1. #110986
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ja heb je gelijk in. Bestellen alleen als ik ziek ben ofzo...rest kan het wel uit vriezer al is het patat met vissticks.



    Ik begrijp je...maar fijn dat het goede eters zijn.
    Mn jongste is momenteel drama...van alles niks. Ik geef het maar geen aandacht. Komt vanzelf wel


    Voor de werkers bedoel je?
    Ewa...je zit zelf midden in de Rwina en stress en doet je best.
    En hij had zelf een oplossing... altijd jammer dat we ze daar eerst op moeten wijzen.
    Ja idd...ga ergens de heilige uithangen waar ik er geen last van heb zeg... [emoji16]
    Ja werkers die hier hele dag aan de slag waren. Tussendoor kregen ze broodjes/msemen fruit koffie verse jus dus ze verhongerden niet hihi. Bemoei me niet meer met zulke dingen extra sda3 en stress.
    Het kan ook een fase zijn, gewoon negeren idd.
    Hier hebben ze allemaal wel iets wat ze niet lusten. Laten ze staan of schuiven ze door nou prima. Moi is de moeilijke eter hier hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #110987
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Geen koffie.. ik drink 4x per dag koffie meestal, probeer t bij 3 te houden maar is lastig

    Harira ziet er lekker uit roumaisa bsa7a
    Allah i3tiek saha!
    Ik hou van koffie maar wel een grote mok in de ochtend. Mijn buik is laatste tijd van slag dus ben ff de boosdoeners aan t filteren moet zeggen dat na 2 dagen geen koffie mn buik iets rustiger is. Ben ook sinds paar jaar overgestapt op lactosevrije melk.

    Besaha kibbeling ziet er lekker uit!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #110988
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik zit van de soep al halfvol maar idd gewoon lekker aan je schema houden met wat extra's
    Ja toch?!

    Ik heb ook genoeg aan soep met wat kleins er bij hoor.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #110989
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wij hebben spaghetti over van gisteren, gelukkig.. net de hele tijd lopen schoonmaken, nu ff koffie drinken. Taart en cupcakes waren in de ochtend al af.

    Vanmiddag kibbeling op

    Morgen gaan we naar m'n ouders
    Lekker op zn tijd, besa77a!

    Ben al lang niet meer naar mn moeder geweest.
    Kijken of het met de kerstvakantie weer een beetje kan.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #110990
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Koffie drink ik laatste tijd minder dan ik gewoon was....2 a 3 pd nu.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #110991
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Voor de aardappelschotel gehakt komt er zo bij:
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #110992
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Voor de aardappelschotel gehakt komt er zo bij:
    Heerlijk al die groenten! Had ook zoiets.
    Is al opperdepop. [emoji849]

    Maar mooi dat je er uit bent!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #110993
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ow dit ziet er heerlijk uit, dit is echt mijn comfort food.besahtkoum! Het is wel stamppot he, hutspot is aardappels,ui en wortels hihi.
    Fijn dat die ovenschotel lekker was, champions zijn dan zacht met een bite doet me aan laplace denken. Salade met avocado is ook heerlijk. Ik krijg ineens zin om een uitgebreide salade schotel te maken. Sbah lilah
    Jaaa stampot of course. Ik kwam niet op de naam haha. Maar weet wel dat er een verschil is. We kookten 1x per week op school.........heb een keer een 9 als cijfer gekregen op mijn hutspot. Die met wortels. De juf zei nog......hrt is maar dat ik nog meer gerechten moet proeven anders had ik het zo gegeten. En ze nam ook extra hapjes haha.

    Mijn moeder maakte stampot op zijn Marokkaans. Gebakken uitjes en vlees klein gesneden, Marokkaanse kruiden en cel olijfolie. Jammie. Maar niet erg voedzaam hihi.

    Ik zag deze week boerenkool in dewinkel liggen. Dat is een superfood. Dus ook een proberen en kikken of kids het eten.......ik heb nu toich een stamper. Dus vaker stamppotten maken.

    Btw je foto's zinn inderdaad mooier. Meer licht en duidelijker. Ik dacht dat je een andere tel had.

    Besaha iedereen. En Allah ya3tikoen saha Praline en juno

  9. #110994
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    De kelder is eindelijk ready......ik ga nu 6 dozen even leegmaken en alles op hun plek zetten. Dan zinn de meeste dozen uitgepakt. Er staan nog 3 op zolder. Maar ik moet nog een kast halen

    Kids zijn uit logeren. En mijn broer en zwager komen helpen met nog wat klusje. In shaa Allah komen we vandaag ver.

  10. #110995
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Van gisteren, harira in de maak recept volledig gevolgd op 2 dingen na. En ik heb veel te veel tom puree gebruikt maar verder lekker en niet al te grote verschil met mn eigen vaste harira

    Vulling voor wraps




    Ze waren heerlijk met halve cheddar plakje ertussen. Mijn tip zet je grill niet op hoogste stand en ff de kinderen helpen.
    Heerlijk roumaisa! Heb er ook zin in gekregen!
    Hier vergeten gisteren aardappelen te halen. Dus vandaag kijken wat het word. Zooo geen zin om te koken of wat dan ook.
    Misschien pasta gewoon ofz.

  11. #110996
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Schiet lekker op moslima! Fes is ook niet in 1 dag gebouwd he...[emoji16]
    Woon hier ruim twee jaar en nog steeds niet alles hoe ik wil.

    Mohiem, elbaysar vandaag. Zondag was thuis in de herfst/winter vaak bissara....heb vandaag ook echt dat gevoel.
    Ben nu het brood aan het kneden.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #110997
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Allah i3tiek saha!
    Ik hou van koffie maar wel een grote mok in de ochtend. Mijn buik is laatste tijd van slag dus ben ff de boosdoeners aan t filteren moet zeggen dat na 2 dagen geen koffie mn buik iets rustiger is. Ben ook sinds paar jaar overgestapt op lactosevrije melk.

    Besaha kibbeling ziet er lekker uit!
    Allah ya3tik sa7a, ja tis wel goed soms wat dingen te laten om te kijken wat het doet. Ik heb dat niet, heb niet t idee dat ik ergens niet tegenkan eigenlijk
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Lekker op zn tijd, besa77a!

    Ben al lang niet meer naar mn moeder geweest.
    Kijken of het met de kerstvakantie weer een beetje kan.
    Allah ya3tik sa7a

    inshaAllah! Is het zo weer. Jaar is al bijna om.
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Schiet lekker op moslima! Fes is ook niet in 1 dag gebouwd he...[emoji16]
    Woon hier ruim twee jaar en nog steeds niet alles hoe ik wil.

    Mohiem, elbaysar vandaag. Zondag was thuis in de herfst/winter vaak bissara....heb vandaag ook echt dat gevoel.
    Ben nu het brood aan het kneden.
    Heerlijk!

  13. #110998
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    November alweer subhanAllah. De jaren glippen zo uit onze handen..

  14. #110999
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Vanochtend ontbijtje met kleine griesmeel pancakes.

    Daarna getraind, net terug.. 5e keer deze week [emoji817]

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  15. #111000
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Heerlijk roumaisa! Heb er ook zin in gekregen!
    Hier vergeten gisteren aardappelen te halen. Dus vandaag kijken wat het word. Zooo geen zin om te koken of wat dan ook.
    Misschien pasta gewoon ofz.
    Zondag vraagt om makkelijk. Ik wilde hamburger met friet voor vandaag maar hij heeft gisteren heel veel grillworst gehaald dus wss broodjes grillworst en frietjes Inshallah.
    Lekker en makkelijk pasta is altijd goed.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.