1. #110296
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ow klinkt goed! Dus niet met rijst maar met bloemkool? Besaha alvast.
    Hier nog geen idee, het liefst maak ik niks het is weer zo’n weekend dat ze bloed onder mn nagels vandaan halen.
    Subhan allaah, hier ook! Ook al hebben we leuke dingen gedaan, er is elke x iets. Soms heb je van die error dagen. Allaahi 3awnek.

    Misschien wat bestellen als dat bij jullie makkelijk is? Hier hebben we alleen dominos of friet, dus meestal duik ik alsnog met tegenzin de keuken in.

    Ben benieuwd of er een lockdown komt.

  2. #110297
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Nee niks gepland...niet naar Spanje ofzo nee...we blijven thuis en that's it. Corona enzo.
    We gaan dinsdag horen of het een lock down gaat worden.[emoji33]
    Echt cute jullie nieuwe kat. Mooi beessie!

    Romaisa, besa77a je food en je uitje.

    Praline fijn weer bij je moeder. Mis dat, wij doen het even niet.

    Ik at alleen met de dames dus dan wordt het pasta met rode saus en muy kaas.
    Ik had pompoensoep met boekweit crackers en een hardgekookt eitje.

    En heb brood gebakken met boekweit. Deel boekweit, deel volkorentarwemeel en wat minder patentbloem.

    Man vond het lekker en goed gelukt. [emoji2374]


    Ja bedoelde gewoon kleine uitjes en dat soort dingen. Denk dat we met onze cijfers nergens welkom zijn

    Bsa7a brood, ziet er goed uit

  3. #110298
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Besaha alle food dames!
    Ik weet niet meer waar ik gebleven was!

    Frey, Mashallah prachtige kat. Wij hebben in het verleden een kitten (kater) gehad hij was op gegeven moment vervelend geworden (sproeien) en lag enkel in de box/maxicosi van de baby. Hij moest weg helaas.

    De kinderen zeuren weer om een kat, maar ben blij dat ik luiervrij ben en dan weer kattenbak troep schoonmaken, ze zeggen wij gaan t doen maar ze ruimen niet eens hun kamer op. Dus ze roepen hier, zodra we t huis uit gaan nemen we een kat.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Allahi baarek feeki. Ja dat sproeien is wel lastig idd. Aangezien het een raskat is willen we m zeker niet steriliseren.. maar zijn slaapplek is op zolder, die heeft mn man verbouwd, daar staat zn kattenbak, zn eten, speeltjes etc. Hij mag alleen beneden als er iemand bij is. Mn man doet de kattenbak en mn zoontje ook, ik niet haha. Ze zijn er helemaal weg van!

    Al je eten zag er heerlijk uit bsa7tkom, vooral de pasta en vlees
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Oh hier heb ik nu echt zin in. Besaha.

    Freya hij is echt prachtig masha allaah.

    Praline, leuk dat jullie je moeder zo hebben verrast.


    Hier wordt het vanavond kapsalon, voor mij een verantwoorde variant met veel salade.
    Ja he, Allahi baarek feeki
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Zoo mooi is ze.
    Echt een prachtig kat of poes i dont really know wat t verschil is
    Een hij is een kater en een zij een poes en kleintjes gewoon kittens denk ik bsa7a ontbijt, zijn jullie nog ver gekomen bij je moeder?

  4. #110299
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Vrijdag volkoren pizza met kip voor mij nog voor extra eiwitten, we hadden nog een vermicelli soepje erbij

    Zaterdag trek in zoet, mn kwarkcake + koffie met wat slagroom (met zoetstof)

    Avond was het aardappeltjes, groenten, vegetarische burger en voor de kids toetje na (kloppudding), voor mij een eiwitshake met rood fruit













    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  5. #110300
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Vanochtend uitgebreid ontbijtje met gringo en zoete harcha. Gringo was echt goed gelukt, soms zijn de gaatjes net wat beter dan anders











    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  6. #110301
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Vandaag verder nog, was met een vriendin naar play inn met de kids en ergens wat gegeten. Ik had de tonijnsalade van de subway. Rest hadden patat en kip













    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  7. #110302
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    @Freya, doe jij kipfilet rauw op pizza (voor het de oven in gaat)?

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  8. #110303
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Heerlijke dingen voorbij zien komen! Brood van Juno is goed gelukt en ik ben gek op Mexicaans eten. Super mooie kat, Freya!

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  9. #110304
    MVC Lid

    Reacties
    61
    18-08-2019

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    @Freya, doe jij kipfilet rauw op pizza (voor het de oven in gaat)?
    Dat is toch niet zo raar? Pizzeria’s doen vaak ook gewoon rauw kip op pizza

  10. #110305
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja bedoelde gewoon kleine uitjes en dat soort dingen. Denk dat we met onze cijfers nergens welkom zijn

    Bsa7a brood, ziet er goed uit
    Allah 3tiek sa77a!

    Ja ik weet, zelfs die doen we niet. Ook omdat we ineens [emoji849] nog maar een auto hebben, de mijne....maar is geconfisqueerd wegens ja maar ik moet toch naar mn werk?
    We wandelen wat en mini heeft ineens een fiets tik...kan zij op de fiets zonder dat z emoe wordt op de step.
    Verder spelen ze veel buiten...kunnen ze de hele dag doen....je weet hoe dat gaat.
    Nee mini zei kunnen we nog steeds niet naar spanje? Stomme corona...dus vandaar. Na de corona wil ze naar een land waar ze nog niet is geweest... Afrika ofzo...meskina...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #110306
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Thanks dames mbt het brood. [emoji4]

    Freya wat woon je heerlijk aan het water! En besa77a ontbijt, bagrir en uitje.

    Riannah zag nog een lekker mexicaans menu, tbarkellah.
    Zag dat je dweil ook bij de blokker is en wilde gaan kijken, maar die zit best ver weg en de auto heb ik morgen pas weer...moet ook nog naar de stad wat terug brengen....

    Besa77a iedereen.
    Denk vandaag bami voor iedereen en bedenk wel wat voor mezelf.

    Gisteren good old gwez, we hadden een eter die het lekker vindt en ik vind het snel safe en simpel.

    En Aboutaleb heeft corona...nog een buitenlander zodat ingrid en die ander geen medische hulp kunnen krijgen.[emoji2374]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #110307
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pocahontasjeee Bekijk reactie
    Dat is toch niet zo raar? Pizzeria’s doen vaak ook gewoon rauw kip op pizza
    Zelf zou ik dat niet zo snel doen.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  13. #110308
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    @Freya, doe jij kipfilet rauw op pizza (voor het de oven in gaat)?
    Ja, het gaat +/- 12min in de oven op een hele hoge stand, voorbakken is niet perse nodig. At het ook alleen zelf, de rest niet

  14. #110309
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Allahi baarek feeki. Ja dat sproeien is wel lastig idd. Aangezien het een raskat is willen we m zeker niet steriliseren.. maar zijn slaapplek is op zolder, die heeft mn man verbouwd, daar staat zn kattenbak, zn eten, speeltjes etc. Hij mag alleen beneden als er iemand bij is. Mn man doet de kattenbak en mn zoontje ook, ik niet haha. Ze zijn er helemaal weg van!

    Al je eten zag er heerlijk uit bsa7tkom, vooral de pasta en vlees


    Ja he, Allahi baarek feeki


    Een hij is een kater en een zij een poes en kleintjes gewoon kittens denk ik bsa7a ontbijt, zijn jullie nog ver gekomen bij je moeder?

    Aah besaha! Zou ook een kater nemen in dit geval haha
    Allah ie3tek saha

    Jaa, al echt mooi groot verschil. Mn zusje had zelf ook al veel gehaald.. 2 dozen vol aan servies dat ik mee genomen heb om weg te dumpen
    Volgende keer doen we de woonkamer InshaAllah

    Lekker beghrir besaha zien er goed uit

    Dit was mijn ontbijt gisteren onderweg met koffie.
    Ben nog steeds misselijk gedurende dag. Moet dat eens laten nakijken een keer.

    Happiness is an inside job


  15. #110310
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Nog 2 taarten en cupcakes van afgelopen weekend.
    Beide waren er heel blij mee❤️

    Van paw patrol






    De cupcakes en taart hadden een lekkere blauwe vulling aan de binnenkant





    Happiness is an inside job