MVC Premium

Reacties
    50.382
    14-07-2013

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Sousou je plaatst heerlijke dingen Allahuma baarek.

Bsa7a linzen, roumaisa. Lekker voedzaam

Mooie koekjes praline!
    Dankjewel!
    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    Lekker je mganfer moslima81! Shukran trouwens voor je tip bagrir , ik had em idd gemaakt

Koekjes zien er goed uit praline besa7a

Besa7a alvast lasanga Freya, hoe gaat t trouwens met je ‘dieet’? Ik moet ook maar weer eens aan de slag ben nu 7 weken geleden bevallen en wil er graag zo rond de 10 kg af,dat is mijn streef gewicht dan en dan weeg ik voor ik trouwde en kids kreeg.
    Ik vind t alleen zo lastig !!bewegen is zoeizo al een uitdaging nu met alle beperkingen .
    Heb me voorgenomen om rustig te beginnen en twee keer per week flink te wandelen. Gisteren 45 min gewandeld met de kinderwagen. Vandaag ko
    Dankjewel
    InshaAllah zal je doel behalen.
    Happiness is an inside job

MVC Premium

Reacties
    50.382
    14-07-2013

MVC Premium MVC Premium
    Deze ochtend alvast wat verse cakes gebakken. Redvelvet en carrot.
    Voor bonbons/Magnum pops word toch allemaal verkruimeld. Carrot helft van recept gebruikt.

ouwe rot in het vak

Reacties
    14.770
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    besaha, ik wilde ook kippensoep maken maar toch even tomatensoep proebren. Allahi safikoem ameen.
    Ameen shokran! Ik wilde helemaal niks maken heb nog een grote pan la3des. Maar de kippensoep hebben we wel ff nodig nn dochter en ik. Heb gelijk ook veel gemaakt, voor morgen ook inshallah.
    Besaha tomatensoepje! Heerlijk met veel groenten.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

ouwe rot in het vak

Reacties
    14.770
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Deze ochtend alvast wat verse cakes gebakken. Redvelvet en carrot.
    Voor bonbons/Magnum pops word toch allemaal verkruimeld. Carrot helft van recept gebruikt.

Ik schrok al, zag de foto eerst toen las ik je txt. Ik dacht straks is t blijven plakken.
    Mooie kleuren die cakes.
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

MVC Premium

Reacties
    50.382
    14-07-2013

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik schrok al, zag de foto eerst toen las ik je txt. Ik dacht straks is t blijven plakken.
    Mooie kleuren die cakes.
    Hahah nee dat zou balen zijn!.
    Ze moeten toch verkruimeld worden. Maar nu wel even af laten koelen.
    Dankjewel

MVC Lid

Reacties
    6.360
    26-12-2013

Zien er lekker smeuïg uit, die cakes.

Vandaag eet ik alleen met de kids. We hebben pompoensoep en broodjes gezond. Misschien doe ik nog wat aardappelpartjes in de oven. Ze vinden beiden soep niks aan namelijk.

MVC Lid

Reacties
    2.717
    21-02-2004

Ja he dat vond ik dus ook, toch iets waar je eventjes zoet mee bent.

Ow ja groep 4 etc is echt leren leren en begint de druk al hoog te liggen.
    Ja hier ook steeds opdrachten en dan moeten we er ook echt foto van sturen. Zie ze maar normaal op de foto te krijgen ook Maar mn schoonvader is eergisteren overleden Allah ierhmoe, heb ik gemaild dan weten ze er ook van.
    Jongste niks. Die mag eigenlijk ook gaan, denk dat ik dat vanaf maandag haar wel breng. Toch wat meer tijd met de oudste.

Zijn opdrachtjes zijn wel snel gedaan zeg maar, alleen alles er om heen in de gaten houden. Morgen ook weer video bellen. Ben bang dat ik iets mis voor hem.
    Inna lillaahi wa ina ilayhi 3adjroen. Wel heftig voor je man dat hij nu geen ouders meer heeft. Moge Allah genade met hem hebben je zijn nabestaanden sbar geven ameen

Ik bedoelde dat mijn zoontje in groep 3 zit. Ja komt wel wat werkjes bij kijken.

Je cakes zijn mooi gelukt ma shaa allah.

