1. #104716
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    @Praline, tbark Allah zo fluffy en lekker zien je pancakes eruit, besa7tkoem
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #104717
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Hebben jullie advies voor mij! Wat kan ik maken om in te vriezen voor na de bevalling?
    Ik heb pizza, lemsemen en cinnamon rolls nu op mijn lijstje. Verder dat dat kom ik even niet...
    Waqfa sahla...spannende tijd

    Wat ik standaard deed was gevulde msemmen en wat zonder. Vond ik lekker bij een kom soep voor de lunch of avondeten.

    Soep
    L3edes
    Bissara
    Loubia
    Met vissticks uit de oven

    Kefta, tonijn of kip vulling invriezen. Dan hoef je of iemand anders alleen bladerddeg te vullen en af te bakken. Mensen vullen ook wel de bladerdeeg en vriezen het weer in..dan hoef je het alleen af te bakken.

  3. #104718
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    @ Toa goed gedaan! Jullie tafel met zoveel keuzes aan cc en koekjes,gewoon feest haha.
    Besaha nieuwe werkplek. In shaa Allah Kun je daar verder groeien en van je passie je werk maken..

    @ freya Besaha salade!

  4. #104719
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    @Praline, tbark Allah zo fluffy en lekker zien je pancakes eruit, besa7tkoem
    Ik zie net in je onderschrift.....onze lid van de week....met mijn citaat........hartje hartje!
    Moge Allah je het goede geven ameen

    Alle Dames die vasten. Allahi taqabel ameen!

  5. #104720
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Ik zie net in je onderschrift.....onze lid van de week....met mijn citaat........hartje hartje!
    Moge Allah je het goede geven ameen

    Alle Dames die vasten. Allahi taqabel ameen!
    Ja, jij bent onze lid van de week tbark Allah 3lék

    Ameen,Allah ta9abel minna wa minkoum
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #104721
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Vandaag was het charmilla met verse shren visjes.

    Ik heb de visjes in 2 eetlepels olie gebakken in den koekenpan. Heb er geen foto van gemaakt. Maar vorige keer boqronis zo gebakken. foto van de boqronis hieronder. Smaakt echt goed alhamdoulilaah.


  7. #104722
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Waqfa sahla...spannende tijd

    Wat ik standaard deed was gevulde msemmen en wat zonder. Vond ik lekker bij een kom soep voor de lunch of avondeten.

    Soep
    L3edes
    Bissara
    Loubia
    Met vissticks uit de oven

    Kefta, tonijn of kip vulling invriezen. Dan hoef je of iemand anders alleen bladerddeg te vullen en af te bakken. Mensen vullen ook wel de bladerdeeg en vriezen het weer in..dan hoef je het alleen af te bakken.
    Dank je!
    Ja gevulde broodjes met tonijn zijn een leuk idee en loubia/Kikkererwten. Incha Allah even bikkelen om alles te maken! Lief van je dat je hebt gereageerd!
    Married and children!

  8. #104723
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Dank je!
    Ja gevulde broodjes met tonijn zijn een leuk idee en loubia/Kikkererwten. Incha Allah even bikkelen om alles te maken! Lief van je dat je hebt gereageerd!
    Waqfa sahla!
    Ik zou niet te moeilijk doen of te lang staan.

    Pasta saus en dan op dag zelf enkel pasta laten koken.
    Gemarineerde vis bv dorade invriezen. Op dag zelf in een ovenschaal en de oven in.
    Paella
    Kipfilet lapjes voor op grillplaat of kipsate spiesjes
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #104724
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Vandaag was het charmilla met verse shren visjes.

    Ik heb de visjes in 2 eetlepels olie gebakken in den koekenpan. Heb er geen foto van gemaakt. Maar vorige keer boqronis zo gebakken. foto van de boqronis hieronder. Smaakt echt goed alhamdoulilaah.

    Mmm lekker die bokronis, besaha!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #104725
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001


    Heb dit zo lang niet gemaakt, ben t verleerd vond m niet zoals ie moest zijn.

    Loempia’s met kip, waren heerlijk.
    Verder nog sosit en aardappelpartjes. Had naast die soep alleen loempia en sosit op.
    Ik had vandaag wel flinke trek


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #104726
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Dank je!
    Ja gevulde broodjes met tonijn zijn een leuk idee en loubia/Kikkererwten. Incha Allah even bikkelen om alles te maken! Lief van je dat je hebt gereageerd!
    Graag gedaan! Ik ken het. Ik heb voor elke bevalling wel eten voorbereid,omdat mijn familie ver woont en ikzelf de eerste week liever niemand over de vloer heb.

    Trouwens het scheelt enorm als je het vlees kant en klaar invriest. Gewoonlijk stop ik het vlees in zakjes en in de diepvries. Maar voor de bevalling, dan haal ik het vet eraf, maak ik alles netjes, kipvleugels haartjes vrij en snijd ik filet enz in stukjes.
    Dat scheelt je tijd als je weer gaat koken.

    Succes met de voorbereidingen..

    @ roumaisa Allah ya3tik saha. Ik zie net je foto's van je eten. Besahtkoem

  12. #104727
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Graag gedaan! Ik ken het. Ik heb voor elke bevalling wel eten voorbereid,omdat mijn familie ver woont en ikzelf de eerste week liever niemand over de vloer heb.

    Trouwens het scheelt enorm als je het vlees kant en klaar invriest. Gewoonlijk stop ik het vlees in zakjes en in de diepvries. Maar voor de bevalling, dan haal ik het vet eraf, maak ik alles netjes, kipvleugels haartjes vrij en snijd ik filet enz in stukjes.
    Dat scheelt je tijd als je weer gaat koken.

    Succes met de voorbereidingen..

    @ roumaisa Allah ya3tik saha. Ik zie net je foto's van je eten. Besahtkoem
    Allah i3tiek saha.
    Voorbereiden is t halve werk.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #104728
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Besaha Praline! Ik heb je foto opgeslagen. Leuk voor eid ontbijt. Probeer elkaar weer net anders te doen.

    Ik wacht ook het recept af.
    Ja heel leuk idee ook en is makkelijk vooral.. Niet zelf opgekomen toen haha terwijl ik ze best wel vaak maak. Ach ander keer inshaAllah.

    Lekker je visjes!
    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Zit er verrukkelijk uit P.


    Besa7a
    Allah ie3tek saha.
    Jij ook nog Eid mubarak
    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Praline... Kan je me het recept geven van je pancakes? Ziet er lekker uit!
    Dankjewel

    Ik gebruik het recept van Timas kitchen
    Komen altijd fluffy uit

    Pancakes recept van Tima tibou

    * 300g bloem
    * 300ml melk
    * 2 medium eieren
    * 2el suiker
    * 2 zakjes vanillesuiker
    * 1 zakje bakpoeder
    * 1tl zout
    * Roomboter om de ringen en bakplaat in te vetten
    Klop de eieren samen met de suiker goed met de handmixer. Voeg dan melk, zout, vanillesuiker toe mix het even goed. Voeg dan als laatst de bloem samen met de bakpoeder.

    Pancakebeslag is iets dikker dan pannenkoekenbeslag.
    Ik gebruik bakringen, ik vet ze goed in met boter en leg ze op de bakplaat die ook is ingevet.
    Op een laag vuurtje bakken als ze goed gaar zijn aan de onderkant, haal je de bakringen rustig weg doe wat boter op de pan en draai ze dan om.
    Hoop dat het duidelijk is dames.

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    3la slemtkoem!

    Welk recept gebruik jij? Ze zien er heerlijk fluffy uit! Bsa7tkoem!

    Nou beter klam blijven dan paniekerig doen bij je kinderen. Zij raken dan ook helemaal in de stress en bang.
    Rest van de avond was ze rustig en nog eens met olie gedruppeld.

    We zijn net geweest en de ha kreeg het er niet uit. Doorverwezen naar kno. Of zoals ze zelf zei had je maar naar mij moeten luisteren want ik zei al dat we naar jouw orendokter moesten gaan.
    Monster herhaalde het nog een paar keer dat ze gelijk had.
    En of ze haar stukje lego terug zou krijgen of dat de dokter het houdt.

    Dus vanmiddag naar het zh.
    Denk dat het pizza gaat worden. En salade er bij ofzo.
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Oehhh die pancakes! Zien er heerlijk uit Mashallah!

