1. #105091
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Besaha romaisa en Allah i taqebel.
    Leuk zo die soep mokken.

  2. #105092
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Ameen romaisa!

    Oef zie weer loempia’s op je tafel, die mogen altijd wel hahah. Bsa7tkoum


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #105093
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ameen! Allah itaqabel 3lina kamlin!

    @nismae heb ze ooit bij xenos gehaald had bijna set compleet, de helft is helaas kapot gegaan en ze verkochten ze maar heel ff.

    @mamavann ja bij mij ook had nog wat in de vriezer. Altijd lekker bij harira.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #105094
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Vanavond wordt het een vette hap. Kind van man is er weer dit weekend, dus pas dan altijd menu aan voor die dagen. Frietjes, kapsalon, pasta die ze lekker vindt. Vanaf maandag weer gezonder hahah!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #105095
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Vandaag marmita van vlees en sperziebonen.
    Moet ook weer een voorraadje brood bakken vandaag.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #105096
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    InshaAllah couscous met kip uitjes en rozijntjes van mijn lieve zus InshaAllah


    Toetje horen jullie later wel

  7. #105097
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Hier couscous insha allaah. Zin in.

  8. #105098
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Lekkere menus allemaal!
    Hier visfilet frietjes en salade en loempia voor zoon. Hij had er zin in.
    Voor mezelf geen frietjes.

  9. #105099
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ik wil loempia’s maken. Had al een paar dagen terug prei en geraspte wortel voor gekocht maar geen zin om te maken. Nu ik ze hier zie van Romaissa, toch maken inshallah.
    Wil harira erbij maar heb geen koriander of peterselie in huis. Alleen selderie. Is dat genoeg denken jullie? Of misschien iets van een tomatensoep of pastasoep ofzo. Ik wat anders bij loempia’s te maken?

  10. #105100
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Kids gaan bij opa en oma slapen en wij gaan uit eten, als we nog zin hebben want we zitten met een lek in de wc en hebben dus nergens water indhaAllah wordt het voor die tijd verholpen en kunnen we even ontstressen..

  11. #105101
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Appelcake shorba?

    Ik maak het zo:
    Beetje olie in de pan heet laten worden. Bak 1 grote ui in blokjes aan tot het lekker bezuinig is. Doe hier 2 tomaten in blokjes bij. En iets van groen ik gebruik wat ik in huis heb. Kosbar of ma3dnous etc.
    Hier doe je 1 lepel paprikapoeder bij
    Zwarte peper, kurkuma Mohim tajine kruiden. En 1 bouillonblokje. Even aan laten bakken doe hier nu water bij
    Even later handje vermicelli en hij is klaar.
    Dit is de simpele versie
    Hier kun je nog doperwtjes bij doen , blokjes wortel, kefta of kip stukjes
    Saffi.

    Of ipv vermicelli vogel tongetjes.


    Freya gair Inchallah. Ik hoop dat jullie een oplossing vinden voor het weekend typisch ook dat zulke dingen vlak voor het weekend gebeuren

  12. #105102
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ik wil loempia’s maken. Had al een paar dagen terug prei en geraspte wortel voor gekocht maar geen zin om te maken. Nu ik ze hier zie van Romaissa, toch maken inshallah.
    Wil harira erbij maar heb geen koriander of peterselie in huis. Alleen selderie. Is dat genoeg denken jullie? Of misschien iets van een tomatensoep of pastasoep ofzo. Ik wat anders bij loempia’s te maken?
    Haha dacht er gisteren 10 min voor magreb aan, snel afbakken en heerlijk harira of andere soep.
    Ik zou zonder deze kruiden geen harira maken. Je kan wel andere soepen maken, bv kippensoep of goed gevulde groentensoep met of zonder vlees. Ik heb trouwens gedroogde korinander in zo’n potje maar vind t echt niet naar koriander smaken of ruiken gebruik t dus ook nooit.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #105103
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Kids gaan bij opa en oma slapen en wij gaan uit eten, als we nog zin hebben want we zitten met een lek in de wc en hebben dus nergens water indhaAllah wordt het voor die tijd verholpen en kunnen we even ontstressen..
    Oewww heel vervelend!
    Hoop dat t gaat lukken anders ga je niet lekker weg.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #105104
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Vanavond wordt het een vette hap. Kind van man is er weer dit weekend, dus pas dan altijd menu aan voor die dagen. Frietjes, kapsalon, pasta die ze lekker vindt. Vanaf maandag weer gezonder hahah!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Weekend is pauze met vasten dan gaan we denk ik ook voor of vette hap of romige pasta, heb er nu al zin in hihi
    Lees ook couscous heb daar ook zo’n zin in vooral met kip mmmm
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #105105
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Wat een weer, precies terug herfst.
    Wel goed voor de landbouw en watertekort alhamdoulilah.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