MVC Lid

Reacties
    2.717
    21-02-2004

Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ameen shokran! Ik wilde helemaal niks maken heb nog een grote pan la3des. Maar de kippensoep hebben we wel ff nodig nn dochter en ik. Heb gelijk ook veel gemaakt, voor morgen ook inshallah.
    Besaha tomatensoepje! Heerlijk met veel groenten.
    Allah ya3tik saha

Le3des kan heel goed jn de diepvries. Mocht iedereen alleen soep willen. Ik heb okk extra soep gemaakt. Kunnen ze het moeten lunchen. Nu ze thuis zijn opeens dagelijks iets anders lunchen......b7el chi restaurant

ouwe rot in het vak

Reacties
    14.770
    25-12-2001

Allah ya3tik saha

Le3des kan heel goed jn de diepvries. Mocht iedereen alleen soep willen. Ik heb okk extra soep gemaakt. Kunnen ze het moeten lunchen. Nu ze thuis zijn opeens dagelijks iets anders lunchen......b7el chi restaurant
    Nou la3des komt zo ie zo wel op inshallah, normaal doe ik ook invriezen nu heb ik nergens plek. Mn man heeft gevast dus hij is begonnen met soep en schuift zo aan.
    En net wat je zegt alles wat je voor handen hebt is zo weg met bijna iedereen thuis.

ouwe rot in het vak

Reacties
    14.770
    25-12-2001

Heb uitje gesneden en laten trekken in echte honing. Schijnt 1 van de beste hoest siroop te zijn en tegen een zere keel. We gaan t straks voor t slapen gaan proberen.

MVC Premium

Reacties
    50.382
    14-07-2013

MVC Premium MVC Premium
    Sousou is

Is intermittend fasting niet iets? Niet aan te raden als je natuurlijk bv geeft.
    Mm schoonzus doet dit al jaren. Ze is daarmee goed afgevallen en ze voelt zich er ook heel goed bij. Als je het doet word er aanbevolen vanuit de islam het vasten van maandag en donderdag

MVC Premium

Reacties
    50.382
    14-07-2013

MVC Premium MVC Premium
    Inna lillaahi wa ina ilayhi 3adjroen. Wel heftig voor je man dat hij nu geen ouders meer heeft. Moge Allah genade met hem hebben je zijn nabestaanden sbar geven ameen

Ik bedoelde dat mijn zoontje in groep 3 zit. Ja komt wel wat werkjes bij kijken.

Je cakes zijn mooi gelukt ma shaa allah.
    Ja heftig indd.
    Vooral mn schoonmoeder was zo oud nog helemaal niet, maar blijft even erg.
    Ameen!

Ow ja indd. Nog even volhouden!
    Dankjewel jammer dat je ze dan kapot moet maken
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Zien er lekker smeuïg uit, die cakes.

Vandaag eet ik alleen met de kids. We hebben pompoensoep en broodjes gezond. Misschien doe ik nog wat aardappelpartjes in de oven. Ze vinden beiden soep niks aan namelijk.
    Dankjewel, zijn ook lekker!
    Hier vinden ze elke soep lekker. Zelf bisara.
    Andere eten hebben ze weer moeite mee.

MVC Lid

Reacties
    16.473
    03-02-2013

Dit was het vandaag.

“Ik heb rust en ik heb zon! En zoo ge misschien beiden ook noodig hebt, raad ik u aan: kom naar Afrika.''

MVC Lid

Reacties
    393
    18-09-2004

Ja echt hè!ik schrok er van!je weet t wel en ik waarschuw mijn kids altijd maar als ik zo’n berichtje zie dan gaan al mijn haren recht overeind staan

Ik werd er ook meerde malen in getagd op fb.
    Smerige goorlap! Als die ouders waarvan hij de kinderen heeft aangesproken hem te pakken krijgen, ze maken hem af.

Mijn kinderen spelen gelukkig nog niet alleen buiten.
    Allah yehfed alle kinderen!

MVC Lid

Reacties
    393
    18-09-2004

Haha echt alsof rfissa sneller is! Aaah lief je kindjes!hoe oud zijn ze? Moge Allah swt ze beschermen!

QUOTE=Emiras;134866495]Ok ga het proberen. Hahah rfissa meskien, beter lahmacun dan. Ze vroegen net ook, wat gaan we eten op de dag dat de baby mag kiezen? Toen zei de oudste: ooh neee alleen melk en prutjes. Ik ga dan dood van de honger mamaaa aub laat de baby niet kiezen. Was een hele drama geworden hahaha. Elhamdulillah hebben we genoeg eten om uit te kiezen...[/QUOTE]