1. #59611
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Het is niet gevaarlijk, is onzin
    Wil het echt giftig zijn moet er echt HEEL veel van inzitten

  2. #59612
    MVC Lid

    Reacties
    600
    11-12-2009

    Welke eitjes, wat voor codes?
    Kama tadieno toedaan.

  3. #59613
    MVC Lid

    Reacties
    600
    11-12-2009

    Welke eitjes, wat voor codes?
    Kama tadieno toedaan.

  4. #59614
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ja Roumaisa geloof het best zoiets zou in Amsterdam nog wel lopen op de juiste plek maar Rotterdam armoedzaaiers even serieus wie gaat daar wat kopen of zitten voor die prijs.

    Gemiddelde rdammer heeft net genoeg geld voor de Bas.

  5. #59615

  6. #59616
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Ja Roumaisa geloof het best zoiets zou in Amsterdam nog wel lopen op de juiste plek maar Rotterdam armoedzaaiers even serieus wie gaat daar wat kopen of zitten voor die prijs.

    Gemiddelde rdammer heeft net genoeg geld voor de Bas.
    Vergis je niet rotterdammers hebben ook poen, er staan echt een hoop van die luxe woontorens die zijn echt duur. Ik denk dat Amsterdam sws onbetaalbaar is geworden en zoiets zou dan daar 3x zo duur zijn. En a'dam heeft al heel veel markten voor een prikkie is ook een attractie op zich hihih
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #59617
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Het is niet gevaarlijk, is onzin
    Wil het echt giftig zijn moet er echt HEEL veel van inzitten
    Ja meestal zijn de waarschuwingen uit voorzorg net als met die kippegriep ofzo ineens 5 milj kippen ruimen, doodzonde maar goed.
    De plofkippen die in de winkels liggen zijn ook niet gezond, dus ja wat wel en wat niet?
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #59618
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ja meestal zijn de waarschuwingen uit voorzorg net als met die kippegriep ofzo ineens 5 milj kippen ruimen, doodzonde maar goed.
    De plofkippen die in de winkels liggen zijn ook niet gezond, dus ja wat wel en wat niet?
    Trouwens iedereen moet zelf goed uitzoeken hoe en wat, het gaat tenslotte om jouw gezondheid en die van je gezinsleden. Lees nl net een bericht op nu dat t we dergelijk een gevaar kan zijn, wie wat waar en hoe vind ik zelf niet duidelijk maar lees ook niet alles erover. Vind eieren sws niet geweldig maar kids zijn er wel gek op.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #59619
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Eten van gisteren

    En bezig met een stapeltaart van blaze.. nieuwe uitdaging zo'n grote blaze voor bovenop boetseren. Ik ben het aan het proberen met Rice krispies. Dit worden de wielen


    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  10. #59620
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ontbijtje van net, de vlokken zijn wel heel puur maar wel lekker als je van pure choco houdt met een bakske zelf gemaakte cappuchino



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #59621
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001


    Van gisteren: spaghetti en mozzarella kaas erop

    Heb nog wat foto's van de week, maak ze speciaal voor hier hihi dus bij deze:


    Linzensoep

    En dit ook bij konak, huisgerecht. Lamsvlees(soort shwa) en kipblokjes op bedje van rijst en salade met een aparte sausje erover wel heel lekker en keer wat anders dan wat ik altijd neem (frietjes gejat bij 1 vd kids hihi)


    En turkse thee, had de lichtste vind turkse thee best sterk

    Aardappelpartjes, vissticks uit oven en broccoli met kaassausje (was vorige keer goed bevallen is van maggi)

    En een salade erbij


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #59622
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Lekker frey besaha!
    Mijn zoontje is weg van blaze, ben heel benieuwd naar eindresultaat.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #59623
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Krijg spontaan trek van je post roumaisa jullie ook bsa7a

    Ja best een werk die blaze joh maar wel leuk

  14. #59624
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Lekker dames Bsahetkoum
    Ik ga vandaag lekker harira maken heb daar zo een zin in !!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #59625
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Lief complimenten ivm je taart afspeel kunsten
    Zo glad en egaal machallah echt n verschil met eerst