    @juno, hoe krijgen ze het voor elkaar he. Hier kwam mn middelste ook altijd met de gekste dingen en de oudste had een keer haar ooglid teruggevouwen en we kregen t niet terug. Ohhhh my wat een dag, ik ben wel een drama mama wordt eerder boos dan paniek kan er weinig aan doen.

    Inshallah kunnen ze er straks wel goed bij zonder dat t al teveel pijn doet. Meskina 3ad haar zorgen nog, goed dat ze nog alert blijft hihi
    Allah ieselmek, jullie ook nog vandaag. Gelukkig goed gekomen!
    Dankjewel x Allah ie3tek saha
    Happiness is an inside job


  14. #104729
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja heel leuk idee ook en is makkelijk vooral.. Niet zelf opgekomen toen haha terwijl ik ze best wel vaak maak. Ach ander keer inshaAllah.

    Lekker je visjes!


    Allah ie3tek saha.
    Jij ook nog Eid mubarak


    Dankjewel

    Ik gebruik het recept van Timas kitchen
    Komen altijd fluffy uit

    Pancakes recept van Tima tibou

    * 300g bloem
    * 300ml melk
    * 2 medium eieren
    * 2el suiker
    * 2 zakjes vanillesuiker
    * 1 zakje bakpoeder
    * 1tl zout
    * Roomboter om de ringen en bakplaat in te vetten
    Klop de eieren samen met de suiker goed met de handmixer. Voeg dan melk, zout, vanillesuiker toe mix het even goed. Voeg dan als laatst de bloem samen met de bakpoeder.

    Pancakebeslag is iets dikker dan pannenkoekenbeslag.
    Ik gebruik bakringen, ik vet ze goed in met boter en leg ze op de bakplaat die ook is ingevet.
    Op een laag vuurtje bakken als ze goed gaar zijn aan de onderkant, haal je de bakringen rustig weg doe wat boter op de pan en draai ze dan om.
    Hoop dat het duidelijk is dames.




    Allah ieselmek, jullie ook nog vandaag. Gelukkig goed gekomen!
    Dankjewel x Allah ie3tek saha




    Respect P.

  15. #104730
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    @Praline, tbark Allah zo fluffy en lekker zien je pancakes eruit, besa7tkoem
    Allah ie3tek saha
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Oehhh die pancakes! Zien er heerlijk uit Mashallah!

    @juno, hoe krijgen ze het voor elkaar he. Hier kwam mn middelste ook altijd met de gekste dingen en de oudste had een keer haar ooglid teruggevouwen en we kregen t niet terug. Ohhhh my wat een dag, ik ben wel een drama mama wordt eerder boos dan paniek kan er weinig aan doen.

    Inshallah kunnen ze er straks wel goed bij zonder dat t al teveel pijn doet. Meskina 3ad haar zorgen nog, goed dat ze nog alert blijft hihi
    Dankjewel, lekker loempia’s!

    Hahah omg wat eng van die oogleden.
    Tot nu toe was het aller engst toch wel een koortsstuip mee maken
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Nou Juno 3la slemtkoem. Ik zou om lego in t oor nog niet zo in paniek raken denk ik. Het kan geen kant op toch? Of kan het op die manier al wat beschadigen. Mijn nachtmerries zijn deuren en vallen op straat of van de trap. Ik ga dan denk ik flauwvallen.

    Praline lekker die pancakes. Besaha..

    Hier wordt het couscous insha allaah. Ik heb dat wel gemist.
    Allah ie3tek saha
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Juno 3la slamtkom be3da .kinderen en ongelukken...

    Praline supper lekker zien de Pancakes eruit. Vanavond voor iftar maak ik weer een salade met gegrilde groente en feta ,was zo lekker gisteren. Gezond en easy.
    De koekjes van eid beginnen op te raken en thuis vragen ze of ik nieuwe maak. Kreeg bijna een hart infarct toen ze het vroegen hahaga. Zal hier en daar wel easy koekjes Maken maar niet meer zo een hele bak marathon zoals voor eid. Opeten gaat sneller dan maken haha.
    Dankjewel x
    Allah ietqbel

    Koekjes zijn hier ook helemaal op. Toch nog ook wel best zin in zo bij de koffie.
    Denk dat ik wat amandelbriwat alleen ga maken
    Happiness is an inside job