1. #110836
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Oehhh lekker hoor die lasagna, besaha. had ook laatst gemaakt na hele lang tijd. Was ook heerlijk vooral als je lang niet dat hebt gegeten.
    Allah ie3tek saha x
    Ja dat weet ik nog, kreeg er toen ook zin in
    Happiness is an inside job


  2. #110837
    MVC Lid

    Reacties
    1.638
    16-10-2009

    Hello iedereen!! Bestaat dit nog steeds


    ....mijn lieve grote broer mis je verschrikkelijk hard! ben mijn bescherm engel kwijt geraakt met veel pijn in mijn hart laat ik je los...voor altijd je kleine zus! moge allah swt je een mooi plekje en de rust geven die je verdiend!!HouVanJe...

  3. #110838
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Ik_ gewoon heerlijk je chebakia en krishlat.....stuur je een paar door . Nu lust ik wel harira en chebakia, bshaa.
    Hihi tnx. Ja meneer vond ze nie zo geslaagd. Maar heeft er wel van zitten eten. Ik krijg er jnoen van maar ik maak ze lekker over een paar maanden weer. Dan zegt hij zeker wat anders.

    Heerlijk je pasta!
    Roumaisa jij ook bseha! Moest ik granaatappel of iets doen door de salade zou niemand m eten denk ik. Vind het geweldig om te zien bij jou dat het kan! Hahah.
    Praline lasagne heerlijk! Kan m vaak eten maar maak het hier ook niet zo veel. Eens in de zoveel tijd smaakt het !

    Freya heel mooie taarten alweer! En je sweetboxen vind ik echt leuk gedaan!

  4. #110839
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Mooie taarten en sweets frey!
    Wanneer is halloween? Zag vorige week bij big bazaar 1+1 dus dacht afgelopen weekend omdat ze van alles af wilden.
    Dankjewel 31okt is Halloween

    Echt heerlijk die kipsate
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Mooie taartjes en Halloween box freya
    En die bami Roumaisa echt mijn soort eten heerlijk besaha!

    Ook je pasta Rita ziet er yummie uit!
    Dankjewel! Ziet er goed uit die lasagne, ook echt zin in, maar nog steeds niet gemaakt
    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Hihi tnx. Ja meneer vond ze nie zo geslaagd. Maar heeft er wel van zitten eten. Ik krijg er jnoen van maar ik maak ze lekker over een paar maanden weer. Dan zegt hij zeker wat anders.

    Heerlijk je pasta!
    Roumaisa jij ook bseha! Moest ik granaatappel of iets doen door de salade zou niemand m eten denk ik. Vind het geweldig om te zien bij jou dat het kan! Hahah.
    Praline lasagne heerlijk! Kan m vaak eten maar maak het hier ook niet zo veel. Eens in de zoveel tijd smaakt het !

    Freya heel mooie taarten alweer! En je sweetboxen vind ik echt leuk gedaan!
    Dankjewel!

  5. #110840
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Gisteren tajine

    Vandaag ga ik sarma maken, zo'n zin in. Soepje erbij, misschien iets van icli kofte of nog een ander hapje

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  6. #110841
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Net deze besteld..chocoladekleurstof, schijnt heel goed te zijn. Wel echt prijzig, hope it's worth it (voor deze 40 euro betaald )


  7. #110842
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Hihi tnx. Ja meneer vond ze nie zo geslaagd. Maar heeft er wel van zitten eten. Ik krijg er jnoen van maar ik maak ze lekker over een paar maanden weer. Dan zegt hij zeker wat anders.

    Heerlijk je pasta!
    Roumaisa jij ook bseha! Moest ik granaatappel of iets doen door de salade zou niemand m eten denk ik. Vind het geweldig om te zien bij jou dat het kan! Hahah.
    Praline lasagne heerlijk! Kan m vaak eten maar maak het hier ook niet zo veel. Eens in de zoveel tijd smaakt het !

    Freya heel mooie taarten alweer! En je sweetboxen vind ik echt leuk gedaan!
    Hier eten ze echt alles hihi dat is ook waarom ik lekker alles uitprobeer. Vijgen, granaatappel, zure appel die blijft liggen walnoot, cashew maak niet wat in de salade wordt t allemaal gegeten, niet iedereen houdt van die extra dingen dan schuiven ze door naar elkaar hihi

    Mannen kunnen soms echt raar zijn, de mijne zei paar weken terug ‘ik houd eigenlijk niet van feta’ ik keek m aan nou dan zeg je dat na 1,5 decenia op tijd. Sterker nog als hij salade maakt gooit hij het er ook op. Mohiem aandacht aandacht en aandacht!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #110843
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankjewel 31okt is Halloween

    Echt heerlijk die kipsate


    Dankjewel! Ziet er goed uit die lasagne, ook echt zin in, maar nog steeds niet gemaakt


    Dankjewel!
    Shokran. Veggie & light vandaag als t aan mij ligt.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #110844
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Gisteren tajine

    Vandaag ga ik sarma maken, zo'n zin in. Soepje erbij, misschien iets van icli kofte of nog een ander hapje

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Tajine ziet er heerlijk uit Besaha
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #110845
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankjewel 31okt is Halloween

    Echt heerlijk die kipsate


    Dankjewel! Ziet er goed uit die lasagne, ook echt zin in, maar nog steeds niet gemaakt


    Dankjewel!
    Dankjewel besaha je tajine lekker!
    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Hihi tnx. Ja meneer vond ze nie zo geslaagd. Maar heeft er wel van zitten eten. Ik krijg er jnoen van maar ik maak ze lekker over een paar maanden weer. Dan zegt hij zeker wat anders.

    Heerlijk je pasta!
    Roumaisa jij ook bseha! Moest ik granaatappel of iets doen door de salade zou niemand m eten denk ik. Vind het geweldig om te zien bij jou dat het kan! Hahah.
    Praline lasagne heerlijk! Kan m vaak eten maar maak het hier ook niet zo veel. Eens in de zoveel tijd smaakt het !

    Freya heel mooie taarten alweer! En je sweetboxen vind ik echt leuk gedaan!
    Dankjewel
    Ben er zelf gek op, man iets minder maar hij vind het wel lekker. Maak het daarom als ik weer echt zin in heb
    Happiness is an inside job


  11. #110846
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ben vandaag alleen richting een paar winkels. Wat voor de 4 juffen halen, vrijdag gaat de kleine trakteren en wil ook wat warme pyjama’s voor ze halen.. Ook taartdozen nodig, ben er weer door heen. Dit weekend nog drukker met bestellingen dan vorige week

    Happiness is an inside job


  12. #110847
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Warme havermout met appeltjes uit de oven. Heerlijk met dit weer

    Is alleen 55gr havermout, 150ml amandelmelk. En dan appeltjes/noten/kaneel en eventueel wat zoetstof


    Ben bijna klaar met m'n werk, dan boven stofzuigen, vast sarma rollen en vanmiddag wandelen met m'n vriendin. Tis wel echt frisjes geworden!

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  13. #110848
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Bladeren gewassen en gekookt. Rug doet nu al pijn


    Hidaya heeft trouwens ook lang niet gereageerd..

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  14. #110849
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Bsa7tkoum allemaal, ziet er lekker uit.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  15. #110850
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Hier ook druk aan t voorbereiden, moet zo de kids halen, verder afmaken en dan naar zwemles.
    Straks hoeft het alleen in de oven. Like I said only veggies <3



    Ik twijfelde welke kruiden ik erbij zou doen maar het is kerrie geworden. Straks lekker mozzarella op, wil t nu eigenlijk al hihi


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.