1. #110806
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Dank jullie wel lieve dames!

  2. #110807
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Wauwww Juno! Echt prachtig! Je bent een echte taarten bakster! Echt heel mooi.!

  3. #110808
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Freya, beterschap voor je zus. Allahi safiha ameen. Besaha koekjes en loubia. Ziet er lekker uit..

    Praline mooie cc en leuke cookiemonster taart.

    Rita jou did it! Ziet er goed uit Besaha. Het is inderdaad een karweitje.

    Roimaisa besaha lekker romige pasta.

    hHier hadden we ook kipvleugels uit de oven op het menu, met groenten. Daarna had ik nog tamme kastanjes in de oven gedaan. Hadden mijn ouders in het bos geraapt. Waren heerlijk. Vorig jaar had ik ook wat gekregen maar toen vond niemand ze lekker. Ik denk dat ik ze te lang in de oven had gedaan. Ze waren droog.

    Eens proberen deze week een cake te bakken. Heb daar wel zin in.
    Ameen
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Salaam aleikoem!

    Ikgewoon, ziet er heerlijk uit! Broodjes zien er mooi uit en chebakkia mag je me echt voor wakker maken.

    Besa77a iedereen!

    Wij hadden lasagne, keuze van birthday girl en taart natuurlijk...hier istie dan...

    Afsmeren was echt niet makkelijk en heb het hier bij gelaten. Oogjes zijn ook wat scheel [emoji16]...en verder wel best. Smaak was echt goed. [emoji4]
    Ziet er super leuk uit!! En de binnenkant ook, goed gelukt. Beloofd veel goeds voor de toekomst

    En wat je zei over veel werk, je wordt er wel handig in idd.. maar heb regelmatig dat ik toch langer bezig ben met al het andere dat ik denk shit had meer moeten vragen

  4. #110809
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik gewoon bedankt voor de recepten, goed gelukt dus zeker goed om te onthouden.
    @moslima shokran jullie ook besaha.

    @juno, Mashallah wat is hij mooi! Ik hoop dat ie al op is voordat we m ogen. Allahoema barek voor een 1e keer! Nou ik zou het er niet bij laten
    Dank je![emoji178]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #110810
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Wa aleikoem Salaam

    Wauw Juno! Wat goed gelukt ma shaa Allahen leuk ook met die verschillende kleuren cake. Hele bevalling zie ik haha. Ik zie het helemaal voor mij, verschillende bakjes met crème in verschillende kleuren. Leuk dat je dochters zo hebt kunnen verblijden! Besahtkoem.

    Je kunt zo diensten aanbieden daar in Friesland. Marokkaanse koekjes en taarten.

    Waar heb jij de cake mee afgemeerd?
    Dank je!
    Het qas wel uitzoeken en leren en proberen. Tips van Praline gehad en veel ip internet te vinden. Al doende leer je ook.

    Ik heb de cake gewoon met botercreme afgesmeerd. Ga nog eens verdiepen wat nog meer kan.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #110811
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Junooo echt mooi! Echt goed gelukt en ziet er heerlijk uit
    Je kleine was zeker heel blij

    Wat voor vullingen is het uiteindelijk geworden? Zie iets met stukjes oreo denk ik
    Dank je!
    Ja de binnenkant vond ze ook super...de regenboog die ze graag wilde.

    Vulling heb ik slagroom mascarpone gedaan. Citroen, oreo en aardbei. En de onderste is botercreme met vanille.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #110812
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dagje bios met vriendin en de kids.. daarna frietje gegeten gezellig in de auto haha
    Wou lasagne maken, maar na dat frietje zaten we nog vol. Dus die maak ik morgen.

    Nog ff snel Zara binnen gewandeld en leuke broek gehaald & lila bloesje. Ben gek op die kleur



    Dit is echt zo lekker nostalgie.
    Stroopwafel snippers. Zag het op de markt en moest het meteen halen

    Bda7tkoem uitje!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #110813
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Wauwww Juno! Echt prachtig! Je bent een echte taarten bakster! Echt heel mooi.!
    Dank je wel! We leren ook veel, al dan niet bewust, van de baksters hier. Shoukran dames!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #110814
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ameen


    Ziet er super leuk uit!! En de binnenkant ook, goed gelukt. Beloofd veel goeds voor de toekomst

    En wat je zei over veel werk, je wordt er wel handig in idd.. maar heb regelmatig dat ik toch langer bezig ben met al het andere dat ik denk shit had meer moeten vragen
    Dat zal best. Je wilt wat moois maken en al doende krijg je ook ideeën.
    Weer een leermoment voor de volgende keer. Is allemaal leergeld.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #110815
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Waren gisteren ook naar de bios, was een demo tegen pedofilie maar ook veel te rechts volk, Danny Goossens was er ook

    En ons snoetje weer lopen fotograferen [emoji14]

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  11. #110816
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Tajine heb ik net opgezet met o.a. wortel, bloemkool en gehakt. Nu trainen

  12. #110817
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Barbie taartje. Met heerlijke witte chocolade ganache en aardbeienmousse met stukjes aardbei

    En hoe cool is deze Halloween sweet boxje [emoji316]













    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  13. #110818
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Taart voor een jongen..vond m kaal dus had nog heel snel de koptelefoon gemaakt







    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  14. #110819
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Rita die taart zag er heerlijk smeuïg uit, Mashallah 3liek! Ik zie ze trouwens ook klein, maar wel gewoon duidelijk.

    Rabbigalik, maar ik ga niet verder dan redvel ver taart hoor hahahahahah.

    Nou voortaan even wat groter downloaden. Op mij tel leek het gewoon groot hahaha.

  15. #110820
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Salaam aleikoem!

    Ikgewoon, ziet er heerlijk uit! Broodjes zien er mooi uit en chebakkia mag je me echt voor wakker maken.

    Besa77a iedereen!

    Wij hadden lasagne, keuze van birthday girl en taart natuurlijk...hier istie dan...

    Afsmeren was echt niet makkelijk en heb het hier bij gelaten. Oogjes zijn ook wat scheel [emoji16]...en verder wel best. Smaak was echt goed. [emoji4]

    Wow wow wow. Tbarkha aalaah 3leeek, hij is geweldig hoor en dat voor de eerste keer!!!!
    Hij ziet er erg aantrekkelijk uit kom ik hier met me red velvet aanpiepen.


    Bsahtek en mabrouk.