1. #114841
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Lekker praline!

    Moet ze nog afwerken. En de kokosmaantjes ook even afgewerkt. Heb taart al gevuld en afgesmeerd. Nog cupcakes maken. En zo even sable deeg maken

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Dankjewel.
    Heel leuk die koekjes en doosjes!.
    Hoeveel soorten doe je in totaal?
    Happiness is an inside job


  2. #114842
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Kip alvast in de marinade gezet voor de masala, straks sausje maken en doe er rijst bij.

    Happiness is an inside job


  3. #114843
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Heel leuk Freya! Krijg dan spontaan zin om mijn baby'tje al te hebben hihi.
    Vind dat de o een beetje op een a lijkt. Wat ga je in de doosjes doen?
    Die wok zag er trouwens heerlijk uit.


    Die pizza tip ga ik ook onthouden de volgende keer dat ik pizza ga maken. Maar euh recept met al die %% ik kreeg er een error van haha. Reken je dat dan speciaal uit? @rianna


    Ik heb wortelsoep gemaakt. Mijn man ging een sneeuwman maken dit weekend met de kids en "papa we hebben geen wortel voor de neus" dus hij ging om wortels. Een zak van 5kg... Typisch mannen. Heb er dus nu soep van gemaakt en 3 doosjes voor in de diepvriezer. Voor vanavond ben ik nog inspiratieloos. We moeten ook boodschappen doen dus ik zie wel in de winkel.

    Aan iedereen bsahtkoum
    Wortel/sinaasappel sap is ook heeel lekker. Wortels in water koken en dan blenden en sinaasappels persen, eventueel ook citroensap Suikersiroopje maken en erbij doen. Haha moet wel lachen om die 5 kg, ik rasp vaak wortels als ik te veel heb en vries het dan in.
    Married and children!

  4. #114844
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Ziet er leuk uit Freya, je bent echt een lieve en zorgzame zus!!
    Married and children!

  5. #114845
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Börek, pasta met tonijn en babot. Ik heb echt een sinaasappel verslaving, heerlijk!

    upload gift
    Married and children!

  6. #114846
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Hele reactie weg.
    Bsahetkoum allemaal, koekjes gebakjes en food. Vind het ook erg leuke bakjes.

    Hier neefjes en nichtjes beloofd een nacho tafel te doen.

  7. #114847
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Besa77a Emiras, praline en Freya. Leuke koekjes en leuk idee die doosjes. Super dat je het voor je zus doet. Daar zijn zussen voor![emoji3590]

    Ochtendmens, vandaag heb ik marmita van vlees en groenten gemaakt. Heel veel groenten en eens in de zoveel tijd smaakt hij echt goed, zoals vandaag. Heb oa pastinaak en venkel gedaan.
    Maar m'n man gaf me compliment om het vlees. [emoji16]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #114848
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Lekker die marmita en borek bsa7tkoum

    Vandaag naanbrood met tikki masala. Iedereen vond het heerlijk.






    Happiness is an inside job


  9. #114849
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Börek, pasta met tonijn en babot. Ik heb echt een sinaasappel verslaving, heerlijk!

    upload gift
    Ziet er lekker uit! Zo jammer dat sinaasappel seizoen in de winter is. In de zomer zijn ze zuur en duur haha en dan smaakt zo een vers glaasje sinaasappelsap juist het lekkerst.
    Bedankt voor de tip, ga dat denk ik morgen maken. Hij had dat ook al eens getoond zo een video van dat sapje maar ik ben tot nu toe nog te lui geweest om eens uit te proberen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #114850
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Dank je wel juno, ziet er heerlijk uit. Bsahtkom. Is mij al vaker opgevallen dat jij een mooie saus hebt, die je ook terug op de groente.

    Hier gebruik ik standaard sperziebonen, erwten en tuinbonen, maar die variatie van jou lijkt me ook heel lekker!

  11. #114851
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Börek, pasta met tonijn en babot. Ik heb echt een sinaasappel verslaving, heerlijk!

    upload gift
    Besaha we hebben in tijden geen sinaasappel gehad. Deze week heeft mijn man heerlijke sinaasappels meegenomen. Echt jammie

  12. #114852
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Besa77a Emiras, praline en Freya. Leuke koekjes en leuk idee die doosjes. Super dat je het voor je zus doet. Daar zijn zussen voor![emoji3590]

    Ochtendmens, vandaag heb ik marmita van vlees en groenten gemaakt. Heel veel groenten en eens in de zoveel tijd smaakt hij echt goed, zoals vandaag. Heb oa pastinaak en venkel gedaan.
    Maar m'n man gaf mij compliment om het vlees. [emoji16]
    Besahtkoem......ik varieer ook te weinig. Inspireerd om zo veel groenten te gebruiken.

    Freya leuk om altijd jouw sweets te zien stap voor stap. En straks om het eind resultaat te zien. Je zus zal l echt blij zij met die mooie doosjes en dat je voor haar klaar staat. Succes

    Pralime besaha sweets en je avondeten! Ziet er goed uit

    Hier was het stampot boerenkool/spinazie. Ik had niet genoeg boerenkool......dus wat spinazie toegevoegd. Ik vind stampot spinazie veel lekkerder. Dus vaarwel boerenkool. Het is wel supergezond......maar kids vinden het weinig aan and me to

    Morgen wordt het mie in shaa allah.

  13. #114853
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Besahtkoem......ik varieer ook te weinig. Inspireerd om zo veel groenten te gebruiken.

    Freya leuk om altijd jouw sweets te zien stap voor stap. En straks om het eind resultaat te zien. Je zus zal l echt blij zij met die mooie doosjes en dat je voor haar klaar staat. Succes

    Pralime besaha sweets en je avondeten! Ziet er goed uit

    Hier was het stampot boerenkool/spinazie. Ik had niet genoeg boerenkool......dus wat spinazie toegevoegd. Ik vind stampot spinazie veel lekkerder. Dus vaarwel boerenkool. Het is wel supergezond......maar kids vinden het weinig aan and me to

    Morgen wordt het mie in shaa allah.
    Dankjewel
    Jij ook Besaha!
    Andijvie is ook lekker door stampot, maar denk spinazie wel lekkerder indd.. maar voor de afwisseling.
    Happiness is an inside job


  14. #114854
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Van deze knoppers genieten. Geen kokos, maar heb ook niet meer naar gezocht eerlijk gezegd.

    Mis roumaisa hier! Moest meteen aan haar denken

    Happiness is an inside job


  15. #114855
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Nu je het zegt, volgens mij is romaisa al een paar dagen niet komen buurten hier