MVC Lid

Reacties
    1.402
    01-07-2013

Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Dank je wel Freya

Heb het nog niet bekeken, maar ga er zo aan beginnen en eens kijken welk recept uiteindelijk. Shoukran.

Trouwens dames over die karton en douwels en stokjes...is allemaal tachenwit voor mij. Lang leve allo allo bakker ik wil een taart bestellen.

Maar bsahatkoem alle dames die graag taarten bakken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Hahaha voor mij ook nog hoor heb nog nooit een stapeltaart gemaakt.

MVC Lid

Reacties
    1.402
    01-07-2013

Hier noodles met gewokte groenten. Ga dat voortaan zo doen zelf groenten halen en snijden etc ipv uit zo'n zakje. Is verser en goedkoper

MVC Lid

Reacties
    1.402
    01-07-2013

Vorige keer macarons gemaakt en dit keer zijn ze gelukt maar daarna wilde ik een giant macaron maken maar was mislukt! Denk te lang laten drogen. Want zag vorige keer filmpjes waarbijj macarons niet hoeven te drogen maar zo direct in de oven? Ga het volgende keer testen en wie weet...scheelt een hoop tijd

MVC Lid

Reacties
    38
    12-09-2018

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Wat vreselijk hoorde al helikopters en ambulance was ook naar buiten gelopen. Ik loop letterlijk paar keer per dag over dit spoor. 5min van me vandaan

Heb ook vaak bakfietsen vol kinderen gezien
    Het raakte me zo erg dat ik er tranen van kreeg
    Denk je veilig je kinderen af te hebben gezet en hoor je zo iets verschrikkelijks (zijn aan het onderzoeken nog hoe het heeft kunnen gebeuren)

https://www.bd.nl/oss/vier-kinderen-...nden~a22f10de/

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ina lilahi wa ina lilaihi razji3oen
    Vreselijk voor die vader.

MVC Lid

Reacties
    44.910
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door Esyea Bekijk reactie
    Vorige keer macarons gemaakt en dit keer zijn ze gelukt maar daarna wilde ik een giant macaron maken maar was mislukt! Denk te lang laten drogen. Want zag vorige keer filmpjes waarbijj macarons niet hoeven te drogen maar zo direct in de oven? Ga het volgende keer testen en wie weet...scheelt een hoop tijd
    Wat mooi! net juweeltjes

Wil me er ook weer aan wagen. Laatst kregen ze tenminste wel een voetje haha

Ganache tussen gedaan?

Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    1.402
    01-07-2013

Wat mooi! net juweeltjes

Wil me er ook weer aan wagen. Laatst kregen ze tenminste wel een voetje haha

Ganache tussen gedaan?

Dankjewel[emoji182]. Nee zachte roomkaas. Was meer voor de foto en had niks anders.

Blijven lastige dingen he?

Vorige keer bij een Marokkaanse bakker verkochten ze macarons voor 1.50 p.s! Terwijl het er nog helemaal vol lag tegen sluitingstijd. Dacht ja, die dingen kun je echt niet voor die prijs verkopen in een wijk vol buitenlanders

DroomSter

Reacties
    6.509
    25-07-2012

Maar zijn macarons nou echt zo lekker?

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

MVC Lid

Reacties
    1.402
    01-07-2013

Nee echt heel lekker vind ik ze niet. Maar een hoop mensen vinden van wel. Vind ze vooral mooi om te zien

MVC Lid

Reacties
    2.316
    06-10-2017

Ik vind ze wel echt lekker. Goed gedaan esyea
    www.facebook.com/sweetpetitenl

When you're truly authentic, there can be no competitors

MVC Lid

Reacties
    1.164
    16-08-2016

Wat wezen drinken en hapje eten met vriendin
    Nieuwe plek uitgeprobeerd, maar bijna niks wat halal was op de grookte zalm na, wat ik weer niet eet en geen trek in een uitsmijter, maar ja grote broodplankje was prima. Zit dan weer niet te vol

en jou man vond dat goed . Geblondeerde kop tieten die er uit springen en een strak legging om je reet en dan lekker eetcafés bezoeken ?........ appart heb je een neeerlamse man zonder gheerah

Lekker nieuwe plekjes uit proberen helemaal opgedoft ....... de manen konden lekker van je genietrn in die nieuwe cafés van je