1. #107851
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wij zijn ook weer aan de ijs, elke dag of 2x per dag kids lijken geen last te hebben vd warmte



    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Mooie dochter en dat haar tbarkallah, Allah is slah

  2. #107852
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Het is hier zo warm binnen en dan nog kookwarmte erbij ...

  3. #107853
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Besaha allemaal, heerlijke dingen zeg!
    Cupcakes zien er heel mooi uit en idd knap met dit weer om taarten en andere smelt baksels te maken.

    Gisteren bbq met friet en salade voor vandaag weet ik t echt nog niet, nergens zin in ook.
    Ik ga alleen naar buiten als t echt nodig is. De jongste zeurt over bosbad, vorige zomer paar x geweest maar nu gaan we t echt niet opzoeken. Ze mogen in tuin af en toe met sproeier. Zwembad bewust niet tevoorschijn gehaald. Sonde van t water.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #107854
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Besaha vijgen juno.

    Van mij mag het regenen en onweren.
    Allah 3tiek sa77a.

    Insha Allah.

    Deze vakantieweek nog en dan weer naar school...laatste week toch nog bloedje heet. Vond dat andere weer ook beter.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #107855
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Vanavond wordt het kapsalon insha allaah.

    Morgen sowieso kisirsalade op het menu insha allaah, maar weet nog niet wat ernaast gaat. Iemand tips, wat past er lekker bij?
    Turkse thema houden: gevulde aubergine of paprika, gegrilde groenten en fetakaas en peterselie erover, kofte erbij bakken of gekruide kipspiezen met paprika erbij, pitabroodje shoarma etc etc
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #107856
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Plek kan inderdaad uitmaken. Goed in de zon en misschien kwalitatief goede aarde of mest of compost.....Misschien moet dit stekje ook nog rijpen om goede vruchten te maken. Bij mijn ouders duurde het ook jaren voordat hij goede vruchten kreeg. Ze hebben daarna ook stekjes geplant van de moeder boom. Maar ik weet niet meer of ze gelijk goede vruchten gaven.

    Het eerste wat ik in de tuin ga planten als we een eengezinswoning krijgen, is een vijgenboom. En gelijk maar een shessia kopen.....voor de sfeer haha

    Jammer he Als er niet zoveel keuze aan vis is in sommige plekken..Mijn zwager zei laatst dat er in nl genoeg soorten vis verkrijgbaar is, maar er is geen markt voor. Waar koop jij die kant en klare gepaneerde inktvis?
    Dit keer heeft mijn man kleine inktvis gekocht en mocht ik ze schoonmaken. Mijn zwager heeft laatst laten zien hoe je ze in weinig olie kan bakken en omdraaien. Ze waren goed gelukt ma shaa allah. Vandaag moet ik het maar zonder zijn hulp proberen.

    Besaha l7em bel barqoq en familie bezoek..

    @Besaha Praline. .....heerlijk van dat soort plekken. Kun je even rustig zitten. Ze vermaken zich wel.
    Mn moeder heeft nu een paar stekjes gemaakt en die hebben allemaal eerste jaar eetrijpe vruchten. Denk echt een goeie soort vijgeboom.
    Denk dat ik er nog een ga schooien, voor de voortuin.
    Ja grond etc zal wellicht ook uitmaken. Qua schaduw zon hebben we dezelfde plek, beide half schaduw.

    De calamaris heb ik ooit bij de aldi gehaald.

    Insha Allah word je ook snel verblijd met een woning met een tuin.ook fijn voor de kids.

    Nou vertel, hoe bak je ze? Eens weer wat anders dan shton en shred.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #107857
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wij zijn ook weer aan de ijs, elke dag of 2x per dag kids lijken geen last te hebben vd warmte



    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Tbarkellah, Allah hfedha.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #107858
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Nu ik erover nadenk, ik heb 1,5 bakje champignons ik ga denk ik voor romige kipfilet met champignonroomsaus. Heb net gegoogeld en Najat(kookmutsjes) stond boven aan dus ik ga niet verder zoeken.

    Heerlijk met turkse rijst. Hoop dat t gaat smaken
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #107859
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Allah ie3tek saha!

