1. #112021
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Dat is toevallig ik wist t gewoon echt niet om 16:00 nog niet en had maar soep gemaakt en kleine stukjes kipfilet en dijfilet. En aardappelkroketjes en gewone kroketten uit de oven.
    Damnnnn

    Kroketjes...daar heb ik wel zin in met wahd a klodder mayonaise.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  2. #112022
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Besa77a soep dames.

    Ik had voor de lunch een cup a soup met een kipbrewa uit de vriezer. Was goood.
    En nog steeds geen geen kookzin.
    Leek kookmutsjes wel met die cheddar en wat rijst met groenten en nog kefta, maar geen pic van.

    Morgen lasagne.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #112023
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Bsa7tkoum olifantje en Juno.
    Wat van afgelopen dagen.

    Cijfertaart en redvelvet



    3de cake zat nog in de oven



    Paw patrol cijfertaart



    Happiness is an inside job


  4. #112024
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Loubia was nog brood bij en kotelet



    Kfc kip. Ze waren lekker en korstje was ook goed krokant gebleven, volgende keer mag er wel alleen iets meer kruiden bij, voornamelijk wat pikanter
    En gesneden frietjes erbij.



    Ook niet echt zin in koken afgelopen dagen.
    Happiness is an inside job


  5. #112025
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    En het redvelvet taartje subtiel marmer effect met goud wilde ze het hebben. Dit was het uit eindelijk geworden. Was een hoog taartje en dit x met fondant gewerkt.




    Happiness is an inside job


  6. #112026
    MVC Lid

    Reacties
    157
    03-10-2006

    Ja, echt ideaal he!
    Ik laat ze idd 1x p/m zware dingen bezorgen en ik haal alleen nog wat verse dingen bij iedere week.
    Ik ben ook zeer tevreden.

  7. #112027
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Mooie taarten Masha Allah. İk heb verse broodjes gemaakt, heerlijk zijn ze.

    Married and children!

  8. #112028
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Bsa7a olifantje en Juno!

    Lekker die KFC kip praline en leuke baksels. Weet je wat ik de laatste tijd gemerkt had en nu ook met jouw foto, als je die gouden onderbord hebt, die glanst als het ware en daardoor kan je dus je taart moeilijker vastleggen

  9. #112029
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Mooie taarten Masha Allah. İk heb verse broodjes gemaakt, heerlijk zijn ze.

    Ziet er super uit, lijkt net gewoon van de bakker! Welk recept heb je gebruikt?

  10. #112030
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Gisteren groenten uit de oven en aardappeltjes en een "oosterse burger", was lekker! Vandaag frietjes en heb ook de kaasballetjes gehaald

    En nu bezig met een chocoladetaart. Als basis chocolade slagroom cake

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  11. #112031
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Vandaag komt een vriendin op de koffie, heb nog cake over dus ik denk nog ff chocolade bonbons ervan maken. En morgen komt een vriendin eten, moet nog even kijken wat ik ga maken, ben inspiratieloos..

  12. #112032
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Zo kan je precies zien waar je nog overheen moet. Nu koelen, zometeen nog 1x erover en voila

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  13. #112033
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Bsa7a olifantje en Juno!

    Lekker die KFC kip praline en leuke baksels. Weet je wat ik de laatste tijd gemerkt had en nu ook met jouw foto, als je die gouden onderbord hebt, die glanst als het ware en daardoor kan je dus je taart moeilijker vastleggen
    Dankjewel
    Je bent ook nu bezig.. heb vandaag ook weer 1. Maar begin er wel straks pas mee.

    Ja ik doe altijd wel wat botercreme/ganache op de onderlegger, zodat het wat minder schuift. Ik had de taart daar zelf niet op afgemeerd maar op een zIlveren board. Steviger ook met steeds in de koelkast zetten
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Mooie taarten Masha Allah. İk heb verse broodjes gemaakt, heerlijk zijn ze.

    Dankjewel x
    Mooie broodjes zien er echt goed uit Besaha
    Happiness is an inside job


  14. #112034
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dankjewel
    Je bent ook nu bezig.. heb vandaag ook weer 1. Maar begin er wel straks pas mee.

    Ja ik doe altijd wel wat botercreme/ganache op de onderlegger, zodat het wat minder schuift. Ik had de taart daar zelf niet op afgemeerd maar op een zIlveren board. Steviger ook met steeds in de koelkast zetten


    Dankjewel x
    Mooie broodjes zien er echt goed uit Besaha
    Ja bedoel puur voor de foto dat ie dan minder tot z'n recht komt zegmaar omdat de focus daar op komt te liggen. Had dus laatst ook zo'n gouden onderlegger en ik kreeg m maar niet goed op de foto maar komt echt door die weerkaatsing van het goud.. waardoor de taart zelf dus minder scherp wordt

  15. #112035
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ziet er super uit, lijkt net gewoon van de bakker! Welk recept heb je gebruikt?
    Dank je. İs een recept van YouTube. Krokant van buiten en zacht van binnen. Dit is de link. İn de beschrijving kun je de ingredienten vinden in het Engels. 1ste keer 40 minuten rijzen en de tweede keer 30 minuten.

    https://youtu.be/fwuV6k3BO54
    Married and children!