ouwe rot in het vak

Reacties
    14.131
    25-12-2001

@praline als ik ‘s avonds te veel troep eet ben ik vanaf de nacht al misselijk. Probeer een rustig ontbijt. Thee (zonder suiker) bruine boterham met pindakaas of smeerkaas. Geen zoetigheden igv vooral aa is echt suikerstroop.
    Allah ishafiek en alle zieken Inshallah
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers!

MVC Lid

Reacties
    10.134
    06-10-2017

En dat hele corona niet-westerlingen gedoe komt van een ic-arts die de INDRUK heeft dat er nu meer liggen dan tijdens de 1e golf. Dat was het eerste wat mij opviel. Wtf, ga eerst de cijfers serieus vergelijken enzo, wat hebben we aan een indruk? En niemand die daar naar vraagt, nee allemaal in de aanval én verdediging op basis van een INDRUK
    Don't wish for it, work for it

ouwe rot in het vak

Reacties
    14.131
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    We zitten op een hoek en we hebben naast dat raam dat je ziet, nog een paadje waardoor je van de voortuin naar de achtertuin kan lopen en daarnaast zit gelijk het water. De achtertuin hebben we dicht gemaakt, maar je kan daar ook aan de zijkant zitten, naast t water dus. Maar daar achter zit een fietspad, daar komt veel volk voorbij. En verderop kijken we richting weiland, wel een mooi stukje idd.
    Allah ya3tik sa7a
    Klinkt heerlijk rustgevend.
    Mn oude woning zat ook gelijk aan t water, met een looppad tussen. Was zo lekker in de zomer plonsden kinderen in t water en vaarden kleine bootjes voorbij en in een goede winter schaatsers. Ik mis t echt! Nu woon ik dichtbij rijnkanaal en zie ik gigantische schepen

MVC Lid

Reacties
    5.984
    26-12-2013

Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Het is uiteindelijk chili con carne geworden. Heb echt zoveel rijst gekookt, weet niet waar ik was. Mohiem vandaag weer chili con carne met salade erbij
    Ooh lekker besaha. Haha ja soms heb je van die momenten. Ik heb dat trouwens nog nooit gemaakt, maar lijkt me wel heel lekker en voedzaam.

MVC Lid

Reacties
    10.134
    06-10-2017

Dit was nog mn taartje van vrijdag. Ik had Adam gezet en ze zou het 13.15 ophalen, kwam net terug van trainen,
    toen ging ik m'n foto's bekijken en zag ik dus Adam staan en opeens dacht ik huh, was het wel Adam? Dus ik terugkijken in ons gesprek,was het Damin ik echt heel snel de i en de n nog erbij gezet, A eraf gehaald. Was nog net op tijd was echt puur toeval dat ik nog ff naar m'n foto's keek

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Don't wish for it, work for it

MVC Lid

Reacties
    5.984
    26-12-2013

We zitten op een hoek en we hebben naast dat raam dat je ziet, nog een paadje waardoor je van de voortuin naar de achtertuin kan lopen en daarnaast zit gelijk het water. De achtertuin hebben we dicht gemaakt, maar je kan daar ook aan de zijkant zitten, naast t water dus. Maar daar achter zit een fietspad, daar komt veel volk voorbij. En verderop kijken we richting weiland, wel een mooi stukje idd.
    Allah ya3tik sa7a
    Lekker hoor!

ouwe rot in het vak

Reacties
    14.131
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ooh lekker besaha. Haha ja soms heb je van die momenten. Ik heb dat trouwens nog nooit gemaakt, maar lijkt me wel heel lekker en voedzaam.
    Idd goed vullend een echte boeren maaltijd, hier is t vooral favoriete gerecht van middelste. 1x in de zoveel tijd maak ik favoriete gerecht van ... en dan zeg ik speciaal voor jou! Dan hoor ik de andere zeggen en voor mij volgende x dit en dat.

ouwe rot in het vak

Reacties
    14.131
    25-12-2001

Hihi goed opgelost frey, net op tijd

MVC Lid

Reacties
    5.984
    26-12-2013

En dat hele corona niet-westerlingen gedoe komt van een ic-arts die de INDRUK heeft dat er nu meer liggen dan tijdens de 1e golf. Dat was het eerste wat mij opviel. Wtf, ga eerst de cijfers serieus vergelijken enzo, wat hebben we aan een indruk? En niemand die daar naar vraagt, nee allemaal in de aanval én verdediging op basis van een INDRUK
    De uitspraken zijn wel vaag, maar in het artikel schrijven ze ook dat hij collega ziekenhuizen heeft gevraagd en die zagen het ook? Het zal me niet zo verbazen dat het wel zo is eerlijk gezegd. In Amerika zag je ook een verschil en daar waren dan verschillende redenen voor.

MVC Premium

Reacties
    49.868
    14-07-2013

MVC Premium MVC Premium
    @praline als ik ‘s avonds te veel troep eet ben ik vanaf de nacht al misselijk. Probeer een rustig ontbijt. Thee (zonder suiker) bruine boterham met pindakaas of smeerkaas. Geen zoetigheden igv vooral aa is echt suikerstroop.
    Allah ishafiek en alle zieken Inshallah
    Toevallig vandaag ontbeten met sneetje bruin brood (altijd bruin eigenlijk) met pindakaas.
    Aa was voor mijn man. Aa is iets wat ik nooit lekker heb gevonden.. ik had koffie. Maar dit is wel een goeie tip! Ameen dankjewel x
    Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    5.984
    26-12-2013

Idd goed vullend een echte boeren maaltijd, hier is t vooral favoriete gerecht van middelste. 1x in de zoveel tijd maak ik favoriete gerecht van ... en dan zeg ik speciaal voor jou! Dan hoor ik de andere zeggen en voor mij volgende x dit en dat.
    Haha leuk doe je dat!

Laatst maakte ik hamburger met friet en zei mijn zoon, mama jij bent boss (duimpje ging omhoog) hahaha hij is 4.

MVC Premium

Reacties
    49.868
    14-07-2013

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Praline mooie baksels masha allaah.

En besaha goeie stofwisseling haha.

Ik weet nog niet wat we gaan eten vandaag. Misschien pompoensoep en pizza.
    Dankjewel x
    Lekker pompoensoepje besaha
    Allah ya3tik sa7a. Die donut ziet er ook lekker fluffy uit.

Ah fijn, zal je moeder wel blij mee zijn.

Leuke taartjes, mooie kleur toefjes op de taart/cupcakes
    Ja ze was er heel blij mee
    Dankjewel, jij ook weer mooie taart!
    Mooi taartjes en cc’s

Ik vind kleine flesjes ook fijner, vul ze dan gewoon steeds bij. Hier altijd gek geweest op spa blauw maar sinds kort proberen we geen kraanwater te drinken (wonen in een bouwput om ons heen) en nu drink ik alleen spa blauw rest smaakt me niet hihi
    Behalve Hamdiye merk wat ze bij turk verkopen.
    Dankjewel
    Motiveert je ook om te drinken dan zo een grote fles of uit een glas. Tenminste bij mij.
    Indd sowieso spa, proef dat verschil ook altijd.
    Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    961
    28-06-2015

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Vandaag begin ik met 2 liter water per dag.
    Ik drink soms niet eens een glas water. Over het algemeen drink ik heel weinig ook fris bijv etc vaak gewoon alleen koffie

Heb al een flesje 500 ml op. Ging vanochtend meteen kleine flesjes halen
    Precies dit. Ik heb dat ook drink zelfs nog geen glas water in maanden. Enkel 1 blik cola op een dag en wat fruitsap smorgens. Wil ook graag beginnen met water drinken is goed voor de huid zegt men.

MVC Lid

Reacties
    961
    28-06-2015

Ja, het gaat +/- 12min in de oven op een hele hoge stand, voorbakken is niet perse nodig. At het ook alleen zelf, de rest niet
    Het is zelfs lekkerder dan als je het voorvalt vind ik persoonlijk gewoon kleine stukken van maken kip gaart snel

MVC Lid

Reacties
    961
    28-06-2015

Ja, het gaat +/- 12min in de oven op een hele hoge stand, voorbakken is niet perse nodig. At het ook alleen zelf, de rest niet
    Het is zelfs lekkerder dan als je het voorbakt vind ik persoonlijk gewoon kleine stukken van maken kip taart snel