1. #132601
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Roumaisa de kwarkcake is een pak van Koopmans!

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  2. #132602
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Hele goede actie dit

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  3. #132603
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Wat van de afgelopen dagen. Overnight oats. Die isey skyr is lekker, lemon cheesecake.

    Tuna melt tosti, pitabroodjes tonijnsalade
















    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  4. #132604
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Voor morgen 2 taarten, voor een verloving en babyfeest. 32 cupcakes en 20 cakepops.






    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  5. #132605
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Vanavond maak ik tajine voor man en kids, ga zelf lekker uit eten bij Topkapi bbq. Eerste keer dat we die gaan proberen. Je hebt ook nog Otantik maar deze zat er langer dus eerst die proberen. En Otantik wordt veel gepromoot door influencers, dan vertrouw ik het al niet zo

  6. #132606
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Vandaag Uzbek plov (pilav) gemaakt. Heb wel zin om iets te bakken vandaag, misschien vanavond. Gisteravond had ik koekjes deeg gemaakt en deeg onder de kids verdeeld. De meiden waren er heel lang mee bezig dus ik was blij [emoji14] Koekjes waren heel lekker trouwens:
    1 Glas poedersuiker mixen met 2 glazen olie. Dan 5 tot 5,5 Glas meel toevoegen. Smaak lijkt heel erg op maizena koekjes.
    Klinkt lekker. Ik ken het niet.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  7. #132607
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Is dit niet hetzelfde als de crockpot?

    Ziet er goed uit tbarkAllah. Wat voor cake is het?

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Dankjewel

    crockpot is alleen slowcooking.
    Die heb ik ook al jaren.

    Dit is een snelkookpan met een braadfunctie, slowcooker functie en nog wat andere functies.
    Beetje alles in een.
    Ik ga hier ook vaker in koken scheelt in gas....

    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  8. #132608
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Is dit niet hetzelfde als de crockpot?

    Ziet er goed uit tbarkAllah. Wat voor cake is het?

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Cake is met maanzaad en gemalen amandelen. Moest snel iets op tafel zetten met bezoek...Dan gooi ik meestal maar iets bijelkaar.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  9. #132609
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wat van de afgelopen dagen. Overnight oats. Die isey skyr is lekker, lemon cheesecake.

    Tuna melt tosti, pitabroodjes tonijnsalade
















    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Heerlijk.
    Ja die skyr heb ik ook altijd. Lekker is die.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  10. #132610
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010



    En dan ondertussen alle kefta balletjes opeten haha hou van kefta

  11. #132611
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Ik kom even van me afschrijven hier.
    Wij gaan dus, op vraag van mijn mama, afspreken met een deel van de familie, mijn gezin, mijn ouders, mijn zus en haar gezin en mijn grootouders. Zij vind het altijd zo jammer dat we nooit allemaal samen zijn (zo rond de periode van de feestdagen). Ik vermijd de meeste familiebezoeken met mijn zus erbij omdat zij altijd alles wil veranderen naar haar zin. Na jaaaaren dacht ik oké ze zal het wel begrepen hebben dus zei ik aan mijn mama ja is goed maar wel ruim voor Kerstmis om het daar niet mee te linken. We gingen taart, gebak en koffie doen.
    Nu belt ze mij (mijn mama) ja zouden we niet beter broodjes met charcuterie doen want je zus eet al geen taart en blablabla, toevallig waren ze laatst samen dus zou mij niet verwonderen dat het idee van mijn zus komt. Ik wil/wou er niet teveel drama van maken dus ik zei gewoon ja is goed.
    Mijn mama weet dat wij enkel halal eten en dat dit zeer belangrijk is voor ons. Dus ik zei dat wij alles wel zullen meebrengen. Dan zegt ze ja maar kom dan vroeger dat je zus het niet ziet want anders gaat ze er niet van eten. Voila. Precies of halal vlees anders smaakt.
    En dat zijn dus keer op keer zulke dingen. Wij zijn vroeger op reis gegaan naar Marokko met mijn ouders, op het laatste moment nodigde mijn zus zichzelf uit (zij en mijn ouders gaan bijna altijd samen op vakantie en mijn ouders wouden eens met ons op vakantie), toen heeft ze heel tanger afgezocht naar een restaurant waar er alcohol geserveerd word, om het toch maar weer naar haar zin te zitten en uiteraard gaan wij niet mee dan. Ik voel dat zij haar schaamt voor mij. Zij is iemand die veel waarde hecht aan status en materiële dingen, en wat "cool" is. En voor mij is dat oké, ik kan gewoon beleefd blijven, iedereen doet wat ie wil. Maar zij maakt altijd zo een beslissingen waarvan ze weet dat ik niet kan of wil door religieuze redenen. Zij gaat altijd over mijn grenzen heen. En als ik er wat van zeg of moest ik nu bijvoorbeeld annuleren dan ben ik de slechterik.
    Mijn ouders veranderen ook als zij erbij is. Normaal zijn ze altijd open minded en dat stoort hun niet als er halal eten is en geen alcohol maar als zij komt dan moet het allemaal plots anders.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #132612
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    @A: ik vind het heel vervelend voor jou dat jij dit elke keer moet mee maken. Jouw zus is niet belangrijker dan jij. Ik zou jou wel advieseren om wat harder te zijn. Dus als jouw moeder zegt dat jij dan vroeger moet komen zodat jouw zus die broodjes niet ziet, kan je gewoon zeggen dat je op de afgesproken tijd kan komen. En als jouw zus het niet eet dan is dat haar probleem. Maar als buitenstaander is het altijd makkelijk om een mening te geven. Moge Allah het hart van jouw zus verzachten voor de İslam.
    Married and children!

  13. #132613
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Echt vervelend, vandaag had ik wat dingen te doen op de laptop en heel mijn routine is verpest!! Ben nu pas aan het koken (17.30 hier) en ik heb honger. Ik ga pide maken en pizza. Deeg is aan het rijzen en vulling staat al klaar.

    Zoon van man belde net, hij hoorde pide en hij zei: ik kom eraan!!! Haha dus ik geef iedereen een stuk deeg, mogen ze voor zichzelf maken.
    Married and children!

  14. #132614
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    @A: ik vind het heel vervelend voor jou dat jij dit elke keer moet mee maken. Jouw zus is niet belangrijker dan jij. Ik zou jou wel advieseren om wat harder te zijn. Dus als jouw moeder zegt dat jij dan vroeger moet komen zodat jouw zus die broodjes niet ziet, kan je gewoon zeggen dat je op de afgesproken tijd kan komen. En als jouw zus het niet eet dan is dat haar probleem. Maar als buitenstaander is het altijd makkelijk om een mening te geven. Moge Allah het hart van jouw zus verzachten voor de İslam.
    Ameen inchallah. Ik ben gewoon moe van er altijd wat van te zeggen want volgens hun doen ze niets verkeerd. Denk dat dit de laatste keer is dat ik toezeg want ik wil niet elke keer zo een gevoel krijgen. Ik bezoek mijn ouders en grootouders wel alleen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #132615
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Echt vervelend, vandaag had ik wat dingen te doen op de laptop en heel mijn routine is verpest!! Ben nu pas aan het koken (17.30 hier) en ik heb honger. Ik ga pide maken en pizza. Deeg is aan het rijzen en vulling staat al klaar.

    Zoon van man belde net, hij hoorde pide en hij zei: ik kom eraan!!! Haha dus ik geef iedereen een stuk deeg, mogen ze voor zichzelf maken.
    Jij hebt wel veel energie hoor allahouma barek de eerste maand na de geboorte leefden wij van de diepvries
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