    Ja gelijk hoor te lang in de zon is ook niet goed. We zijn ook weer richting home. Genoeg geweest!
    Wil nog kokosolie prutje in m’n haar doen vandaag

    Is niet te doen joh. Ik heb chronisch lage bloeddruk en moet buiten zoveel mogelijk vermijden.
    Als ik al een boodschap of iets buiten moet doen, zodra ik de voordeur door ben moet alles meteen in de hal al uit, eerst naar de badkamer voor een koude douche en dan pas kan ik weer verder, boodschappen uitpakken etc zo erg dus.

    Bsaha maskertje alvast.

  10. #107860
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Je hebt me denk ik niet begrepen. Die ik nu heb is denk ik een soort die niet rijpt. Deze van mn moeder groeit snel en geeft al een tijdje rijpe vruchten af. Heb nu van mn moeder een boompje gekregen die afstamt van deze boom waarvan de vruchten al eetrijp zijn. Mn moeder heeft een paar nieuwe boompjes gekweekt van deze grote boom. Ze loopt ook in de tuin met een shessia op bhel ze is in bled aan het tuinieren.

    Die ik nu thuis heb gaat er uit, plek bevalt me ook niet en dan deze van mn moeder planten.
    Tips zijn altijd welkom.


    En idd te warm, ben dus weer bij mn moeder en we eten...jaja..lhem bel berqoq...[emoji16] Ik ga voor de saus en de pruimen.

    En je hebt gelijk hoor. Gisteren brood, tosti's en airfryer.

    Ik begreep dus, ik heb een vijgenboompje die geen rijpe vruchten afgeeft en heb van iemand anders gekregen. weet niet dewegni Sems.

    Bsaha lhem barqok. Sausje en pruimen zijn het lekkerst vind ik.

  11. #107861
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Allah sla7 Frey, wat een poppetje

  12. #107862
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Is niet te doen joh. Ik heb chronisch lage bloeddruk en moet buiten zoveel mogelijk vermijden.
    Als ik al een boodschap of iets buiten moet doen, zodra ik de voordeur door ben moet alles meteen in de hal al uit, eerst naar de badkamer voor een koude douche en dan pas kan ik weer verder, boodschappen uitpakken etc zo erg dus.

    Bsaha maskertje alvast.
    Heb je al eens zoute drop ofzo gebruikt? Drinkbouillon, chips etc. Heb altijd een voorraadje van die 'dwa', maar heb het ergst last van met griep/verkoudheid.
    Allah zjieb shifa!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #107863
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik begreep dus, ik heb een vijgenboompje die geen rijpe vruchten afgeeft en heb van iemand anders gekregen. weet niet dewegni Sems.

    Bsaha lhem barqok. Sausje en pruimen zijn het lekkerst vind ik.
    Iedereen is mdeweg...
    Heb ook nergens zin in...ga je mee naar ikea...bhel zjbertini 7amka wela...bootje varen...nee..wil binnen stil zitten en thee drinken.
    Heb ze beloofd ergens ijsje te halen, maar wie doorbreekt deze apathie?
    En dan de nacht en slapen...ben niet gestoken..een goede anti mug spul, maar ze waren echt overal...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #107864
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Heb je al eens zoute drop ofzo gebruikt? Drinkbouillon, chips etc. Heb altijd een voorraadje van die 'dwa', maar heb het ergst last van met griep/verkoudheid.
    Allah zjieb shifa!
    Das gek, ik eet zeker drie a twee keer een zak chips leeg, walo niks van gemerkt. Is gewoon een dingetje bij mij, ik kan gewoon flauwvallen als ik met zulke temps te lang in de zon loop of zit.

    Naar gevoel is dat he, allah shafeek, en ameen.

  15. #107865
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Iedereen is mdeweg...
    Heb ook nergens zin in...ga je mee naar ikea...bhel zjbertini 7amka wela...bootje varen...nee..wil binnen stil zitten en thee drinken.
    Heb ze beloofd ergens ijsje te halen, maar wie doorbreekt deze apathie?
    En dan de nacht en slapen...ben niet gestoken..een goede anti mug spul, maar ze waren echt overal...

    Pff nee man, groot gelijk heb je.
    Ijsje halen in de avond wanneer het wat afkoelt? Hebben wij gister ook gedaan, gewoon om de hoek. Ik was best in shock dat ze gewoon geen airco hadden in die tent.

    Oh ja, muggen. Die nemen we maar voor lief. Hoe slapen jullie met deze hitte?
    Hier mogen ze in mijn bed, ik op de grond en ventilator aan de hele nacht. Wil geen ventilator op hun kamers zonder toezicht dus dan maar zo.

    Die airco gaat er echt wel komen next year.