1. #114616
    MVC Lid

    Reacties
    418
    18-09-2004

    Ik vind t heel knap wat je doet maar ik ben echt helemaal niet van die shakes enzo,ik moet t wel vol kunnen houden ..ik eet op zich niet slecht wel de bekende avonden om me zelf te belonen

    Maar idd meer bewegen maar ooh motivatie waar ben je?!

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Allah ya3tik sa7a. Had in de kerstvakantie twee weken break en nu weer verder. Wat ik doe is een eiwitreep in de ochtend, middag kwark, tussendoor eiwitshake en avond dan koolhydraatarm of met bijvoorbeeld zilvervliesrijst. Dit werkt wel goed voor mij, vooral veel eiwitten. Nu de sportscholen dicht zijn wel minder motivatie

    Wandelen helpt zeker ook! Gaat je lukken. Gewoon beetje bij beetje eetpatroon ook aanpassen en wat meer bewegen

  2. #114617
    MVC Lid

    Reacties
    418
    18-09-2004

    Besa7tkoem! Wat is dat toetje?lijkt me lekker

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Gisteren. Dat laatste is een Georgisch toetje ( we hebben de luie variant gemaakt, normaal rol je en snijd je deze uit.



  3. #114618
    MVC Lid

    Reacties
    418
    18-09-2004

    Dat is idd ook een goed idee nu helemaal met de korte dagen...krijg wel stress van t idee zonder koffie de dag doorkomen met de kids

    Nee maar is idd een goede en ook vanuit de islam

    Lekker je cakes

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Sousou is

    Is intermittend fasting niet iets? Niet aan te raden als je natuurlijk bv geeft.
    Mm schoonzus doet dit al jaren. Ze is daarmee goed afgevallen en ze voelt zich er ook heel goed bij. Als je het doet word er aanbevolen vanuit de islam het vasten van maandag en donderdag

  4. #114619
    MVC Lid

    Reacties
    418
    18-09-2004

    Nee geen België Oss is heel vlakbij idd

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Kom jij dan uit dezelfde omgeving?
    Ik dacht België altijd. Dont know waarom hihi

  5. #114620
    MVC Lid

    Reacties
    418
    18-09-2004

    Trouwens moeten jullie ook de werkjes van de kids nakijken?
    Ik word echt gek hele dag les en meet en ze aan t werk zetten en houden..stuur foto hier stuur werkje daar..en dan nog alles nakijken...ik vind t echt teveel!

    Is dat alleen bij ons zo ?dus spelling taal en rekenen die ze niet online maken maar gewoon ik werkboekjes..

  6. #114621
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    Dat is idd ook een goed idee nu helemaal met de korte dagen...krijg wel stress van t idee zonder koffie de dag doorkomen met de kids

    Nee maar is idd een goede en ook vanuit de islam

    Lekker je cakes
    Ja zij drinkt geen koffie en geen kids haha.
    Lijkt me eigenlijk best een goede leefstijl zo en is ook nog eens goed voor je, reinigt je lichaam.

    Dankjewel x
    Happiness is an inside job


  7. #114622
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    ]Mashallah ziet er heerlijk uit!
    Lekker vroeg klaar.
    Dankje wel!! Je kippensoep lijkt me ook heerlijk! Heb ik lang niet gemaakt; mss maar eens op t menu zetten deze dagen[/QUOTE]

    Was echt heerlijk! Echt een oppepper!
    Ook lekker licht in tegenstelling tot harira of linzensoep.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #114623
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    @ tc besaha ziet er heerlijk uit! Chili con carne is lievelings gerecht van mn dochter maar lang niet gemaakt.

    @sousous ik word ook gek van dat nakijken. Ik heb het de 2 a 3 dagen gedaan maar ik volg t niet meer. Online kijk ik wel mee, ze moeten nl ook andere vakken foto’s maken en sturen en dat vind ik ook too much.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #114624
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Sinds maandag gaat 1 ivm cito’s naar school dus daar kijken ze t nu na. Van de jongste dus alleen online en rest kijk ik vh weekend wel met terugwerkende kracht hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #114625
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Rijk gevulde kippensoep, frikandellen uit oven en voor de liefhebbers dus ook la3des.

    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #114626
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    Haha echt alsof rfissa sneller is! Aaah lief je kindjes!hoe oud zijn ze? Moge Allah swt ze beschermen!

    QUOTE=Emiras;134866495]Ok ga het proberen. Hahah rfissa meskien, beter lahmacun dan. Ze vroegen net ook, wat gaan we eten op de dag dat de baby mag kiezen? Toen zei de oudste: ooh neee alleen melk en prutjes. Ik ga dan dood van de honger mamaaa aub laat de baby niet kiezen. Was een hele drama geworden hahaha. Elhamdulillah hebben we genoeg eten om uit te kiezen...
    [/QUOTE]
    Hahahahah hier moest ik echt om lachen. Zo grappig jouw kids. Ma sha allah

  12. #114627
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Bsahtkoum allemaal dames. Ziet er allemaal echt heerlijk uit! Top!

  13. #114628
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    Haha echt alsof rfissa sneller is! Aaah lief je kindjes!hoe oud zijn ze? Moge Allah swt ze beschermen!
    6 maanden, 2,6 dan 4,6 en 6,6 jaar. Ameen. En jouw kinderen?
    Vandaag jumu3a dus vandaag even iets extra lekkers maken. Nu even allemaal douchen en leuke kleding aan en lekker geurstokje aansteken.
    Married and children!

  14. #114629
    MVC Lid

    Reacties
    418
    18-09-2004

    Mashallah moge Allah swt ze doen opgroeien tot vrome moslims ! Hier 9(bijna 10) 8,5, 6, 1,5 jaar en dus baby 7 weken


    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    6 maanden, 2,6 dan 4,6 en 6,6 jaar. Ameen. En jouw kinderen?
    Vandaag jumu3a dus vandaag even iets extra lekkers maken. Nu even allemaal douchen en leuke kleding aan en lekker geurstokje aansteken.

  15. #114630
    MVC Lid

    Reacties
    418
    18-09-2004

    Hahahahah hier moest ik echt om lachen. Zo grappig jouw kids. Ma sha allah[/QUOTE]

    Haha af en toe