1. #107716
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Dankjewel freya en praline. Had idd gefilterd voor huisje met zwembad maar idd weinig aanbod of super duur. Ga de andere sites nog ff checken!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  2. #107717
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Crockpot tagine

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #107718
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Mijn diner... Iedereen zat nog vol dus mooi niet gekookt. Stokbroodje met smeerkaas En mijn favo koekje [emoji7]






    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  4. #107719
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Crockpot tagine

    Heerlijk. Krijgt zoveel meer smaak in de crock.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  5. #107720
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Allah ya3tik sa7a, ja ben weer goed opgeladen alhamdolilah. Hoe is het met je meisje?



    Mis appelcake trouwens hier, hoop dat alles goed gaat!
    Alhamdouliah gaat goed met haar. Barakallahoefiek [emoji8]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  6. #107721
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Allah ya3tik sa7a. Ja idd haha, daar geen last van gehad maja ook geen familie he, just the 4 of us
    Nee echt?!! Familie die stookt etc...dacht dat ik het alleen kende. [emoji16][emoji2960]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #107722
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Heerlijk. Krijgt zoveel meer smaak in de crock.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Echt een verschil qua smaak en ook structuur. Vlees is veel zachter.

    Wat ik echt smakeloos vind is dit en dan uit een snelkookpan.

    Jij ook besa77a, heerlijke koekjes!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #107723
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Cheesecakejes waren vorige keer heel goed in de smaken gevallen bij de bezoek van de klant.. want nu wilde iemand anders ze weer hebben



    Mooie cakjes weer. Ik vind met Strakker en rustiger ogen.

    Heb je weleens een siliconen cc vorm voor gebruikt. Ik hoorde dat dat ook kan. Nog nooit geprobeerd want ik heb niet zo'n siliconen bakvorm helaas.

    Btw ik had laatst jouw topping op mijn citroencake gemaakt. Lekkere topping. En als je hem in de koelkast terug zegt, wordt hij mooi stevig. Was echt perfect voor de cake met fruit erop!

    Besahatkoem riannah en Juno. Die tajine in de cockpot ziet er heerlijk uit.

    Hier hebben we rijstsalade en rode bieten salade gegeten. Verder geen vlees erbij. Behalve tonijn door de rijst

    Wel 1,5 kilo aangekomen door al dat lekkers. Ik kan er slecht mee omgaan als het in huis is.......Ik blijf maar eten.

    Ze zijn bij ons bezig met verven van de kozijnen en het balkon. de hele dag staan er mannen aan de kant van de keuken iets te doen. Moet komende dagen met ghimaar de keuken in, omdat ik die snel weer af kan doen.....ik zei al tegen mijn man.....net in de week dat het eindelijk warm is in nl....

  9. #107724
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Crockpot tagine

    Dit ziet er heerlijk uit. Besaha.

  10. #107725
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Over school gesproken. Ik keek er de hele tijd naar uit, maar hier beginnen de scholen al over 2 weken, wat opeens heel snel is. Mijn zoon gaat dan voor het eerst naar die school en waarschijnlijk mag ik er niet bij. Hij zal zich vast wel redden insha allaah, maar ik vind het toch wel verdrietig zo op deze manier. Ik moet heb afzetten bij de poort.

  11. #107726
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Cheesecakejes waren vorige keer heel goed in de smaken gevallen bij de bezoek van de klant.. want nu wilde iemand anders ze weer hebben



    Absoluut met ivm hygiƫne. Je hebt anders toch het idee dat er iemand met zijn blote handen heeft aangezeten.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  12. #107727
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Dit ziet er heerlijk uit. Besaha.
    Allah 3tiek sa77a!

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Over school gesproken. Ik keek er de hele tijd naar uit, maar hier beginnen de scholen al over 2 weken, wat opeens heel snel is. Mijn zoon gaat dan voor het eerst naar die school en waarschijnlijk mag ik er niet bij. Hij zal zich vast wel redden insha allaah, maar ik vind het toch wel verdrietig zo op deze manier. Ik moet heb afzetten bij de poort.
    Is idd niet leuk zo te beginnen op nieuwe school.
    Hier ook per 17e weer naar school, maar weet niet of ik ze meteen laat gaan. Wacht denk ik twee weken incubatietijd tijd af. Je weet niet wie waar is geweest en zich al.dan niet aan de voorschriften heeft gehouden.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #107728
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Gaat zo snel joh.. hier nog 3.5 week

    Wat gaan we de komende dagen in de warmte doen dames?

  14. #107729
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Mooie cakjes weer. Ik vind met Strakker en rustiger ogen.

    Heb je weleens een siliconen cc vorm voor gebruikt. Ik hoorde dat dat ook kan. Nog nooit geprobeerd want ik heb niet zo'n siliconen bakvorm helaas.

    Btw ik had laatst jouw topping op mijn citroencake gemaakt. Lekkere topping. En als je hem in de koelkast terug zegt, wordt hij mooi stevig. Was echt perfect voor de cake met fruit erop!

    Besahatkoem riannah en Juno. Die tajine in de cockpot ziet er heerlijk uit.

    Hier hebben we rijstsalade en rode bieten salade gegeten. Verder geen vlees erbij. Behalve tonijn door de rijst

    Wel 1,5 kilo aangekomen door al dat lekkers. Ik kan er slecht mee omgaan als het in huis is.......Ik blijf maar eten.

    Ze zijn bij ons bezig met verven van de kozijnen en het balkon. de hele dag staan er mannen aan de kant van de keuken iets te doen. Moet komende dagen met ghimaar de keuken in, omdat ik die snel weer af kan doen.....ik zei al tegen mijn man.....net in de week dat het eindelijk warm is in nl....
    Allah3tiek sa7a [emoji8]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  15. #107730
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah 3tiek sa77a!



    Is idd niet leuk zo te beginnen op nieuwe school.
    Hier ook per 17e weer naar school, maar weet niet of ik ze meteen laat gaan. Wacht denk ik twee weken incubatietijd tijd af. Je weet niet wie waar is geweest en zich al.dan niet aan de voorschriften heeft gehouden.
    Ook wel slim ja, om een aantal weken af te wachten.