1. #69376
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    machallah3likom dames ziet er weer stuk voor stuk heerlijk uit besahtkom

  2. #69377
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Hier was het gisteren rijst op zn Marokkaans maar zonder vlees of kip.

    Heb ansjovis erbij gemaakt en gegrilde groene paprika, dat was het. Hamdoelilah.

    Vandaag dnk ik zeebaars want die heb ik gisteren niet gemaakt. Als tagine of iets apart erbij? Hmmm met een lekkere salade erbij.

    Trouwens Freya, wou gisteren nog afzonderlijk wat sturen maar vond het te gek. Knap wat jij eet en hoe. Ik zou dat echt niet kunnen en is ook helemaal niet mijn ding. Brrrr te gezond denk ik al eet ik niet echt ongezond op de suikers na. Hihi

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #69378
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Bij Tanger Marina is er een goei restaurant geopend. Helaas serveren ze ook alcohol. Maar het eten is heel lekker. De naam is me zowat ontgaan.

    Voor gegrilde kip (dus echt op houtskool) met tijm en citroen, ken ik ook een plekje maar ja de naam...

    Als je gaat eten onthoud je niet echt de naam en in Marokko moeten ze nog leren om kaartjes mee te geven.
    Citaat Geplaatst door Flowerbomb_ Bekijk reactie
    Ik ben ook in tanger! Helaas ben ik niet zo een vis eter. Als dames nog andere tips hebben, let me know.

    ik eet deze dagen alleen maar burgerking en macdonald, ben het helemaal zat hahah.
    ik probeer trouwens fotos te plaatsen maar het lukt niet??
    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  4. #69379
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Flowerbomb je kan zoveel eten wat niet met vis te maken heeft. Ik zou ook heerlijk al die streekgerechten nemen, tajine, couscous, la3des, harira, shwa, charmilla etc etc. En verder idd pizza, pasta, en rijst etc. Heel raar maar ik vind t lekker om thuis ook te koken als we op vakantie zijn. Resto's wordt ik ook snel zat
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #69380
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Lekker olifantje besaha!
    Ik zou zeebaars alleen bereiden en evt iets van charmilla bij of tortilla.

    Die gevulde courgette ziet er heerlijk uit, gevulde aubergine is ook lekker.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #69381
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ali illigali heeft google translate ontdekt
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #69382
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Wel al die gerechten vind ik lekker om dan thuis te eten maar bv nooit om in Marokko buiten te eten. Ik denk dan altijd hoelang is dat daar al.
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Flowerbomb je kan zoveel eten wat niet met vis te maken heeft. Ik zou ook heerlijk al die streekgerechten nemen, tajine, couscous, la3des, harira, shwa, charmilla etc etc. En verder idd pizza, pasta, en rijst etc. Heel raar maar ik vind t lekker om thuis ook te koken als we op vakantie zijn. Resto's wordt ik ook snel zat
    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  8. #69383
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Lekker olifantje besaha!
    Ik zou zeebaars alleen bereiden en evt iets van charmilla bij of tortilla.

    Die gevulde courgette ziet er heerlijk uit, gevulde aubergine is ook lekker.
    Dank Je!

    Ja tortilla wordt het dan. Jamjam

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  9. #69384
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Olifantje dat kan haha is juist helemaal mijn ding. Eet juist lekker en gezond en probeer ook goed te variƫren en het leuk voor mijzelf te houden. Ik kan dit heel lang volhouden!

  10. #69385
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Vanochtend voor werk getraind, nu onderweg naar werk en als ik thuis kom verder met mn taartjes heb weer volop energie als het lukt nog iets voor de leidsters maken vd kinderopvang want morgen hebben ze iets te vieren

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  11. #69386
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Ik ben deze week ook wat bewuster bezig. Merkte vorige week, dat doordat ik ongezond had gegeten, echt last kreeg van mijn buik. Had echt te veel fastfood en vet eten gegeten, ging nergens meer over.

    Gisteren zalm gegeten, met gewokte groenten. Voor vandaag ga ik waarschijnlijk uit eten en ga ik waarschijnlijk weer voor vis.
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  12. #69387
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ja olifantje dat zijn ook dingen die ik graag thuis eet, maar was meer naar een lid die niet van vis houdt en die enkel fastfood eet. Dan liever dat dan enkel die troep. Daarom als je naar een goed resto gaat waar t druk is is t wel goed.

    In marokko eten we t liefst vis, yammie of een gegrild kippetje
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #69388
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Lunch omelet (heb de pistolet er niet bij genomen), kaaskroket en soepje op werk..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  14. #69389
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Wij hebben in Marokko ook alleen zowat buiten gegeten en dus soms bij familie, dat was wel t lekkerst we zijn beiden niet zulke viseters, meestal gegrild kippetje of gegrilde kofta, met salade, frietjes, harira vooraf enz. Soms fastfood, bokadio's etc. Soms gewoon tajine of couscous zoiets. Op een gegeven moment hadden we t ook wel gehad. Maar hamdolilah niemand is ziek geworden, ook de kids niet.

  15. #69390
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Gisteravond

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..