1. #72961
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Tbatkallah ik zie alleen maar lekkers! Gelukkig hoeven we in de winter niet te lijnen (en in de zomer ook niet pfff)
    Benieuw naar jullie taarten frey en toa!
    @praline heerlijk die toetjes en prachtige coupes/glazen<3
    TbarkeAllah(Tabaraka) a Fatima en niet Tbatkallah.

  2. #72962
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Als je zin hebt in msemmen en er ligt nog wat in de vriezer Is ook echt heel snel ontdooit.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  3. #72963
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Tbatkallah ik zie alleen maar lekkers! Gelukkig hoeven we in de winter niet te lijnen (en in de zomer ook niet pfff)
    Benieuw naar jullie taarten frey en toa!
    @praline heerlijk die toetjes en prachtige coupes/glazen<3

    Dankjewelz

    Ik mis jouw foto's hier.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  4. #72964
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Als je zin hebt in msemmen en er ligt nog wat in de vriezer Is ook echt heel snel ontdooit.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ziet er Goed uit. Besa7a a Fatima.
    Walakin niet te Dik worden.

  5. #72965
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door BurkaPatient Bekijk reactie
    Hahahah, op de middelbare school werd ik door iemand zo genoemd omdat ik een van de weinigen was die een hoofddoek droeg.
    Hahahaha! Ik vind het echt een geweldige naam. Zou stukgaan als ik zo genoemd zou worden.

  6. #72966
    MVC Lid

    Reacties
    124
    15-06-2009

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahahaha! Ik vind het echt een geweldige naam. Zou stukgaan als ik zo genoemd zou worden.
    Hahahah, ik kon er ook echt om lachen.

  7. #72967
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Selectief dan.
    Hhahahahhaha

  8. #72968
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Salaam aleikoem paar dagen niet hier geweest druk gehad.
    Bes7a allemaal jullie lekkere eten.
    Voor ons was het vandaag gebakken kip met brocolli champignonroomsaus en kroketten

    Had ook mini cheesecakes gemaakt en wat vielen ze tegen seg. Had nog nooit cheesecake gegeten (Nee ik kom niet uit een grot) omdat ik niet zo voor hele zoete bereidingen ben. Maar omdat mijn oudste maar bleef zagen dacht ik ik waag het erop. Ik snap dus niet waar heel die heisa om te doen is vind cheesecake dus echt dik tegenvallen.

  9. #72969
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door bakster Bekijk reactie
    Salaam aleikoem paar dagen niet hier geweest druk gehad.
    Bes7a allemaal jullie lekkere eten.
    Voor ons was het vandaag gebakken kip met brocolli champignonroomsaus en kroketten

    Had ook mini cheesecakes gemaakt en wat vielen ze tegen seg. Had nog nooit cheesecake gegeten (Nee ik kom niet uit een grot) omdat ik niet zo voor hele zoete bereidingen ben. Maar omdat mijn oudste maar bleef zagen dacht ik ik waag het erop. Ik snap dus niet waar heel die heisa om te doen is vind cheesecake dus echt dik tegenvallen.
    Dan was tie misschien niet zo lekker of het is niet jouw ding. Ben gek op cheesecake!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  10. #72970
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Salaam allemaal..wat een heerlijkheden zeg..heb snel gebladerd maar echt heerlijk allemaal. Bsa7tkom!!

    Een vraagje: wat zouden jullie meenemen naar een handvraging ? Schaap, koekjes etc etc. sowieso, maar ook iets leuk voor de aanstaande ? Iets leuks, zal ze wel waarderen toch..lijkt mij...het betreft een handvraging, maar haar antwoord is ja.

    En wat aan te trekken: ik dacht aan een mooie kaftan, maar toen stond ik er even bij stil dat zij in het middelpunt moet staan en ik wellicht beter geen kaftan aan moet doen. Tegelijkertijd komen er ook andere mensen bij dus wil daar wel toch mastura tussen zitten. Iemand een tip ?

  11. #72971
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    O ja iemand ooit in Engeland geweest ? Alle info is welkom!!

  12. #72972
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Dit was ons ontbijt voor vandaag


  13. #72973
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Terug koken kan leuk zijn. Zeker als je aardappelen hebt gemist.

    Voor ons garnaaltjes, gratin van aardappel en broccoli en brocolli soep. Alhamdoelilah.

    Straks nog schral. Brrr

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  14. #72974
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Dus Burkapatient is Toa en Toa is verbannen door toedoen van een lid genaamd elegantie en ze is somalisch ?

    Safiiii nu begrijp ik het.

  15. #72975
    MVC Lid

    Reacties
    124
    15-06-2009

    Citaat Geplaatst door Beni_Chicar2013 Bekijk reactie
    Dus Burkapatient is Toa en Toa is verbannen door toedoen van een lid genaamd elegantie en ze is somalisch ?

    Safiiii nu begrijp ik het.
    Hahah, goed samengevat.