ouwe rot in het vak

Reacties
    13.790
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ouf Freya en roumaisa ik heb zin in jullie eten, lekker Hollandse pot.
    We gaan zo kip met olijven eten maar heb er geen zin meer in nu haha
    Oehhh sorry! Maar dit is zo gemaakt, als je er zin in hebt lekker klein potje voor jezelf maken en stuk kip erbij. Goed voor ijzer ook.

Besaha frey, heerlijk he stamppotten.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers!

ouwe rot in het vak

Reacties
    13.790
    25-12-2001

Die macarons zien er echt goed uit, van steeds proberen kan je leren.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers!

nooit geweest

Reacties
    30.400
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik weet niet of ze helemaal goed zijn, maar ze zijn in ieder geval niet hol. Ik heb als vulling chocolade ganache gebruikt, had niks anders in huis maar ze smaken heerlijk

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Ik vind ze super frey! Tbarkellah!

Ik ben nu into taart tm zondag en dan wil ik ook eens macarons proberen nu ik zo in de bakflow zit.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    10.697
    29-05-2010

Echt goed gelukt Freya!

Bsahtkoum eten allemaal!

nooit geweest

Reacties
    30.400
    22-06-2003

Heerlijk die stamppotten!

Wij hadden vandaag gwez van vlees en groenten.
    Dus ik en de oudste gingen naar sport. Daarna zouden we eten.
    We komen thuis...hij heeft voor zichzelf lever gemaakt...keuken was brandschoon gelukkig voor hem.
    Voor de jongste had hij kipnuggets en frikandel geairfryd. [emoji848]
    Dus toen wilde de oudste dat ook.
    Bleef ik over.
    Dus voor morgen ben ik klaar met koken...en zo kwam het dat ik het restje stamppot van gisteren had en een stukje zuurkoolschotel uit de diepvries.
    Had geen jus...dus heb er brie op gedaan en dat in de magnetron opgewarmd tot het smolt. [emoji16]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    6.348
    03-04-2011

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Zulke die je zelf tot een doosje vouwt.
    Ik zocht ook andere, maar kwam alleen deze tegen. Ze liggen bij de cadeaupapier/lintjes etc misschien hebben ze bij jullie ook andere

Is indd makkelijk nu met Corona, we zijn nog nieg klaar, heb ze open gelaten voor als ik iets leuks tegen kom.. Wil ook nog iets van speeltje erin en andere verpakte snoep, rozijntjes kunnen ook is toch op psz

Veel kinderen zeg! Basisschool zeker
    En hoe oud word ze?

Ah ja die zijn wel handig want ze krijgen het ook mee na huis ipv dat ze het op school opeten. Ga eens kijken of ze die hier hebben in een ander thema en anders ga ik gewoon voor die zakjes. Ik zag wel van die kleine cadeautjes bij action. Klei, jojootjes, stuiterballen etc. Ligt bij de feestartikelen. Miss leuk om erbij in te doen.

Ze wordt 4 alweer. Jou dochtertje 3 toch? Idd voor de basischool/kleuterschool. Hebben 39 kids in de klas.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009