1. #112456
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Salaam olifantje.

    Allahuma bareek ik ben heel lang niet geweest blijkbaar? Is dat jou zoontje? Die ik baby achterliet ? Is hij rond de 2 jaar? Tbarkha allaah olifantje rabbi galihoumlek.

    Nouuu het is door corona etc, anders had ze denk ik wel gezegd geef me een hap. Want bv me cookiee had ik wel gedeeld bij koffie time.



    Deze zijn zo verslavend niet normaal. Door die cookies van freya moest ik kwijlen en dromen, dus ik stil het met dit cookie van lidl.
    Hihi

    Dan weet je hoe lang je weg was!

    Ja hoor, januari wordt hij 2 jaar.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  2. #112457
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Juno, jouw schotel ya salaam! Riannah, jij ook!

    Freya, amienn. Bsaha griesmeel vla. Heb je daar recept van? Mijn schoonmoeder heeft zo een cake onlangs gemaakt mr mislukt, volgens haar.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #112458
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Salaam Habibi,

    Het gaat goed. Baby krijgt tandjes dus de nachten zijn zwaar. Elk uur wil ze melk of keihard huilen en dan valt ze weer in slaap, mushkila.
    Ja mijn man is nog steeds weg, 3 maanden alweer. Wel fijn soms hoor dat ik even geen rekening hoef te houden met hem. Maar ik mis hem te erg. Wil jij die van jou ook 4 maanden wegsturen? Haha.
    Wat doet jouw baby allemaal, is het een lachebekje? Die van mij kan nog niet draaien.
    Goed geregeld met de lessen en de kinderen. Goede investering hoor.
    Nog even doorbijten dan, examens zijn bijna.
    Ik denk jouw poppetje 5 maanden?

    Elk uur melk dan geef je de borst neem ik aan? Ik wist bij de mijne nooit niet of hij genoeg had.

    Ik stap vanaf volgende week over naar vaste voeding denk ik.

    Ik wil de mijne zoooo graag wegsturen, en niet voor 4 maanden.

    We willen ertussen uit, maar ik voel me schuldig om de kinderen achter te laten. Voelt alsof ik mijn geluk, plezier voorop stel.

    Lachen doet mijn pruts, ik vind...hij lacht zo fijn en met geluid dat ik zelf soms moet schaterlachen. Sinds 1 week draait hij ook maar blijft vastzitten met zijn armpje.

    Mensen aub niet overnemen. Ik wis

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  4. #112459
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Gisteren nasi met kipsate.
    Mn schoonzus stond erop dat de kids bij haar kwamen slapen. Ze had al allemaal lekkere dingen gehaald. Voor ons dus lekker een pizza besteld vandaag. Wel een relaxt avondje zo. Mag wel vaker dit, oké niet te lang. Vorige x miste ik ze na 1 dagje al.
    Ben zo blij dat de zolder ook opgeruimd is voor morgen, anders moesten we dat op zo een vrije dagje als vandaag doen. Zou mezelf haten haha




    Besaha! Altijd verzorgd bij jou.

    Had ik maar zo een schoonzus! De onze is bruidje.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  5. #112460
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Nice food Roumaisa. Ik heb ook erwten gemaakt.

    Tiramisu ziet er ook lekker uit, vooral de pepernoten. Jamjam.

    Vandaag langoustines voor ons, le3des en salade. Ale denk ik.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  6. #112461
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Grrrrrrr

    De mijne laat ik niet huilen maar ik heb alleen mezelf mee.

    De borst gebruikt die meer als snoepje of troost. Dus laten huilen neen. Maar hij is nu 4 maandjes oud en ik wil daarin verandering.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Allahuma barek die kleine schat [emoji7] moge Allah swt hem doen opgroeien tot een vrome moslim.[emoji2969]

    Sinds gisteren van de borst afgehaald, die krijgt ze niet meer. Ik kolf en geef haar in de fles is wel meer temara maar maakt niet uit.
    Daarna speentje erin. Die pakt ze nu eindelijk na 1000 pogingen [emoji58]
    Vannacht ook niet uit haar bed gehaald, nacht voeding in bed gegeven en daarna weer speentje.. ze was niet blij maar ik moet doorzetten des te sneller went ze eraan.

