1. #75361
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ze gingen met zonder jas naar buiten? [emoji1] Die van mij moesten jas aan, kreeg er alleen geen sjaal om...ze was net ziek geweest. Nu weer koorts en hoesten. Allah shafihoem msekken. Kijken of ze wat opknappen met die boerenkip.

    Ik verveel me gewoon...dus er liggen nog heel wat brownies en een klodder slagroom er bij en netflix....[emoji12]
    Ameen shokran! Ja zonder jas enkel zo’n dun sportvestje en ander trui. Ikke had mn jas en dunne sjaal ben ook heel vatbaar dus zonder jas lang naar buiten gaat zeker n maand niet gebeuren hihi

    Besaha jouw brownie en netflix! Bij mij kan dat va 20:00uur pas. Laatste paar delen van the Sinner kijken, echt heel spannend!!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #75362
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001



    Ik ben benieuwd naar deze wraps. Heb nog kipfilet over, ga er soort van pakketjes van maken.
    En een grote pan la3des vol groenten is bijna klaar, denk dat de zieken niet meer dan beetje la3des eten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #75363
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Oh wauw die merengue echt wel schattig en mooie kleur
    Dankjewel
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Die zijn mooi/cute. Succes met de bruiloft id moskee. Besa7a havermoutpap.

    We hebben idd voorjaarsvakantie. Tot gisteren lekker weer, hele dag buiten spelen en vandaag regen en mini werd weer wakker met koorts. Kun je dus ook niks.
    Dankje! Allah ya3tik sa7a. Ahh meskina, Allah shafeeha

  4. #75364
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Wat schattig die merengue!
    Besaha schotel, havermout, en nog veel meer!

    Juno hier ook zieken, ze waren zondag hele dag zonder jas buiten en maandag gelijk ziekjes. Toen ik zei dat komt doordat je geen jas aanhad keek de oudste raar, wat hebben amandelen en keelpijn met jas te maken? Iwa fhem!
    Ja he Allah ya3tik sa7a. Zo hier toevallig ook mijn zoontje, is vandaag begonnen met snotteren en in het weekend was hij zonder jas buiten, lekker zweten en dan koude wind erbij

  5. #75365
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Avondeten was o.a. heerlijke linzensoep, zoete aardappelfrietjes van aviko, stokbroodjes en ik had voor t eerst dit ijs geprobeerd, was wel aardig

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  6. #75366
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Al bezig geweest voor een koekjes bestelling van dit weekend, pindakoekjes en marmerkoekjes, ik ga nog mlouza, walnootkoekjes en briwat/amandelsigaren maken. Chococoladecake vanochtend gebakken voor een bestelling van morgen. Nu naar werk, dan personal training en dan mn dripcake afmaken lekker druk weekje weer.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  7. #75367
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Al bezig geweest voor een koekjes bestelling van dit weekend, pindakoekjes en marmerkoekjes, ik ga nog mlouza, walnootkoekjes en briwat/amandelsigaren maken. Chococoladecake vanochtend gebakken voor een bestelling van morgen. Nu naar werk, dan personal training en dan mn dripcake afmaken lekker druk weekje weer.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Allah 3tiek sa77a! Tbarkellah 3liek. Echt respect hoe je het allemaal plant en handelt. Ik zit hier wat gaar te wezen na een lange nacht met zieke kleine. Aaaaalles gaat voorbij....ik weet het.

    Geen idee nog wat te koken. Heb nog rfissa van gisteren over. Misschien rijst er bij en nog wat.

    Lijkt wel een zonnig dagje te worden....kan iig de oudste buiten spelen.

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #75368
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankjewel


    Dankje! Allah ya3tik sa7a. Ahh meskina, Allah shafeeha
    Amien!

    Besa77a je avondeten!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #75369
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie


    Ik ben benieuwd naar deze wraps. Heb nog kipfilet over, ga er soort van pakketjes van maken.
    En een grote pan la3des vol groenten is bijna klaar, denk dat de zieken niet meer dan beetje la3des eten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Besa77a...volkoren vult ook beter.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #75370
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ameen shokran! Ja zonder jas enkel zo’n dun sportvestje en ander trui. Ikke had mn jas en dunne sjaal ben ook heel vatbaar dus zonder jas lang naar buiten gaat zeker n maand niet gebeuren hihi

    Besaha jouw brownie en netflix! Bij mij kan dat va 20:00uur pas. Laatste paar delen van the Sinner kijken, echt heel spannend!!
    Allah 3tiek sa77a.

    Ken the sinner niet.

    Kijk momenteel 10 dingen tegelijk, afhankelijk van mn mood.
    Wat ik geweldig vind is one day at a time. Gaat over cubanen in amerika....sommige dingen net Marokkanen...[emoji1]
    Niet op blote voeten lopen....krijg je ziektes van....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #75371
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    En deze gisteravond nog afgemaakt

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  12. #75372
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Praline....ik ken je smaak niet wat jurken betreft...maar als ik momenteel hier wat zou moeten hebben zou ik bij monde de reve kijken in utrecht. Sherine leghmiri in rotterdam...zij heeft de mooie klassieke jurken...heel sjiek.
    In brussel zit er een waar ik mooie dingen zie maar even naam kwijt...komt wel weer....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #75373
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah 3tiek sa77a! Tbarkellah 3liek. Echt respect hoe je het allemaal plant en handelt. Ik zit hier wat gaar te wezen na een lange nacht met zieke kleine. Aaaaalles gaat voorbij....ik weet het.

    Geen idee nog wat te koken. Heb nog rfissa van gisteren over. Misschien rijst er bij en nog wat.

    Lijkt wel een zonnig dagje te worden....kan iig de oudste buiten spelen.

    Allahi baarek feeki, dankjewel. Dat is niet fijn idd, slechte nacht betekent gelijk een slechte start. InshaAllah gaat het snel over.

    Ziet er heerlijk uit, bsa7a!

  14. #75374
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    En deze gisteravond nog afgemaakt

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Ook nog maar even gedaan....

    Nou ben ook maar wat gaan plannen wat de tuin betreft ...om me nog iets van nut te voelen. [emoji4]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #75375
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Allahi baarek feeki, dankjewel. Dat is niet fijn idd, slechte nacht betekent gelijk een slechte start. InshaAllah gaat het snel over.

    Ziet er heerlijk uit, bsa7a!
    Allah 3tiek sa77a.

    Ze heeft dan een opleving en kan prima spelen en dan wint de koorts en is het liggen en slapen. Soms kreunen vd koorts.insha Allah is het morgen weer over.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran