1. #109936
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Was weer heerlijk [emoji3590]



    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  2. #109937
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Allah ya3tik sa7a. Ja is echt afkicken.. ik ben ook zo in "mindere" periodes of zwangerschap haha, geen snoep of chips, puur mn baksels, broodjes, msemmen al dat soort dingen..

    Klinkt goed!


    Allah ya3tik sa7a


    Allah ya3tik sa7a, lekker je ontbijt


    Ja haha, mn kinderen vinden deze t lekkerst


    Allah ya3tik sa7a. Ja ik vind turkse pizza ook altijd wel te doen qua prijs en idd veel werk haha. Maar Riannah heeft wel zo'n uitrolmachine, dat scheelt weer
    Uitrol machine nog steeds in opslag. Ik heb er in dit huis nog geen plaats voor.
    Zodra hij terug ik maak ik een grote batch.. ik heb er nu 25 kleintjes gemaakt in 1 uur en 15 min. Met machine 40 grote in een uur[emoji38]
    Ik moet wel een 2e pizza oven halen anders moet ik nog steeds wachten met bakken.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  3. #109938
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Was weer heerlijk [emoji3590]



    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ziet er lekker en echt goed uit besaha!
    Happiness is an inside job


  4. #109939
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb van deze poke bowl met garnalen ook echt genoten , hamdoelillah


    Happiness is an inside job


  5. #109940
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Das lang lang geleden....


    Nouuuuuu wat een plaatjes allemaaal, tbarkha allaah.

    Freya, Toa en Praline wat een kunstwerken van jullie gebak etc. Macha allaah. Jullie maken ee echr prachtig werk van.

    En voor alle damses, tbarkha allah ziet er allemaal stuk voor stuk lekker uit.

  6. #109941
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Niemand toevallig kookboek van kookmutsjes besteld? Haha heerlijk rustig hier erover.

  7. #109942
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Uitrol machine nog steeds in opslag. Ik heb er in dit huis nog geen plaats voor.
    Zodra hij terug ik maak ik een grote batch.. ik heb er nu 25 kleintjes gemaakt in 1 uur en 15 min. Met machine 40 grote in een uur[emoji38]
    Ik moet wel een 2e pizza oven halen anders moet ik nog steeds wachten met bakken.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Tbarkallaah. Dat doe je snel!

    Bsahtkom. Ziet er heerlijk uit. Als het aan mij lag, aten we dat hier ook vaker, maar ik ben de enige die daar zo over denkt

  8. #109943
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Ziet er lekker uit praline. Besaha. Heb het al vaak gezien, maar nooit gemaakt. Je kan erbij doen, wat je wil toch? Of zijn er bijzondere combinaties?

  9. #109944
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik denk echt al een hele tijd aan mosselen, maar kom er niet toe.
    En hoe ga je ze klaar maken?

    Besa77a alvast!
    Nou het is heel iets anders geworden. Gewoon hoe de meesten mosselen eten met frietjes en salade. Was veel te laat en chago om nog aan paella te beginnen.

    Groenten (wortel, prei, ui en knoflook) aanbakken, zout, zwarte&witte peper, gemberpoeder, paprikapoeder, knoflookpoeder en scheutje witte azijn erbij. Mosselen erbij en deksel erop en binnen 15 a 20 minuten zijn ze gekookt.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #109945
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Wat staat er vandaag op het menu? Deel II




    Beetje onduidelijke foto maar groente en laagje jus helemaal beneden


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #109946
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Romaisa als je wel paella maakt met dje mosselen, dan hou je toch veel over of niet? Wat kan je daar dan mee doen?

    Ik wilde laatst mosselen kopen voor paella, maar dan zit je gelijk aan pakken van 1 of 2 kilo. Vond het zonde om het dan te kopen, omdat ik niet wist wat ik met de rest zou moeten doen.

  12. #109947
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik heb van deze poke bowl met garnalen ook echt genoten , hamdoelillah


    Mashallah nog beter dan van welke sushi tent dan ook!!! Ziet er perfect uit Mashallah, al is t niet mijn maaltijd hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #109948
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Romaisa als je wel paella maakt met dje mosselen, dan hou je toch veel over of niet? Wat kan je daar dan mee doen?

    Ik wilde laatst mosselen kopen voor paella, maar dan zit je gelijk aan pakken van 1 of 2 kilo. Vond het zonde om het dan te kopen, omdat ik niet wist wat ik met de rest zou moeten doen.
    Subhanallah precies wat ik altijd denk. Ik zie juist nooit 1 kg altijd grote en best duur.
    Ik wilde vandaag zehma grote pan koken en helft gepeld door de rijst doen en de rest voor garnering. Hier komt dan wel alles op.

    Wss wordt t morgen paella inshallah als ik er nog zin in heb.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #109949
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Mmmm pizza’s zien er heerlijk uit!
    Die worteltaart ook besahtkoum!!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #109950
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Das lang lang geleden....


    Nouuuuuu wat een plaatjes allemaaal, tbarkha allaah.

    Freya, Toa en Praline wat een kunstwerken van jullie gebak etc. Macha allaah. Jullie maken ee echr prachtig werk van.

    En voor alle damses, tbarkha allah ziet er allemaal stuk voor stuk lekker uit.
    Welcome back!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.