1. #106306
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door bakster Bekijk reactie


    Rfissa gemaakt. Was heerlijk.
    Wat doe je me aan!!
    [emoji2957]

    Mooie cc's praline. Ben benieuwd naar je bars. Ging ze googlen en lijken mij heerlijk. Ben lately into blauwe bessen. Gooi ze in muffins, yoghurt etc....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #106307
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Wat doe je me aan!!
    [emoji2957]

    Mooie cc's praline. Ben benieuwd naar je bars. Ging ze googlen en lijken mij heerlijk. Ben lately into blauwe bessen. Gooi ze in muffins, yoghurt etc....
    Haha speciaal voor kids gemaakt ze hadden het nog nooit gegeten het zal een blijvertje zijn. Ze hadden Rfissa niet zo lekker verwacht.

    Heb nog wat blauwe bessen in de diepvries. Ben ook benieuwd!!

  3. #106308
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door bakster Bekijk reactie
    Haha speciaal voor kids gemaakt ze hadden het nog nooit gegeten het zal een blijvertje zijn. Ze hadden Rfissa niet zo lekker verwacht.

    Heb nog wat blauwe bessen in de diepvries. Ben ook benieuwd!!
    Echt? Had ik maar kids die het lekker vinden...als ze.horen wat we eten...alweeeer dat? Bhel wekelijks...of maandelijks zelfs.
    Mn man en ik vinden het heerlijk.

    En ik heb brood gebakken...ja ja...mn man vindt het heerlijk...wanneer ben je niet eerder brood gaan bakken...[emoji848][emoji3061]

    Graag mening/tips peeps. [emoji3526]

    Hij wil graag brood met weinig bet3a, dus dan qaras ik ze wat dunner en ik houd er wel van, dus die maak ik weer dikker.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #106309
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Heel mooi praline!!

    Bakster ziet er lekker uit. Heb het zelf ook nog nooit gegeten of gemaakt. Mijn man eet het niet graag.

    Juno je brood ziet er erg goed uit! Ziet er uit als het beeld wat ik in m'n hoofd heb als ik aan huisgemaakt verse marokkaans brood denk! Bsaha wraha.
    Hier vond hij m'n brood nooit goed. Toen met corona me er even mee bezig gehouden en nu enkel nog zelfgemaakt brood.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #106310
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Bsahtekoum rfissa en brood! Cupcakes zien er goed uit, Praline. Mooie kleuren.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  6. #106311
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Macha Allah rfissa [emoji7] heerlijk ! cupcakes echt mooi gedaan.
    Juno je brood ziet er echt goed uit.

    Bsa7tkoum.

    Kennen jullie dat, weet niet wat te koken en elke x dat ik denk ik ga dit maken mis je 1 of 2 ingrediënten [emoji3061][emoji3061][emoji3061]
    Niet genoeg aardappelen voor een gerecht.
    Te weinig rijst voor nasi
    Niet de goede paprika's voor gevuld paprika's.

    Ik heb maar alles bijelkaar gegooid wat ik had ... smaakte goed joh. Alhamdouliah [emoji38]










    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  7. #106312
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Macha Allah rfissa [emoji7] heerlijk ! cupcakes echt mooi gedaan.
    Juno je brood ziet er echt goed uit.

    Bsa7tkoum.

    Kennen jullie dat, weet niet wat te koken en elke x dat ik denk ik ga dit maken mis je 1 of 2 ingrediënten [emoji3061][emoji3061][emoji3061]
    Niet genoeg aardappelen voor een gerecht.
    Te weinig rijst voor nasi
    Niet de goede paprika's voor gevuld paprika's.

    Ik heb maar alles bijelkaar gegooid wat ik had ... smaakte goed joh. Alhamdouliah [emoji38]










    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ziet er goed uit hoor. Bsaha.
    Alhamdoulilah dat we toch elke dag iets te eten hebben
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  8. #106313
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Heel mooi praline!!

    Bakster ziet er lekker uit. Heb het zelf ook nog nooit gegeten of gemaakt. Mijn man eet het niet graag.

    Juno je brood ziet er erg goed uit! Ziet er uit als het beeld wat ik in m'n hoofd heb als ik aan huisgemaakt verse marokkaans brood denk! Bsaha wraha.
    Hier vond hij m'n brood nooit goed. Toen met corona me er even mee bezig gehouden en nu enkel nog zelfgemaakt brood.
    Dank je!
    Goed om te horen, want ben net begonnen.

    En jij nog gefeliciteerd! Las in andere topic dat je mooie resultaten had mbt je studie.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #106314
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Macha Allah rfissa [emoji7] heerlijk ! cupcakes echt mooi gedaan.
    Juno je brood ziet er echt goed uit.

    Bsa7tkoum.

    Kennen jullie dat, weet niet wat te koken en elke x dat ik denk ik ga dit maken mis je 1 of 2 ingrediënten [emoji3061][emoji3061][emoji3061]
    Niet genoeg aardappelen voor een gerecht.
    Te weinig rijst voor nasi
    Niet de goede paprika's voor gevuld paprika's.

    Ik heb maar alles bijelkaar gegooid wat ik had ... smaakte goed joh. Alhamdouliah [emoji38]










    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Basa7tkoem! Ziet er smakelijk uit!

    Ja ken dat...en de winkel wordt m ook noet, maar zo doe je dan wel weer een beroep op je creativiteit.

    Dank je! Nu ga ik me ook een 7adga voelen die brood kan bakken. [emoji16]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #106315
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Ziet er echt overheerlijk uit, Riannah! Heel uitnodigend. Bsahtekoum!

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  11. #106316
    MVC Lid

    Reacties
    398
    13-05-2020

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Bsaha bakster, mama Vann, rafaellococo en riannah.
    En natuurlijk ook al de rest die elke dag z'n best doet om de maagjes van onze gezinnen te voeden.
    Allah yehtik saha. Zag jouw brood ook nog voorbij komen. Zag er ook echt goed uit!

  12. #106317
    MVC Lid

    Reacties
    398
    13-05-2020

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Mijn dochter van bijna 2 jaar zit op schoot en kijkt mee. Toen ze deze foto zag, was t hmmmm....hmmmmm....hmmmmm haha masha allaah

    Besaha
    Aah cutie Mashallah. Allah yehtik saha. Die kleine van mij wilde er niks van weten haha. Die zit continu in Nee fase met eten. Meer die daar last van hebben?

  13. #106318
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Heerlijk dames!
    Juno brood ziet er goed uit!
    Bakster. Rfissa heeerlijk! Nooit gemaakt maar vind het zoooo lekker. Bsahtkoum. Ga me er toch een keertje aan wagen.
    Riannah heerlijk je mix pannetje! Bsahtkoum!
    Praline dat ziet er weer heel goed uit!

  14. #106319
    MVC Lid

    Reacties
    398
    13-05-2020

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Cupcakes van vandaag voor een gender reveal. Ze zijn ook gevuld met lemoncurd/raffaello vulling
    Cupcakedozen kwam ik te kort, snel nog bij de Hema gehaald vanochtend

    Ik had ook wat citroenen liggen heb daar citroen blueberry bars van gemaakt, zit nou in de oven. Ben benieuwd straks. Nooit gegeten ook!




    Mooie kleuren praline!

  15. #106320
    MVC Lid

    Reacties
    398
    13-05-2020

    Besaha rfissa bakster. Brood ziet er ook lekker uit Juno en Riannah ook besaha eten, ziet er smakelijk uit.