1. #132721
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Sfenj heb ik ook een paar dagen al zin in!
    Ieder keer wil ik t wel maken, maar komt er iets tussen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  2. #132722
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Meskien, zo zielig voor hem. Hoop op een spoedig herstel. Hoe lang kan hij niet naar school waarschijnlijk?

    Misschien kan je sfenj maken?
    Harira is altijd lekker als je ziek bent. Sterkte met alles, niet teveel stressed het komt vast allemaal goed. Hij gaat blij zijn dat hij het straks allemaal achter de rug heeft.
    Dankjewel, inshaAllah. Zie nu pas dat er eerste staat, bedoel dus voor de wedstrijd. Vond het vooral gisteren echt zielig, ja je wordt morgen geopereerd. Maar beter nu, is hij in de vakantie sowieso weer hersteld. Meestal met een paar daagjes wel en eerste dagen brengen we m dan wel met de auto.

    Ja dacht ook aan sfenj idd, of churros. Of van die lokma balletjes met siroop..

  3. #132723
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Thuisbezorgd

    Dacht ik zet ff loubia in de week voor morgen. Geen loubia in huis. Zag wel lsen tir, tsicha, l3des en mardoud staan. Denk lsen tir dan voor morgen inshaAllah.
    Lekker makkelijk. Lsan tir heb ik ook deze week gemaakt als lunch met melk.
    Married and children!

  4. #132724
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Harira staat al lekker te pruttelen. Straks alleen nog vermicelli toevoegen.

    Heb trouwens ook appels die op moeten..

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  5. #132725
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Gisteren hadden we marmita met lamsvlees en barqok. Vandaag weet ik het nog niet, moet nog ontbijten! Denk broodje shoarma, lekker makkelijk.Marokko voetbalt ook straks

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  6. #132726
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Bsa7tkoum dames. Ziet er weer verrukkelijk uit allemaal. Excuses voor het niet reageren op alle mooie foto's.


    Freya..ik was net een mail aan het maken voor een freya..moest meteen aan jou denken ondanks dat je niet echt zo heet. [emoji1]

    Deze dame ook niet trouwens , is een Chinees die veranderen altijd hun naam voor de westerse klanten.





    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  7. #132727
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Ik weet niet meer of ik deze wel of niet geplaatst heb maar ontbijtje bij vriendin afgelopen woensdag. ;




    Afgelopen weekend geboorte feestje gehad, klein schalig.
    Ik had appel beignets meegenomen.












    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  8. #132728
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Afgelopen week heeft mijn man voornamelijk gekookt.

    Bv vis uit de oven en gebakken vis





    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  9. #132729
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Freya allahie 3awnkoum.
    Veel sterkte.

  10. #132730
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ontbijt/koffie.

    En we zijn net binnen, op tijd. Zoontje kan niet wachten! Loopt heel de tijd rond hup Marokko hup

    En lamsvlees van gisteren.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  11. #132731
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Vandaag op verzoek van mijn oudste spagetti gemaakt met tonijn.
    En hibiscus sapje gemaakt en een cake natuurlijk, want had geen snacks in huis
    Married and children!

  12. #132732
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Allah ye3tiek saha!
    Was ook lekker en heel vers smaakte het.

    Ja de 1e keer had ik dat toen ik paar uur weg was alleen. En 1e keer alleen naar de supermarkt was ook best raar. Ik voelde een soort leegte haha. Maar ik deed het al vrij snel en nu wel gewend.

    Allahouma bareek gaat snel! Mijn zoontje 1 maand en twee weken vandaag.
    Ik zeg meestal 1 maand +
    Mijn zoontje ziet er nu pas uit als een 'normale' new born. Echt heerlijk om zo extra lang te genieten van die kleine handjes en voetjes. Zijn kleding past nu ook goed eindelijk, eerst zwom hij in zijn kleding haha.

    Wanneer willen jullie tahara doen voor hem? Mijn man wil het nu al doen voor hem, maar ik wil wachten tot de lente eigenlijk.

    Ik vind het echt jammer dat wij geen sebe3 hebben gegeven. Laatste seba3 die ik had gegeven was er bijna niemand gekomen hahaha, zonder famillie is het niet leuk om te doen. Dus wil dat niet nog een keer herhalen, vlees verdelen is genoeg voor ons hier.
    Married and children!

  13. #132733
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Mijn zoontje ziet er nu pas uit als een 'normale' new born. Echt heerlijk om zo extra lang te genieten van die kleine handjes en voetjes. Zijn kleding past nu ook goed eindelijk, eerst zwom hij in zijn kleding haha.

    Wanneer willen jullie tahara doen voor hem? Mijn man wil het nu al doen voor hem, maar ik wil wachten tot de lente eigenlijk.

    Ik vind het echt jammer dat wij geen sebe3 hebben gegeven. Laatste seba3 die ik had gegeven was er bijna niemand gekomen hahaha, zonder famillie is het niet leuk om te doen. Dus wil dat niet nog een keer herhalen, vlees verdelen is genoeg voor ons hier.

    Aah geniet er maar van! En wat goed dat hij het nu in haalt allemaal. Voor het termijn dat je bevallen bent is het nog goed. Vrouw van mijn neef is bevallen met 37 weken en kindje woog 2,5 kilo.

    Ik denk met zes maanden dat we het gaan doen inshaAllah.

    Met thara kan je wat leuks doen voor jullie zelf. Ook leuk toch!
    Happiness is an inside job


  14. #132734
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Bsa7tkoum dames. Ziet er weer verrukkelijk uit allemaal. Excuses voor het niet reageren op alle mooie foto's.


    Freya..ik was net een mail aan het maken voor een freya..moest meteen aan jou denken ondanks dat je niet echt zo heet. [emoji1]

    Deze dame ook niet trouwens , is een Chinees die veranderen altijd hun naam voor de westerse klanten.





    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk
    zie het ook regelmatig voorbij komen.

    Ik ga maandag trouwens ontbijten bij Arab blend, moest er door jou aan denken haha want het is met mn collega's en ze zeiden waar kunnen we nou op maandagochtend terecht..paar suggesties van anderen waren dicht. Nou daar dus, en op loopafstand.

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  15. #132735
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Afgelopen week heeft mijn man voornamelijk gekookt.

    Bv vis uit de oven en gebakken vis





    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk
    Heerlijk die vis, de rest ook bsa7tkom
    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Freya allahie 3awnkoum.
    Veel sterkte.
    Ameen

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk