nooit geweest

Reacties
    30.687
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Studente.. Bekijk reactie
    Ik heb 5 word bestanden met recepten. Iemand die weet hoe ik ze hier kan delen?
    Ergens op een cloud ofzo delen?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    30.687
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Oh ik vind dat juist het lekkere, dat maakt het zoet ik heb ook een erg lekkere koolhydraatbeperkte appelcake en wortelcake is m'n favo.. binnenkort weer maken
    Ja stom, maar ik kan die smaak niet hebben.
    Mag ik die recepten? Ben nog steeds goed bezig.
    Dit weekend mocht ik wel een stukje pompoen cake...had dat nog in de vriezer.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    30.687
    22-06-2003

Nog heerlijk gewandeld vandaag, was een fijn weekend [emoji3059]

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Bsa7tkoem en mooie pics!

Hier ook gewandeld vandaag.

Had geen tasje bij me...leek me wel lekker met vlees in de tagine.
    Eerder stond er ook wel eens een tafeltje met gratis mee te nemen kweeperen. Nog niet gezien dit jaar.

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    30.687
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Ik dacht ook dat oregano hetzelfde was als Marokkaanse za3ter. Dus dat hebben we hier niet echt..wwer wat geleerd. Volgende keer tijm proberen. Hoewel we ook za3ter hebben maar die mag ik alleen voor de vis en vissoep gebruiken.
    Voor de volgende keer neem ik het uit marokko mee of laat het meenemen. Is toch net wat anders qua smaak.

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    30.687
    22-06-2003

Ik zou ook meer vlogs of filmpjes moeten kijken, kan best veel darija verstaan. Met een basis van fos7a en Egyptisch is het ondanks dat er veel verschillen zijn best goed te doen nog

M'n zus spreekt een aardig woordje Berbers en verstaan ook, vind dat zo knap, is echt abracadabra voor mij
    Knap van je zus, echt.
    Wij spreken thuis dariza en mn man heeft liever dat ze dariza leren dan tmazight. Hij spreekt het nooit thuis, behalve met familie over de telefoon....of als hij boos is[emoji16]

Denk dat uitspraak vaak anders is of een verbastering, maar dat basis op elkaar lijkt.
    Arabisch in series begrijp ik beter met nederlandse ondertiteling. Ohja zo zeggen we dat ook in darija...zonder ondertiteling on nls zou ik het niet herkend hebben.

-- Kahlil Gibran

山羊

Reacties
    15.283
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Fijn dat jullie over zijn Moslima, verhuizen lijkt mij ook hel, moet er niet aan denken haha.
    Bsaha je cake en mooie broden ook.

Erg mooie taarten dames, praline en Freya. Freya jouw taarten worden steeds mooier blijf het knap vinden wat jullie allemaal doen zo. Allahuma baarik.

Juno je pizza’s zagen er yummie uit. Bsaha!

Roumaissa je vissoep ga ik def proberen ziet er te lekker uit gewoon. Bsaha.

Gezellig freya zo een meidenavond. Lekker volle tafeltje ook. Nice!

Aan iedereen die ik ben vergeten bsaha!

Wij hadden patatjes vandaag. Geen tijd gehad om echt te koken.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

山羊

Reacties
    15.283
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Bsa7tkoem en mooie pics!

Hier ook gewandeld vandaag.

Had geen tasje bij me...leek me wel lekker met vlees in de tagine.
    Eerder stond er ook wel eens een tafeltje met gratis mee te nemen kweeperen. Nog niet gezien dit jaar.

Ik ben er niet zo een fan van in tagine.
    Ze hebben zo een zurige nasmaak vind ik.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

RIta in nieuw jasje

Reacties
    132
    21-09-2020

Dames heeft iemand een goeie red velvet recept, een redvelvet dat echt lekker smaakt? Of iemand die van kookmutsjes gemaakt?

Wil zo boodschappen ervoor doen insha allaah.

RIta in nieuw jasje

Reacties
    132
    21-09-2020

Freyaa heerlijk zo een weekend, bsaha.

MVC Lid

Reacties
    38
    07-10-2013

Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Dames heeft iemand een goeie red velvet recept, een redvelvet dat echt lekker smaakt? Of iemand die van kookmutsjes gemaakt?

Wil zo boodschappen ervoor doen insha allaah.
    Die van kookmutsjes is echt heerlijk! Meerdere keren gebakken.

RIta in nieuw jasje

Reacties
    132
    21-09-2020

Citaat Geplaatst door Studente.. Bekijk reactie
    Die van kookmutsjes is echt heerlijk! Meerdere keren gebakken.
    Dan word het die toch uitproberen. Thank you!

Moet nog alleen kleurstof en karnemelk halen insha allah. Alleen hoop dat de turk goeie kleurstof heeft anders word het morgen pas bakken !!

MVC Lid

Reacties
    38
    07-10-2013

Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Dan word het die toch uitproberen. Thank you!

Moet nog alleen kleurstof en karnemelk halen insha allah. Alleen hoop dat de turk goeie kleurstof heeft anders word het morgen pas bakken !!
    Zelf gebruik ik kleurstof van progel, deze is ook op gel basis. Ik heb het wel eens geprobeerd met kleurstof van de toko, maar daar kreeg ik geen mooie rode kleur mee.

MVC Lid

Reacties
    10.150
    06-10-2017

Ik maak mijn red velvet altijd met cakemeel en een combi van olie en boter. Had dat laatst bij wortelcake ook gedaan, was zo goed in de smaak gevallen. Heb die van kookmutsjes ook weleens gemaakt maar vind zelf op een beter recept gekomen.

Narlicious had laatst ook 1 gedeeld (taartenbakster die een eigen winkel had) moet die nog proberen maar zag tevreden reacties
    Don't wish for it, work for it

MVC Lid

Reacties
    10.150
    06-10-2017

Ga de gezonde versies straks delen Juno & moslima.

Nu ffies trainen, vanochtend al een en ander schoongemaakt
    Don't wish for it, work for it

MVC Lid

Reacties
    671
    31-07-2019

Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Soukran! Gezellig, geniet ervan.
    Ik zag wat foto's van mij vriendinnen die in het land waar je woont. Jullie hebben nog heerlijk een zonnetje. Besahtkoem.
    Ja heerlijk dat de winter hier laat begint.Maar we hebben nu wel vanaf zaterdag al regen elhamdulillah een beetje ver*****ng.
    Married and children!