1. #74236
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hahaha...drie tot vier keer 'gaat echt niet gebeuren', zoals mini vaak tegen mij zegt. Er moeten ook tafels en suraas worden geleerd. [emoji3526]

    Zoenen heb ik ook gezegd zijn vies en enige juiste oplossing is klap op zn kop.
    Ja maar dat mag niet van juf.
    Nou wel van mama en dat moet je vooral tegen juf zeggen.
    Mini voor ze naar basisschool ging: jongens zijn stom.
    Nu heeft ze twee jongens als besties. Wat ze doen is andere kids vd fiets trekken enzo... Ze kwam daar zelf mee. Heb maar uitgelegd waarom dat niet hoort.
    Iig gaan ze al heel jong leren dat jongens/mannen niet te vertrouwen zijn. Not ever.
    Ik snap je haha, tis best veel idd. Ik ontkom er helaas niet aan, staan mij gewoon op te wachten op t schoolplein..ze gaan ook echt om elkaar huilen als het niet kan.
    .
    Ik ben er nooit echt mee bezig geweest zeg maar, . Maar ze kwamen steeds weer met verhalen ik dacht mel din mou met zn kusjes. Van Basje begrijp ik het wel, ik kwam ze keer tegen bij het zwembad, daar stonden die ouders ook de hele tijd te lebberen. Dat heeft ie gewoon van hun.
    Ze begrijpen wel dat het niet hoort en de juf van mini was echt not pleased, sinds dien niets meer gehoord van dat joch iig.

    Haha jouw kleine is savage, eerlijk beter zij dan dat het andersom zou zijn. Geleeha defe3 hla rassha behda.

  2. #74237
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Soepje was erg lekker! En voor mij pizza met als bodem de wrap van bodyenfitshop, ook goed geslaagd. Alhamdolilah

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  3. #74238
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ow wat erg. Daar ben ik ook altijd bang voor. Ze smijten zo lang ik het niet zie met alles.. weet je moeder het al?



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Haha ja dit is eerder gebeurd ze was erbij, ze was bezig in de keuken en toen ging mijn broertje naar haar toe en zei mama televisie kapot hij ging t nog vertellen hahaha.

  4. #74239
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Bsa7a allemaal..vandaag ook aan de couscous. Zag lekkere dingen voorbij komen. Iedereen ook aan de cheesecake..toevallig ik ook haha ! Praline ook lekker jouw cheesecake ! Denk dat ik het nog ga afmaken met laagje lemoncurd/bosvruchten en fruit.

    http://www.sosokitchen.nl/cheesecake...and-in-de-maak

    http://www.sosokitchen.nl/cheesecake...taart-met-rand

    Freya vind je macarons best gelukt. Heb je de amandelmeel nog een keer gemalen en gezeefd ? Dan ontstaat een fijner geheel en helpt tegen die bubbels.

    Toa al dat werk..knap gedaan !!

    Rihanna..lunchdate hahah..ook toevallig !

    En iedereen die ik niet heb opgenoemd ook bsa7tkom. Fijne avond nog.

  5. #74240
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ramadan las ik ergens even serieus??? K weet dat tijd vliegt maar ik leef echt nog in dit moment ramadan klinkt als.over 3 jaar ofzo voor mij
    Shaloom

  6. #74241
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie


    Heb mijn zusje net opgehaald van school en ze mocht kiezen wat we gingen doen. Ze heeft gekozen voor roblox kijken thuis [emoji28]
    En mijn moeder heeft net een nieuwe televisie gekocht, besloot mijn broertje er een speelgoedauto naar te gooien [emoji849]
    OH nee.... Wij hebben net hetzelfde voor gehad. En de tv zag er net hetzelfde uit.
    De dag toen we naar Marokko gingen vertrekken BAM zoontje gooit zo een ini mini metalen speelgoedautootje naar de televisie. Ik was echt letterlijk bijna flauwgevallen.
    Hij is wel goed gestraft geweest, nu moeten we nog maar zeggen je heb de tv kapot gemaakt en hij verstopt zich al onder de tafel haha.
    Is dat ook zo een Samsung curved
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  7. #74242
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    OH nee.... Wij hebben net hetzelfde voor gehad. En de tv zag er net hetzelfde uit.
    De dag toen we naar Marokko gingen vertrekken BAM zoontje gooit zo een ini mini metalen speelgoedautootje naar de televisie. Ik was echt letterlijk bijna flauwgevallen.
    Hij is wel goed gestraft geweest, nu moeten we nog maar zeggen je heb de tv kapot gemaakt en hij verstopt zich al onder de tafel haha.
    Is dat ook zo een Samsung curved
    Hahaha Meskiena flauwvallen. Hoe oud is hij?

    Als ik aan hem vraag wie de televisie kapot heeft gemaakt, zegt hij jij gedaan! [emoji28]

    Ja een Samsung curved inderdaad.

  8. #74243
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Love it, hier kan je zoveel kanten mee op [emoji7][emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  9. #74244
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Aiiiii die tv! Echt erg pffff kinderen! Wie weet kan je iets met de verzekering?

    Nouuuuu de Ramadan is nog maar 3,5 maand weg dus dat is zo Inshallah!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #74245
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik vind deze best goed gelukt hoor, haha zou ze gewoon kunnen kopen.
    thank u!

  11. #74246
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Beni_Chicar2013 Bekijk reactie
    Bsa7a allemaal..vandaag ook aan de couscous. Zag lekkere dingen voorbij komen. Iedereen ook aan de cheesecake..toevallig ik ook haha ! Praline ook lekker jouw cheesecake ! Denk dat ik het nog ga afmaken met laagje lemoncurd/bosvruchten en fruit.

    http://www.sosokitchen.nl/cheesecake...and-in-de-maak

    http://www.sosokitchen.nl/cheesecake...taart-met-rand

    Freya vind je macarons best gelukt. Heb je de amandelmeel nog een keer gemalen en gezeefd ? Dan ontstaat een fijner geheel en helpt tegen die bubbels.

    Toa al dat werk..knap gedaan !!

    Rihanna..lunchdate hahah..ook toevallig !

    En iedereen die ik niet heb opgenoemd ook bsa7tkom. Fijne avond nog.
    Dankjewel. Heb gezeefd, maar niet nog een x gemalen, was ik te lui voor misschien volgende x toch maar. Bij sommige tips lees ik juist van niet doen. Maar iedereen doet t op een andere manier. Nog paar x oefenen denk dat het dan wel lukt 100% inshaAllah
    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Ramadan las ik ergens even serieus??? K weet dat tijd vliegt maar ik leef echt nog in dit moment ramadan klinkt als.over 3 jaar ofzo voor mij
    Ramadanrecepten ging het over, is een website. Maar time flies indeed

  12. #74247
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahaha Meskiena flauwvallen. Hoe oud is hij?

    Als ik aan hem vraag wie de televisie kapot heeft gemaakt, zegt hij jij gedaan! [emoji28]

    Ja een Samsung curved inderdaad.

    Volgens mij kun je dat regelen met de verzekering.
    Ik zou er trouwens niet te luchtig mee omgaan richting je broertje, hij is nog klein maar moet wel leren dat zulke dingen niet kunnen.
    Nu denkt ie 'haha grappig'

  13. #74248
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Love it, hier kan je zoveel kanten mee op [emoji7][emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Die zijn heel fijn zijn van zencker volgens mij toch ? Ik had ze paar jaar geleden uit Duitsland gekocht. Had er mini - cheesecakejes mee gemaakt..deze : http://www.sosokitchen.nl/mini-kasek...ktaart-vanilla

    Je kunt er ook mini gebakjes mee maken, ik kreeg er nog een heel receptenboek bij.

    Geniet er maar van meid..zulke dingen vind ik altijd leuk !

  14. #74249
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    [QUOTE=Freya;133943858]Dankjewel. Heb gezeefd, maar niet nog een x gemalen, was ik te lui voor misschien volgende x toch maar. Bij sommige tips lees ik juist van niet doen. Maar iedereen doet t op een andere manier. Nog paar x oefenen denk dat het dan wel lukt 100% inshaAllah

    InshaAllah. Check je hoekje.

  15. #74250
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    @Freya

    Een van de resultaten macarons:

    http://www.sosokitchen.nl/macarons-eindresultaat-4