1. #107896
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ziet er heerlijk uit, ook de tagine van je mams , lekker met extra groenten.

    Bsaha.
    Ja was heerlijk, meskina met dat hete weer toch nog feestmaal voor ons <3
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #107897
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik heb moussaka gemaakt.

    Iedereen besa77a food.

    Bsahetkoum. Maak jij die uit een pakje of recept?

  3. #107898
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Bsahetkoum. Maak jij die uit een pakje of recept?
    Allah 3tiek sa77a.

    Nee zelf. Recept van tesliem van deze topic gebruik ik als.basis.
    Heb wel pakje bechamelsaus en kant en klare aardappelschijfjes gebruikt. Deze heb ik nog wel gekookt als staat er voorgekookt op, ben daar 1x de mist mee ingegaan.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #107899
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah 3tiek sa77a.

    Nee zelf. Recept van tesliem van deze topic gebruik ik als.basis.
    Heb wel pakje bechamelsaus en kant en klare aardappelschijfjes gebruikt. Deze heb ik nog wel gekookt als staat er voorgekookt op, ben daar 1x de mist mee ingegaan.

    Ewa deel stp. Ik vind moussaka erg lekker alleen niet die van een pakje.

    Wil m dan eens proberen

  5. #107900
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ewa deel stp. Ik vind moussaka erg lekker alleen niet die van een pakje.

    Wil m dan eens proberen
    Waleyni oe s7al degkez fiek! [emoji16]

    [emoji849][emoji3526]

    Heb hem vandaag nog weer opgezocht. Vandaag vegetarisch gehouden, zowel mn moeder als ik hadden geen zin in gehakt.



    De aubergine had ik in plakken gesneden, met zout bestrooid en zo een tijdje in vergiet uit laten lekken. Omspoelen en droogdeppen. Begieten met olie zodat de schijfjes het goed opslurpen em toen in de airfryer gebakken.

    Bechamel dus uit pakje.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #107901
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Waleyni oe s7al degkez fiek! [emoji16]

    [emoji849][emoji3526]

    Heb hem vandaag nog weer opgezocht. Vandaag vegetarisch gehouden, zowel mn moeder als ik hadden geen zin in gehakt.



    De aubergine had ik in plakken gesneden, met zout bestrooid en zo een tijdje in vergiet uit laten lekken. Omspoelen en droogdeppen. Begieten met olie zodat de schijfjes het goed opslurpen em toen in de airfryer gebakken.

    Bechamel dus uit pakje.
    Haha was niet zo bedoeld ik had nieteens geweten waar te zoeken tussen alle reacties.

    Shokran bezef, Rabie galik.

    Wordt je aubergine zo niet waterig trouwens? Ik was m altijd alleen van de buitenkant en wat je zegt extra olijfolie en zout en lekker grillen. Airfryer nog niet in geprobeerd, dat kan dus ook al.

    Nog bij je mams trouwens? Gezellig hoor.

  7. #107902
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Allah i3tiek saha, wij vorige week hihi. Terwijl ik t vroeger nooit maakte,als ik nu zeg ik maak romige pasta springen kids gat in de lucht.

    Dames ook allemaal besaha!

    Wij hadden vandaag ook pasta. Rode pasta zoals de kids het noemen.

    Heb halve pan weg mogen gooien. Heksjes hebben allerlei verzoekjes en eindstand weinig eetlust vanwege de hitte.

    Meskina lief van haar. Moeders hè Rabie hfadhaleekum.

  8. #107903
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Hhh moet ineens denken aan zoete aardappel, hadden ze ergens gezien op YouTube. Mama wil je alsjeblieft zoete aardappel maken.

    Ik helemaal blij omdat ze het wilden proberen, lekker voedzaam etc. Naar de winkel vanalles gehaald, uur in de keuken gestaan.

    Eindstand mocht het de kliko in

  9. #107904
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Haha was niet zo bedoeld ik had nieteens geweten waar te zoeken tussen alle reacties.

    Shokran bezef, Rabie galik.

    Wordt je aubergine zo niet waterig trouwens? Ik was m altijd alleen van de buitenkant en wat je zegt extra olijfolie en zout en lekker grillen. Airfryer nog niet in geprobeerd, dat kan dus ook al.

    Nog bij je mams trouwens? Gezellig hoor.
    Hh...gewoon stom juno grapje.

    Nou mijn aubergine werd heerlijk cremeachtig/zacht na het prima grillen id airfryer...maakt het leven zoveel makkelijker dat ding.

    Ja nog steeds. Kijk nu net weer turkse serie..zit op mn tel. Gaat ze me vertellen waar haar serie over gaat wat ze al 100 andere keren heeft gedaan. Heddek bent le7ram djel gkoeztha...ma bghathash lbenha....bhel de echte leven, ze zit er helemaal in.
    En dan nagesynchroniseerd he...krijg telkens [emoji2961] neigingen als ze romantisch doen en dat dus in dariza...[emoji1].
    Omg krijg weer een verhandeling....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #107905
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hh...gewoon stom juno grapje.

    Nou mijn aubergine werd heerlijk cremeachtig/zacht na het prima grillen id airfryer...maakt het leven zoveel makkelijker dat ding.

    Ja nog steeds. Kijk nu net weer turkse serie..zit op mn tel. Gaat ze me vertellen waar haar serie over gaat wat ze al 100 andere keren heeft gedaan. Heddek bent le7ram djel gkoeztha...ma bghathash lbenha....bhel de echte leven, ze zit er helemaal in.
    En dan nagesynchroniseerd he...krijg telkens [emoji2961] neigingen als ze romantisch doen en dat dus in dariza...[emoji1].
    Omg krijg weer een verhandeling....

    Haha ik zou er zo bij kunnen komen zitten, dan heeft ze wel een goede aan mij. Kan daar ook wat van.

    Ik praat ook altijd tegen m’n scherm

  11. #107906
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hh...gewoon stom juno grapje.

    Nou mijn aubergine werd heerlijk cremeachtig/zacht na het prima grillen id airfryer...maakt het leven zoveel makkelijker dat ding.

    Ja nog steeds. Kijk nu net weer turkse serie..zit op mn tel. Gaat ze me vertellen waar haar serie over gaat wat ze al 100 andere keren heeft gedaan. Heddek bent le7ram djel gkoeztha...ma bghathash lbenha....bhel de echte leven, ze zit er helemaal in.
    En dan nagesynchroniseerd he...krijg telkens [emoji2961] neigingen als ze romantisch doen en dat dus in dariza...[emoji1].
    Omg krijg weer een verhandeling....
    Haha zo grappig je mama. Past zo bij de Marokkaanse dames, incl mijn moeder. Zulke verhalen bij series of films. En live commentaar erbij: shoefshoef hij schiet hem neer! Ayemma daar gaat weer een fles ketchup op de acteur!....and so on and so on in het berbers.

  12. #107907
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Wow emiras een buiging? Welk land is dat?
    Ik zal je een pm sturen.
    Married and children!

  13. #107908
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ik zal je een pm sturen.

    Ik ben ook benieuwd

  14. #107909
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Juno heb jij een makkelijke manier gevonden om recepten te zoeken op dit forum? Als ik iets zoek, kost het 1000 stappen en een dagdeel qua tijd.

  15. #107910
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Juno heb jij een makkelijke manier gevonden om recepten te zoeken op dit forum? Als ik iets zoek, kost het 1000 stappen en een dagdeel qua tijd.
    Als ik weet nog van wie het recept was kun je bv via Google tesliem moussaka intikken of in je webbrowser deze topic opzoeken op de zoekpagina en dan moussaka ofzo intikken.
    Meer heb ik niet.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran