1. #71041
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Net de bestelling van dripcake/cc/donuts weggebracht, ff pauze en op naar de volgende..

    Ook deze carrotcake gemaakt voor een dame die ik al een tijd lang van fb/app ken, ze is zwanger en ze reageerde laatst op een foto van mn toetjes en vroeg of iemand losse taartpuntjes verkocht, moest gewoon aan haar denken meskina en aangezien ik toch naar Utrecht moest rijden dit voor haar meegebracht (fisabillah)

    30min voor vertrek vroeg ik haar adres en subhanAllah ze woonde gewoon in dezelfde straat als de mevrouw van mn bestelling. [emoji16]

    Vulling is trouwens witte chocolade cream cheese en citroen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Mooi en zeker op deze vrijdag! Moge Allah swt je belonen.

    De donuts zien er echt lekker uit en perfect. Gebruik jij een vorm of zelf bolletjes maken en uitklappen?

    Riannah, klopt jouw lunchbox is altijd zo netjes. Ik heb ook zo een brooddoos voor mijn zoontje maar zoveel doe ik niet. Cactus, babybel, flesje water, daaronder 6 sneetjes brood telkens met ander beleg.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  2. #71042
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Net de bestelling van dripcake/cc/donuts weggebracht, ff pauze en op naar de volgende..

    Ook deze carrotcake gemaakt voor een dame die ik al een tijd lang van fb/app ken, ze is zwanger en ze reageerde laatst op een foto van mn toetjes en vroeg of iemand losse taartpuntjes verkocht, moest gewoon aan haar denken meskina en aangezien ik toch naar Utrecht moest rijden dit voor haar meegebracht (fisabillah)

    30min voor vertrek vroeg ik haar adres en subhanAllah ze woonde gewoon in dezelfde straat als de mevrouw van mn bestelling. [emoji16]

    Vulling is trouwens witte chocolade cream cheese en citroen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Zag er allemaal even lekker uit. Deze voor de zwangere ook. Moge Allah je belonen.

    Ik hoef niet te koken. Heb een makkelijk bananenbrood recept gevonden. We gaan dasr mee aan de slag.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #71043
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Die lunchboxen. Zit niet meer in dan brood. Wat anders mag okk niet. Masr fus ieder een lunchtrommel met brood. Bakje fruit. Twee bekers met drinken. Haat het ze af te wassen. [emoji849]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #71044
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Net de bestelling van dripcake/cc/donuts weggebracht, ff pauze en op naar de volgende..

    Ook deze carrotcake gemaakt voor een dame die ik al een tijd lang van fb/app ken, ze is zwanger en ze reageerde laatst op een foto van mn toetjes en vroeg of iemand losse taartpuntjes verkocht, moest gewoon aan haar denken meskina en aangezien ik toch naar Utrecht moest rijden dit voor haar meegebracht (fisabillah)

    30min voor vertrek vroeg ik haar adres en subhanAllah ze woonde gewoon in dezelfde straat als de mevrouw van mn bestelling. [emoji16]

    Vulling is trouwens witte chocolade cream cheese en citroen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Omg zo lief gewoon!!!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #71045
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Hoe lang zitten kinderen tegewoordig op school dan? Vond dat thuis komen tussen de middag waar je een warm gerecht stond te wachten altijd heerlijk haha! Begrijp dat dat nu niet meer zo is?
    Happiness is an inside job


  6. #71046
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Echt heel lief, Freya! Ze zal vast helemaal emotioneel geworden zijn.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  7. #71047
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Super lief Frey! Ze gaat nog lang aan je denken ;-))
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #71048
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Net de bestelling van dripcake/cc/donuts weggebracht, ff pauze en op naar de volgende..

    Ook deze carrotcake gemaakt voor een dame die ik al een tijd lang van fb/app ken, ze is zwanger en ze reageerde laatst op een foto van mn toetjes en vroeg of iemand losse taartpuntjes verkocht, moest gewoon aan haar denken meskina en aangezien ik toch naar Utrecht moest rijden dit voor haar meegebracht (fisabillah)

    30min voor vertrek vroeg ik haar adres en subhanAllah ze woonde gewoon in dezelfde straat als de mevrouw van mn bestelling. [emoji16]

    Vulling is trouwens witte chocolade cream cheese en citroen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    super lief van allahoema barek

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  9. #71049
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Mooi en zeker op deze vrijdag! Moge Allah swt je belonen.

    De donuts zien er echt lekker uit en perfect. Gebruik jij een vorm of zelf bolletjes maken en uitklappen?

    Riannah, klopt jouw lunchbox is altijd zo netjes. Ik heb ook zo een brooddoos voor mijn zoontje maar zoveel doe ik niet. Cactus, babybel, flesje water, daaronder 6 sneetjes brood telkens met ander beleg.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    deze boxen zijn voor mijn man zoon en ik, de volwassenen.
    de kleintjes hebben altijd een broodje, beetje fruit en een groentensnack. die eten niet zoveel op een dag.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  10. #71050
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Die lunchboxen. Zit niet meer in dan brood. Wat anders mag okk niet. Masr fus ieder een lunchtrommel met brood. Bakje fruit. Twee bekers met drinken. Haat het ze af te wassen. [emoji849]
    ik moet er elke avond 7 lunchboxen afwassen en dan nog de drinkbekers & smoothie bekers met aangekoekte yoghurt

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  11. #71051
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Hoe lang zitten kinderen tegewoordig op school dan? Vond dat thuis komen tussen de middag waar je een warm gerecht stond te wachten altijd heerlijk haha! Begrijp dat dat nu niet meer zo is?
    mijn jongste van half 9 tot 14.00uur.(basis)
    middelste half 9 tot minimaal 15.00uur soms tot 16.00uur (middelbare school).
    oudste zit om 7uur al in de trein tot soms 7uur in de avond pas thuis. (studeert)
    helaas geen warm eten hier tussen de middag... ik werk zelf meestal van 6:30uur tot minimaal half 4 meestal 5 uur/half 6.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  12. #71052
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    ik heb eigenlijk henna-avond vandaag maar ik ben echt zo gaar, zelfs een dutje heeft niks gedaan. ik blijf thuis, douchen mijn dikste pyama aan en op de bank met een dikke deken....
    Dit staat in de oven.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  13. #71053
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Mooi en zeker op deze vrijdag! Moge Allah swt je belonen.

    De donuts zien er echt lekker uit en perfect. Gebruik jij een vorm of zelf bolletjes maken en uitklappen?

    Riannah, klopt jouw lunchbox is altijd zo netjes. Ik heb ook zo een brooddoos voor mijn zoontje maar zoveel doe ik niet. Cactus, babybel, flesje water, daaronder 6 sneetjes brood telkens met ander beleg.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ameen, dankjewel. Ik rol het deeg uit en steek het dan uit met een donut uitsteker van aliexpress, heel handig.

  14. #71054
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Zag er allemaal even lekker uit. Deze voor de zwangere ook. Moge Allah je belonen.

    Ik hoef niet te koken. Heb een makkelijk bananenbrood recept gevonden. We gaan dasr mee aan de slag.
    Dankjewel, ameen
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Die lunchboxen. Zit niet meer in dan brood. Wat anders mag okk niet. Masr fus ieder een lunchtrommel met brood. Bakje fruit. Twee bekers met drinken. Haat het ze af te wassen. [emoji849]
    Hier ook, voor zoontje dan. Doe t sochtends in 5min. 2 boterhammen en stuk fruit en soms een stuk ontbijtkoek. Beker water en voila. Hij zit op school tot 14.30 met een continuerooster

  15. #71055
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Omg zo lief gewoon!!!

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Echt heel lief, Freya! Ze zal vast helemaal emotioneel geworden zijn.
    Ze was vooral heel blij ze had al weken zin in gebak maar wilde t absoluut niet uit eigen hand hormonen...
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Super lief Frey! Ze gaat nog lang aan je denken ;-))
    Ja we hebben ook al jaren contact, was leuk haar überhaupt ff te zien. Al zie je elkaar nooit het voelt toch alsof je elkaar echt kent