1. #125026
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Wanneer ga je sfenj maken?

    Ik zeg dat al zeker 3 weken en telkens is het andere dag

    Ach de intentie is er dus dan komt het helemaal goed.

    Hoe is het met je kindjes?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Geen idee heb soms het idee dat ik achter de feiten aanloop. Ja goed hmdl. Heb vandaag zo een dag dat ik nietvooruit te branden ben en alleen wil slapen. Hoe is het met jou? Kindjes? Opleiding? Zag dat je echt lekker had gekookt knap hoor onze kleintjes slechten geloof ik niet veel toch.

  2. #125027
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Bsaha met al jullie baksels.

    Praline, zo jij hebt serieus hard gewerkt. Freya jij ook.

    Knap allemaal en die muts taart is inderdaad leuk en apart.

    De cupcakes, taarten en de koekjes...allemaal nice.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #125028
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Die slagroomtaart trouwens ook. Doet Le echt denken aan vroeger. Daarmee vierden wik feest hihi en ik at al de stukjes ananas.

    Echt mooi gedaan.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Wees genadevol

  4. #125029
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Heb vrijdag uitgebreid gekookt voor m'n ouders.

    Bastilla vis, aardappelsalade met grijze garnalen, asperges, en een cake. Bananen cake met chocoladestukjes. Deze was beter geslaagd dan de vorige, maar heb dan ook heen zelfrijzende bloem gedaan.

    Die aardappelsalade vond ik geslaagd. Had de aardappelen gekookt en dan in blokjes gesneden maar door te mengen werd het zo puree achtig en dat vond ik nice

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Wees genadevol

  5. #125030
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Dat ziet er yummie uit Olifantje.
    Geduld is de sleutel

  6. #125031
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Heb vrijdag uitgebreid gekookt voor m'n ouders.

    Bastilla vis, aardappelsalade met grijze garnalen, asperges, en een cake. Bananen cake met chocoladestukjes. Deze was beter geslaagd dan de vorige, maar heb dan ook heen zelfrijzende bloem gedaan.

    Die aardappelsalade vond ik geslaagd. Had de aardappelen gekookt en dan in blokjes gesneden maar door te mengen werd het zo puree achtig en dat vond ik nice

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Heerlijk allemaal!

    Dat is die old school shlada djel btata...ekte old school was met latta dserdien. [emoji4]

    Bsa7tkoem!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #125032
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Was dat niet voor cake?

    Ik heb vorig jaar ook soortgelijk recept tegengekomen en als ik me niet vergis heb je gelijk (in hun nieuw boek staat denk ik een recept voor 5 verschillende koekjes maar met 1 deeg en dan zowat hier en daar toevoegen).

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Nee koekjes waren het en echt al van jaaaaren terug.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #125033
    MVC Lid

    Reacties
    110
    01-07-2016

    Weet iemand hoe je ervoor kunt zorgen dat de bovenkant van je bestilla niet scheurt?

    In love ♡


  9. #125034
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Loyaal. Bekijk reactie
    Weet iemand hoe je ervoor kunt zorgen dat de bovenkant van je bestilla niet scheurt?
    Ben ik ook naar benieuwd. Als ik me niet vergis heb ik al eens de tip van Praline gevolgd maar bij mij scheurt het.

    Heb het voor een deel afgedekt met bakpapier maar alsnog gescheurd.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Wees genadevol

  10. #125035
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Heerlijk allemaal!

    Dat is die old school shlada djel btata...ekte old school was met latta dserdien. [emoji4]

    Bsa7tkoem!
    Noooo geen sardientjes. Ik mag dat niet.

    Maar alles was op.

    Misschien ga ik 2 koekjes maken maar mijn kneedmachine is kapot. Dus tijd voor zen nieuwe goeie.

    Weet je nog dat ik de kenwood of kitchenaid wou halen en manlief kwam met die van de Lidl? Za3ma ik ga die niet gebruiken. Wel nu is ie kapot.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Wees genadevol

  11. #125036
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Dat ziet er yummie uit Olifantje.
    Dank uuuu

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Wees genadevol

  12. #125037
    MVC Lid

    Reacties
    174
    07-10-2020

    Citaat Geplaatst door Loyaal. Bekijk reactie
    Weet iemand hoe je ervoor kunt zorgen dat de bovenkant van je bestilla niet scheurt?
    Als de bastilla scheurt is het vaak te droog. Je kan het beste de bastilla even in de koelkast leggen nadat je deze hebt gevuld. En daarna goed insmeren met roomboter en olie

  13. #125038
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Ik wil ook bestilla maken deze week, die mini's inchaAllah. Ik heb al vis gekocht, maar die mie is te duur hier, dus ga gewoon alleen vis gebruiken denk ik.
    Mijn man komt terug elhamdulillah!!! Hij moet nog een ticket boeken maar hij zegt dat hij over max 10 dagen wel terug is. Gaat echttttt wennen zijn, ben zo gewend geraakt. 1 jaar en 3 maanden!! Weet niet hoe ik dit heb gedaan, maar Allah heeft mij toch de kracht gegeven. İk ben Natuurlijk bezig met de grote schoonmaak en walima voorbereiden. Wie weet trek ik zelfs mijn takchita aan hahaha.
    Morgen dadelkoekjes maken denk ik, dadelpasta heb ik al klaar. Denk ook chebekkia deze week.
    Married and children!

  14. #125039
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    @olifantje: lekker allemaal.
    Married and children!

  15. #125040
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Noooo geen sardientjes. Ik mag dat niet.

    Maar alles was op.

    Misschien ga ik 2 koekjes maken maar mijn kneedmachine is kapot. Dus tijd voor zen nieuwe goeie.

    Weet je nog dat ik de kenwood of kitchenaid wou halen en manlief kwam met die van de Lidl? Za3ma ik ga die niet gebruiken. Wel nu is ie kapot.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Die van lidl is stuk?
    Wa ha ya moelrgis.

    Heb net door jou een aardappelsalade met tonijn gemaakt.

    Ik heb mn refvelvet af.
    Gisteren in de kou gelopen en kon thuis niks meer met mn handen. Dus vandaag pas afgemaakt.

    Hij is nog niet aangesneden, vanavond pas, dus geen idee hoe hij smaakt.




    best place to upload photos
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran