ik begin morgen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  15. #66840
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    En 1 dripcake maak ik morgen.
    Voor ons zelf maak ik sfenj en de koekjes wat over is gebleven dan maak ik wel mooie schaaltje van. Wat maken jullie voor ontbijt?
    Heb zin in El3ied
    Happiness is an inside job