    Net weer wakker in bed gelegd met speentje, ik lig er naast op bed zodat ze weet dat ik niet weg ben. Hopelijk valt ze zo in slaap... Ik heb nog geen bal gedaan in huis behalve Pannenkoeken gebakken en film gekeken met de kids[emoji85]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  7. #112462
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Besaha! Altijd verzorgd bij jou.

    Had ik maar zo een schoonzus! De onze is bruidje.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Het bruidje voelt zich wel helemaal thuis, zegt ook iets goeds over jullie als familie.

    Volgende keer zeg je niks en ben benieuwd of ze de eeuwige la3rosa blijft

    Dankjewel
    Happiness is an inside job


  8. #112463
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Thuis.. leuk dagje gehad en kan me dan zo moeilijk weer richten tot een taart maken. Zit er over na te denken om toch standaard 1 of 2 weekenden helemaal vrij te houden altijd.. Had nu al 2 niet aangenomen. Ik mis ook mn eigen tijd van wat bakken voor ons zelf /afspreken met andere etc

    Even pauze en van dit genieten.. zo lekker smeuïg zijn ze

    Happiness is an inside job


  9. #112464
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Wat doe je tijdens een pauze en als kids er niet zijn?

    Jawel hoor...smullen en moet met niemand delen, ook niet die Flamouchkes.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

    Oeh dit ziet er ook lekker uit besaha!
    Happiness is an inside job


  10. #112465
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Homemade visschotel voor ons vandaag.. omdat ik er verder niks bijgemaakt heb, hebben de kids zelfs de mosselen gegeten.





    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  11. #112466
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Wat doe je tijdens een pauze en als kids er niet zijn?

    Jawel hoor...smullen en moet met niemand delen, ook niet die Flamouchkes.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Zo een goede tent. Kwam daar zo graag als we in België waren. [emoji7] Besa7a

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  12. #112467
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Vooral die tranen.

    Riannah, het is ook zwaar. Heb vaak gedacht om af te haken of uit te stellen, maar het is echt een dure opleiding en voor mij was dat geen optie om dan uit te stellen of wat dan ook.

    Verder geeft het me ook voldoening zo van damnnnn ik ben sterk, heb het toch gehaald en blijf maar bezig. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik wel de schuld of het is te zeggen alles wat niet gaat zoals het moet gaan, ik bij mijn echtgenoot leg, en ik denk ook wel terecht ;-ppp

    A, volhouden en denken ook je diploma dat je behaalt is een investering voor je kinderen en dat je het ook voor hen doet!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Mascha Allah, ik vind het echt knap.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  13. #112468
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Thuis.. leuk dagje gehad en kan me dan zo moeilijk weer richten tot een taart maken. Zit er over na te denken om toch standaard 1 of 2 weekenden helemaal vrij te houden altijd.. Had nu al 2 niet aangenomen. Ik mis ook mn eigen tijd van wat bakken voor ons zelf /afspreken met andere etc

    Even pauze en van dit genieten.. zo lekker smeuïg zijn ze

    Heerlijk.. die lust ik nu ook wel na het eten. [emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  14. #112469
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ik lig net op de bank, ben kapot, 2 dagen bezoek, gisteren vriendin bleven slapen en vandaag m'n zus op bezoek.. was wel heel gezellig maar ben wel echt moe. Gisteren tussendoor nog die taart gemaakt. Nu me time en morgen lekker luieren

    We keken gisteravond de film "marriage story" met Scarlet Johansson, was echt zooo langdradig, geen aanrader

  15. #112470
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Wat van vandaag. Cupcakes gebakken zodat ze die konden versieren, ze vonden t allemaal heel leuk om te doen. Laatste had m'n zoontje zelf opgespoten had ook nog griesmeelcake over
















    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk