1. #75451
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Lekker bezig voor morgen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  2. #75452
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ik heb het geplaatst bij yasmina maar geen antwoord
    Indien gehuwd samen aangifte doen en de zorgkosten inbrengen als aftrekpost bij diegene waar het meest voordeel bij is. Je kan aftrekposten onderling verdelen en zetten waar je het meest kan terugvorderen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  3. #75453
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Ziet er goed uit Freya [emoji1303]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  4. #75454
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    En avondeten heerlijke moussaka. Recept van Tesliem, iets aangepast. Voor mij een schoteltje zonder aardappel. Was heerlijk alhamdolilah

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  5. #75455
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Bsaha ...ziet er heerlijk uit.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  6. #75456
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ik neem aan dat jullie getrouwd zijn? Wat ik weet is als je een jaar niet volledig getrouwd bent mag je het alleen doen en als je het hele jaar getrouwd bent dus partners dan samen..
    We Zijn 10 jr getrouwd hemdolilah bedankt zuster.

  7. #75457
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Indien gehuwd samen aangifte doen en de zorgkosten inbrengen als aftrekpost bij diegene waar het meest voordeel bij is. Je kan aftrekposten onderling verdelen en zetten waar je het meest kan terugvorderen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Salam nefertari..ok dus de zorgkosten kan ik het beste verdelen en dan heeft mijn man het man of ik het meeste voordeel. Ik werk maar weinig 10 uur per week en hij fulltime 40 uur soms meer

  8. #75458
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Ziet er goed uit Freya [emoji1303]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Bsaha ...ziet er heerlijk uit.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dankjewel Allah ya3tik sa7a

  9. #75459
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Salam nefertari..ok dus de zorgkosten kan ik het beste verdelen en dan heeft mijn man het man of ik het meeste voordeel. Ik werk maar weinig 10 uur per week en hij fulltime 40 uur soms meer
    Je kan het 50 % verdelen, volledig bij hem of volledig bij jou. Je kan het verdelen op de manier dat jullie er het meest voordeel uit halen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  10. #75460
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Je kan het 50 % verdelen, volledig bij hem of volledig bij jou. Je kan het verdelen op de manier dat jullie er het meest voordeel uit halen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Als je bezig bent met de aangifte kan je het bijvoorbeeld eerst bij jouw gegevens opgeven en daarna bij je man. Dan kan je het verschil zien. Ik werk helemaal niet en zet de kosten bij mijn gegevens, want in mijn geval heb ik meer voordeel.

  11. #75461
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Is het al belastingtijd? Staat de voorafingevulde aangifte al klaar?[emoji4]

    Hier heeft mn jongste weer koorts....meskina komt ee niet overheen.
    Ga ook niet koken. Oudste is eindelijk naar de bioscoop zoals beloofd deze vakantie.

    Maar wat een heerlijke zonnige dag ....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #75462
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    1 maart staat bel troep klaar.

    Allah ishafieha Juno, hier is de middelste aan de beurt. Ze steken elkaar allemaal aan. Gheer inshallah.

    Mooie popcakes frey!

    Vandaag alles uit de kast trek dag! Heb t keukenkastje onder wasbak aangepakt. Helft weggegooid, schoonmaken en rest terug. Boven ook een gedeelte van kast aangepakt.

    Dus lekker makkelijk en licht slikbaar voor alle kuchende en proestenden. Aardappel/spinazie stamppot met kipsosit erbij.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #75463
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik hoor veel goeds over Caftan Jauharra in Amsterdam. Allemaal handwerk wat ze doet, maar volgens mij wel best prijzig. Maar de kwaliteit zie je meteen aan de stof en alles.

    Essies dresses kan je ook even proberen. Weet alleen niet of hun speciaal iets naaien.
    Bedankt!!

  14. #75464
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013



    Zo vies deze twee smaken. Ik dacht dat die gele een beetje zou smaken als cheese onion, maar totaal niet helaas [emoji28]

  15. #75465
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013



    Gezelligheid [emoji3590]