MVC Lid

Reacties
    1.272
    12-01-2015

Sorry offtopic ....gezamenlijk belasting invullen of niet?
    Salamalaikom,
    Mijn vraag is of ik en mijn man gezamenlijk of apart ons belastingaangifte moeten invullen? Hij werkt fulltime ik ongeveer 8 a 10 uur per week. We hebben huurhuis.

Ook zijn er veel zorgkosten die ik via belasting wil doen hoe doe ik dat is het beter om dat via mijn man belastingaangifte te doen? Aangezien hij meeste verdiend.

Soekran

MVC Lid

Reacties
    1.272
    12-01-2015

Ik heb het geplaatst bij yasmina maar geen antwoord

MVC Lid

Reacties
    2.523
    11-03-2010

Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Sorry offtopic ....gezamenlijk belasting invullen of niet?
    Salamalaikom,
    Mijn vraag is of ik en mijn man gezamenlijk of apart ons belastingaangifte moeten invullen? Hij werkt fulltime ik ongeveer 8 a 10 uur per week. We hebben huurhuis.

Ook zijn er veel zorgkosten die ik via belasting wil doen hoe doe ik dat is het beter om dat via mijn man belastingaangifte te doen? Aangezien hij meeste verdiend.

Soekran
    Ik neem aan dat jullie getrouwd zijn? Wat ik weet is als je een jaar niet volledig getrouwd bent mag je het alleen doen en als je het hele jaar getrouwd bent dus partners dan samen..

MVC Lid

Reacties
    3.517
    06-10-2017

Lekker bezig voor morgen

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Don't wish for it, work for it

Ask me anything!

Reacties
    35.732
    07-08-2007

Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ik heb het geplaatst bij yasmina maar geen antwoord
    Indien gehuwd samen aangifte doen en de zorgkosten inbrengen als aftrekpost bij diegene waar het meest voordeel bij is. Je kan aftrekposten onderling verdelen en zetten waar je het meest kan terugvorderen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

Ask me anything!

Reacties
    35.732
    07-08-2007

Ziet er goed uit Freya [emoji1303]

The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

MVC Lid

Reacties
    3.517
    06-10-2017

En avondeten heerlijke moussaka. Recept van Tesliem, iets aangepast. Voor mij een schoteltje zonder aardappel. Was heerlijk alhamdolilah

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Don't wish for it, work for it

Ask me anything!

Reacties
    35.732
    07-08-2007

Bsaha ...ziet er heerlijk uit.

MVC Lid

Reacties
    1.272
    12-01-2015

Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ik neem aan dat jullie getrouwd zijn? Wat ik weet is als je een jaar niet volledig getrouwd bent mag je het alleen doen en als je het hele jaar getrouwd bent dus partners dan samen..
    We Zijn 10 jr getrouwd hemdolilah bedankt zuster.

MVC Lid

Reacties
    1.272
    12-01-2015

Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Indien gehuwd samen aangifte doen en de zorgkosten inbrengen als aftrekpost bij diegene waar het meest voordeel bij is. Je kan aftrekposten onderling verdelen en zetten waar je het meest kan terugvorderen.

Salam nefertari..ok dus de zorgkosten kan ik het beste verdelen en dan heeft mijn man het man of ik het meeste voordeel. Ik werk maar weinig 10 uur per week en hij fulltime 40 uur soms meer