1. #75436
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ondertussen in Egypte [emoji25] 1 van de mannen die geëxecuteerd is, last kiss.. links toen hij nog gevangen zat, vrouw liet hun new born zien en eronder kreeg ze tandjes Allah yar7amuhum. Moge Allah de onrechtplegers straffen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  2. #75437
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ondertussen in Egypte [emoji25] 1 van de mannen die geëxecuteerd is, last kiss.. links toen hij nog gevangen zat, vrouw liet hun new born zien en eronder kreeg ze tandjes Allah yar7amuhum. Moge Allah de onrechtplegers straffen ]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Amien!

    Allah rahmoe wa wesse3 3lieh.
    Moge Allah zn gezinnetje beschermen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #75438
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Haha klinkt chique maar is gewoon net als djej mahamer uit de oven. Kipborrel (kleine pootjes) marineren en in de oven schuiven best hoog voor ruim een uur en halverwege omdraaien en evt laatste 10 min op grill stand. Eieren koken door midden snijden en op uw bord met kip hihi. Ik had nog van die diepvries aardappelpartjes en heb ze in de oven gedaan en gekruid en er bovenop gezet.
    Besa77a...klinkt goed hoor.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #75439
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja heb 2 mooie tijdloze jurken hangen, waren ook niet goedkoop. Hangen ergens heel ver in de kast achterin beide maar 1x aangehad. En de oude die echt niet meer kunnen liggen bij mams in de koffer Als die daar nog liggen.

    Ben wel benieuwd geworden naar je jurk juno! Is toch wel een compliment als ze die nadat ze bij jou heeft gezien na heeft gemaakt. Besaha maaltijd!

    Jellaba heb ik een stuk of 3 mooie. Houd van jellabas Fijne van dat is dat je die wel weer vaker aan kunt doen
    Allah 3tiek sa77a.

    Die jurken gewoon laten hangen en over tijdje weer eens aan doen of soms heb je iets in een hele andere omgeving.

    Veel jurken doneert mn moeder ook hoor. Had ook bij haar wat liggen en was later ook weg. Beter ook.

    Ik plaats liever geen foto. Je ziet de stijl nu veel meer, maar toen was hij nog nieuw.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #75440
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ondertussen in Egypte [emoji25] 1 van de mannen die geëxecuteerd is, last kiss.. links toen hij nog gevangen zat, vrouw liet hun new born zien en eronder kreeg ze tandjes Allah yar7amuhum. Moge Allah de onrechtplegers straffen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Pff waarom zijn ze geexecuteerd

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #75441
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Omg. Freyaa. Mijn hart. Wat erg
    Moge Allah swt de onrechtplegers straffen in dounia en in aaghira.ameen

  7. #75442
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Pff waarom zijn ze geexecuteerd
    Ze zouden betrokken zijn bij een bomaanslag van een voormalig minister.. natuurlijk geen enkel bewijs voor en zijn veroordeeld nadat ze schuld hebben bekend na marteling..

    https://www.middleeasteye.net/news/e...cutors-killing

    Als je het filmpje kijkt zie je zn laatste woorden

  8. #75443
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Owww wat erg! Heartbreaking!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #75444
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Besaha! Wel grappig ik dacht net als juno iets heel anders .

    Hier was het gisteren aardappelschotel met bloemkool. Vandaag couscous in shaa allah

    @toa, ik heb laatst jouw brownie gegeten bij iemand. Hij is echt heerlijk!
    Ben wel benieuwd aan wat jullie dachten dan grappig hihi

    Lekker besaha dames!

    Today i don’t know heb nog harira en wat kip over denk dat ik kinderen daar blij mee ga maken straks na school en voor vanavond ook wss couscous inshallah.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #75445
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Dit is echt te erg voor woorden. Hoe kan dit gebeuren pff!!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  11. #75446
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ondertussen in Egypte [emoji25] 1 van de mannen die geëxecuteerd is, last kiss.. links toen hij nog gevangen zat, vrouw liet hun new born zien en eronder kreeg ze tandjes Allah yar7amuhum. Moge Allah de onrechtplegers straffen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Alkahrahom wat erg waarom worden ze geëxecuteerd?

  12. #75447
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Over jurken gesproken.....waar in Nederland kan je een simpele maar mooie kaftan laten naaien. Lees het soort kaftan dat je ook voor eid aan zou trekken. Het liefst in de regio Amsterdam. Jullie zouden me echt heel erg helpen. Mijn vakanties in Marokko zijn veel te kort om daar iets te naaien en ik kan het ook niet uitbesteden aan iemand daar.
    Ik hoor veel goeds over Caftan Jauharra in Amsterdam. Allemaal handwerk wat ze doet, maar volgens mij wel best prijzig. Maar de kwaliteit zie je meteen aan de stof en alles.

    Essies dresses kan je ook even proberen. Weet alleen niet of hun speciaal iets naaien.
    Happiness is an inside job


  13. #75448
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Sorry offtopic ....gezamenlijk belasting invullen of niet?
    Salamalaikom,
    Mijn vraag is of ik en mijn man gezamenlijk of apart ons belastingaangifte moeten invullen? Hij werkt fulltime ik ongeveer 8 a 10 uur per week. We hebben huurhuis.

    Ook zijn er veel zorgkosten die ik via belasting wil doen hoe doe ik dat is het beter om dat via mijn man belastingaangifte te doen? Aangezien hij meeste verdiend.

    Soekran

  14. #75449
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik heb het geplaatst bij yasmina maar geen antwoord

  15. #75450
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Sorry offtopic ....gezamenlijk belasting invullen of niet?
    Salamalaikom,
    Mijn vraag is of ik en mijn man gezamenlijk of apart ons belastingaangifte moeten invullen? Hij werkt fulltime ik ongeveer 8 a 10 uur per week. We hebben huurhuis.

    Ook zijn er veel zorgkosten die ik via belasting wil doen hoe doe ik dat is het beter om dat via mijn man belastingaangifte te doen? Aangezien hij meeste verdiend.

    Soekran
    Ik neem aan dat jullie getrouwd zijn? Wat ik weet is als je een jaar niet volledig getrouwd bent mag je het alleen doen en als je het hele jaar getrouwd bent dus partners dan samen..