MVC Lid

Reacties
    10.176
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Nou suprise is echt een leed. Hier moest het vandaag ingeleverd worden. Zo een slechte timing, ggggrrrrr!

Freya, ik zou aan een lekkere quiche denken met groente, en pasta salade met pesto. Of Chili xorn carn zonder vlees en turkse rijst. of vega sarma.
    Sarma is heerlijk maar zoveeel werk quiche is wel een goede, ook iets wat ik weinig maak.. dankjewel
    Don't wish for it, work for it

MVC Lid

Reacties
    10.176
    06-10-2017

Ff met de kids bij de winkels geweest, was druk, vooral action en echt niet fijn maar goed. Ook nog wat boodschappen gedaan en simpel broodjes meegenomen en shoarma, wat olijven enz. Hoef ik zo niet veel te doen, ga vanavond ook nog trainen

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Don't wish for it, work for it

MVC Lid

Reacties
    20.032
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Echt heel leuk, die surprise en dat gedicht! Dat meisje zal er vast en zeker enorm blij mee zijn.

@iedereen: Bsahtekoum, heerlijke dingen gezien!
    Dankjewel [emoji8].

Wat leuk dat je weer reageert. Hoe gaat het met de taartjes?

Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    20.032
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Besa77a! Ziet er yum uit.!
    Dankjewel. Lekker als je het lang niet op hebt al kan ik er op dit moment niet van genieten. Ben nog steeds mijn geur en smaak kwijt. Proef alleen zout en zoet

MVC Lid

Reacties
    20.032
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ziet er heerlijk uit, heb je een recept voor moi?
    Dankjewel. Ik gebruik een pakje de Honig lasagne traditionele.
    Doe er zelf wat extra frito en Italiaanse kruiden bij. Thats IT.

MVC Lid

Reacties
    20.032
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Super leuk! Die wil ik ook wel hebben en dan maak ik m niet open veels te zonde.
    Ik zou die eerste 2 dingen geven en laatste 2 dingen thuis laten. Ook niet zo eerlijk tov andere kinderen. Ik kan me nog onze moeite herinneren en de troep die er sommige kinderen in hebben gedaan (lees 2ehands spullen)
    De dop kan eraf en kan ze kadootjes graaien zonder hem kapot te maken
    Ik vond hem ook leuk en makkelijk te maken.

Hij is al op school. Ik heb de juf geappt uitgelegd wat waarin zit. Als ze er wat uit wil halen dan mag dat.

Ja klopt soms krijg je van die nietsnut dingen. Koop dan een pakje stiften en potloden daar heb je tenminste nog wat aan.

MVC Lid

Reacties
    20.032
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankjewel en ameen op je du3a

Heel leuk geworden! Wij gaan voor een PS4, ook niet heel moeilijk. Maar hij moet wel t meeste zelf doen.

Aubergine had ik vorige week nog gemaakt, ga denk ik nu voor gevulde kleine Turkse paprika's, ook lekker maar moet nog ff kijken..
    Leuk PS4 zou mijn zoontje geweldig vinden om te krijgen. Ik liet mijn kids ook altijd zelf maken en hielp waar nodig is.
    Maar met deze add -er heeft dat geen nut. Ik heb me er bij neergelegd.

Gevulde paprikaatjes is inderdaad ook heerlijk.

nooit geweest

Reacties
    30.706
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Gaat goeddd, alhamdoulilah! Veel veranderingen in een korte tijd. Een beweegelijke periode, in zowel positieve als negatieve zin, alhamdoulilah. Met het bakken gaat het ook echt prima. Ik heb de afgelopen periode wel even een stapje teruggezet door iets minder bestellingen aan te nemen, maar nog steeds zo goed als elk weekend volgeboekt.

Hoe gaat het met jou?
    Li za m3end Allah mar7babih. 2020 is een jaar om nooit te vergeten. Maar lhamdoulilah.

Je zaakje loopt prima dus als je kan weigeren. Maar ziet er ook super uit toa, tbarkellah.

Hier hetzelfde...alles gaat door. Lhamdoulilah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    30.706
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Dankjewel. Lekker als je het lang niet op hebt al kan ik er op dit moment niet van genieten. Ben nog steeds mijn geur en smaak kwijt. Proef alleen zout en zoet

Insha Allah komt het snel weer terug

Btw had je de familie nog ingeent met je melk? [emoji4]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran