ouwe rot in het vak

Reacties
    14.128
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik heb van deze poke bowl met garnalen ook echt genoten , hamdoelillah

Mashallah nog beter dan van welke sushi tent dan ook!!! Ziet er perfect uit Mashallah, al is t niet mijn maaltijd hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers!

ouwe rot in het vak

Reacties
    14.128
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Romaisa als je wel paella maakt met dje mosselen, dan hou je toch veel over of niet? Wat kan je daar dan mee doen?

Ik wilde laatst mosselen kopen voor paella, maar dan zit je gelijk aan pakken van 1 of 2 kilo. Vond het zonde om het dan te kopen, omdat ik niet wist wat ik met de rest zou moeten doen.
    Subhanallah precies wat ik altijd denk. Ik zie juist nooit 1 kg altijd grote en best duur.
    Ik wilde vandaag zehma grote pan koken en helft gepeld door de rijst doen en de rest voor garnering. Hier komt dan wel alles op.

Wss wordt t morgen paella inshallah als ik er nog zin in heb.

ouwe rot in het vak

Reacties
    14.128
    25-12-2001

Mmmm pizza’s zien er heerlijk uit!
    Die worteltaart ook besahtkoum!!

ouwe rot in het vak

Reacties
    14.128
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Das lang lang geleden....

Nouuuuuu wat een plaatjes allemaaal, tbarkha allaah.

Freya, Toa en Praline wat een kunstwerken van jullie gebak etc. Macha allaah. Jullie maken ee echr prachtig werk van.

En voor alle damses, tbarkha allah ziet er allemaal stuk voor stuk lekker uit.
    Welcome back!

RIta in nieuw jasje

Reacties
    122
    21-09-2020

Heeerlijk mosselen yumyum! Bsaha.

Heb jullie echt wel gemist, en dacht even op bezoek gaan hahaha.
    En helemaal de food picture

MVC Lid

Reacties
    5.980
    26-12-2013

Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Subhanallah precies wat ik altijd denk. Ik zie juist nooit 1 kg altijd grote en best duur.
    Ik wilde vandaag zehma grote pan koken en helft gepeld door de rijst doen en de rest voor garnering. Hier komt dan wel alles op.

Wss wordt t morgen paella inshallah als ik er nog zin in heb.
    Ja twijfelde, maar ik denk dat het dan 2 kilo was, wat ik zag.

Insha allaah morgen inderdaad haha.

MVC Lid

Reacties
    4.488
    26-06-2015

Heerlijk mosselen! En de rest ook bsahtkoum.
    Hier was het weer marmita met jlban vind dat heerlijk met dit weer.
    Ook wafels gebakken deze middag!
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

MVC Lid

Reacties
    4.488
    26-06-2015

Niemand toevallig kookboek van kookmutsjes besteld? Haha heerlijk rustig hier erover.
    Heb het niet besteld. Vind haar recepten niet zo bijzonder. En een kookboek in tijden van internet vind ik verloren geld, maar daar staat iedereen natuurlijk anders tegenover.
    Zag wel op insta een post voorbij komen dat iemand in een facebookgroep plaatste "recepten voor 1€, ik heb het boek niet gekocht maar heb van alles een foto gemaakt in de boekenwinkel"
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

MVC Premium

Reacties
    49.841
    14-07-2013

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ziet er lekker uit praline. Besaha. Heb het al vaak gezien, maar nooit gemaakt. Je kan erbij doen, wat je wil toch? Of zijn er bijzondere combinaties?
    Allah ie3tek saha
    Topping kan je van alles op doen wat je lekker vind en bij elkaar vind passen. Zalm met avocado bijv is lekker, gegrilde kip met mango en avocado.. tonijn/komkommer met pikante mayo sausje
    Ik houd er van
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Mashallah nog beter dan van welke sushi tent dan ook!!! Ziet er perfect uit Mashallah, al is t niet mijn maaltijd hihi
    Dankjewel Smaakte ook goed, heerlijk vers.

Lekker besaha mosselen! Zit ook al een tijdje sinds riannah der etentje in m’n gedachten.
    Happiness is an inside job

ouwe rot in het vak

Reacties
    14.128
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Allah ie3tek saha
    Topping kan je van alles op doen wat je lekker vind en bij elkaar vind passen. Zalm met avocado bijv is lekker, gegrilde kip met mango en avocado.. tonijn/komkommer met pikante mayo sausje
    Ik houd er van

Dankjewel Smaakte ook goed, heerlijk vers.

Lekker besaha mosselen! Zit ook al een tijdje sinds riannah der etentje in m’n gedachten.
    Allah i3tiek saha echt jaren geleden dat ik t zo heb gemaakt. Het is zo klaar, meeste werk zit m in schoonmaken. Ik heb met n mes al die aangeplakt zand of wat t ook is zitten wegschrappen.

ouwe rot in het vak

Reacties
    14.128
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Heb het niet besteld. Vind haar recepten niet zo bijzonder. En een kookboek in tijden van internet vind ik verloren geld, maar daar staat iedereen natuurlijk anders tegenover.
    Zag wel op insta een post voorbij komen dat iemand in een facebookgroep plaatste "recepten voor 1€, ik heb het boek niet gekocht maar heb van alles een foto gemaakt in de boekenwinkel"
    Dat is echt laag zeg! En wss ook strafbaar. Wat een oplichters zeg als ze dit echt hebben gedaan.
    Vind hun recepten wel lekker en heel duidelijk. Wijken soms wel af van de traditionele recepten maar dat mag af en toe ook hoor!

ouwe rot in het vak

Reacties
    14.128
    25-12-2001

Heeerlijk mosselen yumyum! Bsaha.

Heb jullie echt wel gemist, en dacht even op bezoek gaan hahaha.
    En helemaal de food picture
    Ik kan me 1 rita herinneren...... die ons vooral mij gek maakte met die heerlijke donuts uit Spanje of Portugal. Is that you????

MVC Lid

Reacties
    7.462
    21-05-2013

Wat staat er vandaag op het menu? Deel II

Niemand toevallig kookboek van kookmutsjes besteld? Haha heerlijk rustig hier erover.
    Heeeeeeey Rita! [emoji3590] hoe gaat het met je? Jou hier lang niet gezien. Hoe gaat het met je kinderen? Je opa? Hopelijk gaat alles goed met ze.

Ik heb het boek vandaag ontvangen. Meer als support besteld, net naar mijn moeder gebracht haha.

MVC Lid

Reacties
    10.782
    29-05-2010

Heb het boek gisteren ook gehad. 2 besteld. Had er ook 1 voor mijn moeder. Vond het niet zo bijzonder eerlijk gezegd. Was soort van teleurgesteld?
    Mohiem heb er meer van verwacht. Recepten op de site vind ik interessanter zelfs.

MVC Lid

Reacties
    10.782
    29-05-2010

Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Deze heb ik ook gezien. Echt ziek!