1. #114811
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Vandaag witlof a la Jamie Olivier. Had zin om iets nieuws uit te proberen. Ben benieuwd of het echt zo lekker is als dat ze zeggen.

    Lekker witlof! Ben benieuwd en doe maar recept als je wilt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #114812
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Lekker witlof! Ben benieuwd en doe maar recept als je wilt.
    Was oprecht heerlijk. Dus zeker voor herhaling vatbaar. Ik schrijf het zo uit voor je.



  3. #114813
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium

  4. #114814
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Ow lekker hoor die witlof. Besa7a.

    Voor ons rijst met groenten en leftover grill worst.
    Pittige kipvleugels.
    En leftover pizza opgewarmd.


    html picture over picture

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  5. #114815
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ow lekker hoor die witlof. Besa7a.

    Voor ons rijst met groenten en leftover grill worst.
    Pittige kipvleugels.
    En leftover pizza opgewarmd.


    html picture over picture

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Allah tik sa77a.
    Jouw food ziet er weer tip top uit like usual.
    Tbarkellah hlik en bsa77a.

  6. #114816
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Lekker Asfoureh. Witlof staat al een tijdje op mijn lijstje om eens te proberen. Is het iets wat je regelmatig wel zou kunnen eten?

    Ik wil ook graag nieuwe groenten aan mijn basis boodschappen toevoegen. Sinds een paar maanden koop ik wekelijks wel selderij en spitskool, terwijl ik dar eerder nooit kocht. Ben nog zoekende wat ik nog meer kan proberen. Misschien nog pastinaak, ook nog nooit gegeten.

  7. #114817
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Mooi die koekjes freya.

  8. #114818
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Lekker Asfoureh. Witlof staat al een tijdje op mijn lijstje om eens te proberen. Is het iets wat je regelmatig wel zou kunnen eten?

    Ik wil ook graag nieuwe groenten aan mijn basis boodschappen toevoegen. Sinds een paar maanden koop ik wekelijks wel selderij en spitskool, terwijl ik dar eerder nooit kocht. Ben nog zoekende wat ik nog meer kan proberen. Misschien nog pastinaak, ook nog nooit gegeten.
    Jazeker. Kwam het tegen bij de lidl, was in de aanbieding. 70 cent dacht ik. Zodoende meegenomen. Maak het zelf normaal ook nooit. Qua groenten ben ik sowieso van de variatie.

    Selderij is lekker als snack. Spitskool vind ik lekker om te roerbakken. Rode kool eet ik weleens als salade bv. Je kunt alle kanten op met groenten.

  9. #114819
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik heb zelfs witlof in huis, maar geen Boursin en gembersiroop. Heb het recept wel alvast opgeslagen, ga het zeker proberen
    Heb nog wel een ander witlof recept met kipfilet en dan de oven in. Denk dat het dat wordt morgen met rijst.

    Vandaag was het bami en vind bami maar bami, had nog wraps met kipfilet bij gemaakt.
    Heb eerst alleen gewandeld terwijl zij gingen eten. Later alleen gegeten.

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #114820
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Besa77a riannah!

    Ochtendmens, als je het nog niet kent/eet, dan is venkel ook een mooie groente en veelzijdig.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #114821
    Nora

    Reacties
    2.361
    05-02-2011

    Leuke naam Freya, mijn islamitische naam is Nora[emoji3590]


    Verstuurd vanaf mijn CPH2135 met Tapatalk

  12. #114822
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Besa77a riannah!

    Ochtendmens, als je het nog niet kent/eet, dan is venkel ook een mooie groente en veelzijdig.
    Dat vond ik bij la place altijd zo lekker. Volgens mij grillen ze het daar of doen ze het in de oven.

    Hoe gebruik jij het? Hier staat het nooit op het menu.

  13. #114823
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik heb zelfs witlof in huis, maar geen Boursin en gembersiroop. Heb het recept wel alvast opgeslagen, ga het zeker proberen
    Heb nog wel een ander witlof recept met kipfilet en dan de oven in. Denk dat het dat wordt morgen met rijst.

    Vandaag was het bami en vind bami maar bami, had nog wraps met kipfilet bij gemaakt.
    Heb eerst alleen gewandeld terwijl zij gingen eten. Later alleen gegeten.

    Klinkt ook lekker. Ben benieuwd naar jouw recept. Bsahetkoum en bsa77a wandeling. Ik doe dat dus nooit he, altijd maar 1 gerecht op tafel. Ik zie hier wel vaker meerdere gerechten tegelijk op tafel staan. Allahuma baarik.

  14. #114824
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Was oprecht heerlijk. Dus zeker voor herhaling vatbaar. Ik schrijf het zo uit voor je.



    Lekker hoor.
    Eet wel eens witlof zo door de salade, vind het gewoon zo ook lekker.

    Wilde vandaag naanbrood maken met tikka masala. Weet niet wat ik heb, maar vind brood bakken in alle soorten, laatste tijd heel leuk om te doen.
    Alleen kies begon wat te zeuren, hij zei verwacht het niet, spijt dat ik mn afspraak verzet heb.

    Vandaag besteld bami/garnalen met saté saus.
    Happiness is an inside job


  15. #114825
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Mooi die koekjes freya.
    Dankjewel