nooit geweest

Reacties
    28.076
    22-06-2003

Besa77a hoceima! Ziet er super uit allemaal!

Zo had ik kip met zitoun, maar zonder zitoun, wel de eieren. [emoji2960]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

ouwe rot in het vak

Reacties
    12.486
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik ben Turkse linzensoep aan het maken, met linzen die al zeker een jaar in mijn voorraadkast liggen. Kan geen kwaad toch?
    Ik zou t wel goed wassen en in een zeef uit laten lekken, er zit sws altijd beetje zand achtige iets tussen en soms ook tarwe korrels net als bij gewone linzen

@ nawal ik gebruik laatste tijd maizena in harira (voor glutenvrij te houden) en anders andere soort meel een optie? Als er maar geen bakpoeder of rijsmiddel in zit en bij geen meel zou ik een gekookte gepureerde aardappel toevoegen aan harira is ook een bindmiddel.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers!

MVC Lid

Reacties
    7.276
    21-05-2013

Ik wil vandaag een couscoussalade maken met gegrilde groente en fetakaas. Kent er iemand hier toevallig een lekkere dressing die daarbij past?

nooit geweest

Reacties
    28.076
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ik wil vandaag een couscoussalade maken met gegrilde groente en fetakaas. Kent er iemand hier toevallig een lekkere dressing die daarbij past?
    Hmmm...iets met peterselie en munt? Olijfolie, snufje zout, wat zuur als je dat lekker vindt in dressings ...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    424
    03-07-2013

@ perfume speciaal voor jou. Je hebt me laten lachen met je rode punt haha! Je houdt van trollen! Thumbs up!

http://www.sosokitchen.nl/wit-brood

MVC Lid

Reacties
    8.023
    06-10-2017

First time magnum cakepops geprobeerd.

Ook gelijk gefilmd hoe ik cakepops maak

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Don't wish for it, work for it

nooit geweest

Reacties
    28.076
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    First time magnum cakepops geprobeerd.

Ook gelijk gefilmd hoe ik cakepops maak

Ziet er erg netjes uit tbarkellah!

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    8.023
    06-10-2017

Heerlijk allemaal lhoceima!

Be happy

Reacties
    26.142
    08-02-2009

Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Mmm lekker alhouceima besaha!!!
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Besa77a hoceima! Ziet er super uit allemaal!

Zo had ik kip met zitoun, maar zonder zitoun, wel de eieren. [emoji2960]
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Heerlijk allemaal lhoceima!
    Bedankt dames!
    Jullie ook bsaha en freya ik zou zo’n magnum cakepop wel willen hoor :likje;
    Trotse mama ♡♡

MVC Lid

Reacties
    43
    28-02-2020

Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Besahtkom iedereen
    Cupcakefabriek leuk dat je mee plaatst. Je doet me denken aan het lid theelepeltje
    Vraag me af hoe het met haar gaat...Inchallah verkeert ze in een goede staat yarabbi.

Ondertussen ook hier soort van gewend geraakt... druk op de borst is weg hamdollah yarabbi.

Keek net wat vlogs van Marokkaanse dames , allemaal deden ze het zelfde...rarara....
    Brood bakken tbarkellah. Zoals een lid zei, we zijn onze moeders nog meer dankbaar dan ooit tevoren over de skills die ze ons hebben aangeleerd. Allahismehna mn walidin

Lief dankjewel[emoji3590]
    Ben al jaaaareeenn stil mee aan het lezen... snap niet dat ik niet eerder gezellig mee heb gedaan haha. Wat theelepeltje betreft ben ik zeker ook benieuwd hoe t met haar gaat. Ze maakte Allahoemabareek heerlijke dingen.

Lhoceimaaa Wauuww heerlijk allemaal Allahoemabareek en dan vooral dat taartje. Met wat heb je afgesmeerd? Heb je t recept?

En freyaaa prachtig die magnums Allahoemabareek, Good job!

Hier vandaag brood gebakken en voor vanavond pizza’s en heb nog wat kipfilet. Ff kijken wat ik daar mee kan maken...

MVC Lid

Reacties
    2.167
    21-02-2004

Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Heerlijk Besaha! Alles ziet er echt jammie uit.

Freya en cupcake fabriek Besahtkoem. Freya ga je dat filmpje op fb plaatsen?

MVC Lid

Reacties
    8.023
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Heerlijk Besaha! Alles ziet er echt jammie uit.

Freya en cupcake fabriek Besahtkoem. Freya ga je dat filmpje op fb plaatsen?
    Ik heb m via kookmutsjes gedeeld en mijn eigen Facebook (sweetpetitenl)

MVC Lid

Reacties
    7.276
    21-05-2013

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hmmm...iets met peterselie en munt? Olijfolie, snufje zout, wat zuur als je dat lekker vindt in dressings ...
    Dankjewel Juno! Dacht inderdaad ook aan zoiets. Gewoon simpel en dan met citroensap. Maar dan zonder munt.

MVC Lid

Reacties
    2.242
    26-02-2015

Moslima81 Chokrane bezzaf jij beschrijft precies wat ik niet kan verwoorden. Rabbi khalik moge Allah je belonen Chokrane. Ben ook echt dankbaar dat rabbi ra7ma geeft.

Iedereen heeft heerlijke dingen geplaatst machallah. Moge Allah jullie rizq behouden Inchallah.

Houceima hoe maak je die vermicelli met kip ziet er heerlijk.uit machallah.

Hier vandaag Harira en gevulde msemmen hamdollah.

MVC Lid

Reacties
    8.023
    06-10-2017

Homemade kerrie prei ovenschotel. Was heerlijk