1. #104581
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Alhamdouliah gaat goed met de kleine spruit, ze groeit snel Macha Allah [emoji182][emoji182]
    Inshaallah mag ze mee naar huis over een paar weekjes.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    InshaAllah! fijn dat ze het zo goed doet
    Happiness is an inside job


  2. #104582
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ben geen 1x gecontroleerd in de trein
    had de buggy niet mee.. We hebben echt veel gelopen, maar ze heeft geen 1x gezeurd om opgetild te worden.. Zoontje is thuis gebleven, blijf max 2 dagen
    Heb de koffie van de kiosk ook echt gemist




    nou de de mannen in de trein en op het station hebben kunnen genieten van je SLETTERIGE OUTFIT.... terwijl je man thuis zit op te passen op je andere kind ....


    Tak tak tak tak tak tak luidruchtig over t station met die hakken ... en dan die strakke leren broek om je reet .......

    Ach ja ... ik zal wel ouderwets zijn .... denk dat mannen van tegenwoordig er op kicken dat hun vrouwen er zo bij lopen

  3. #104583
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    nou de de mannen in de trein en op het station hebben kunnen genieten van je SLETTERIGE OUTFIT.... terwijl je man thuis zit op te passen op je andere kind ....


    Tak tak tak tak tak tak luidruchtig over t station met die hakken ... en dan die strakke leren broek om je reet .......

    Ach ja ... ik zal wel ouderwets zijn .... denk dat mannen van tegenwoordig er op kicken dat hun vrouwen er zo bij lopen
    Het is toch ook zijn kind?
    Hij vind het juist leuk dat hij bij hem blijft.
    Happiness is an inside job


  4. #104584
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Bsa7tkoumm inspiratie is hier ook 0,0. Gister langs de Mac geweest, omdat we bezig waren met de tuin onkruidvrij maken etc.

    Vandaag is het vis. Met veel groentes voor de vitamientjes.. is nodig!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #104585
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    InshaAllah! fijn dat ze het zo goed doet
    [emoji182] veel plezier bij mams.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  6. #104586
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Ik ben ook inspiratieloos.
    Eergisteren kip met olijven, gisteren pasta. En nu weet ik het niet.
    Heb ook niet zoveel meer in de vriezer van vlees.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  7. #104587
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Hiee ook 0,000 inspiratie.
    Gisteren ook pasta. Doe voor de kids vandaag gekookte aardappeltjes met wortel erwten en merquez bakken. Heb zelf geen zin in eten. Mss omelet met tonijn ofzo

  8. #104588
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Gisteren hier ook pasta, dochter wou t in de ramadan al maar dat maak ik dan niet. Vandaag aardappelschotel Inshallah.

    Deze week en volgende week komt alles aan de beurt wat ik in de Ramadan niet maak. Dus la3des, himmaz, bissara met gebakken vis, stampot, kiptajine, aardappel/groenten tajine etc etc. Dus voorlopig weet ik het wel hihi


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #104589
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001


    Met kipdijfilet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #104590
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Het is toch ook zijn kind?
    Hij vind het juist leuk dat hij bij hem blijft.
    tuurlijk is het leuk dat hij bij z’n kind is....... alleen beetje raaar dat jiji andere mannen loopt op te geilen met je sletterige outfit terwijl hij braaf aan het oppassen is thuis ...... maarja als hij daar geen problemen mee heeft dat z’n vrouw in een sletten outfit alle mannen op straat loopt op te geilen .... ja dan is het geen probleem toch

  11. #104591
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    [emoji182] veel plezier bij mams.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Dankjewel
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    tuurlijk is het leuk dat hij bij z’n kind is....... alleen beetje raaar dat jiji andere mannen loopt op te geilen met je sletterige outfit terwijl hij braaf aan het oppassen is thuis ...... maarja als hij daar geen problemen mee heeft dat z’n vrouw in een sletten outfit alle mannen op straat loopt op te geilen .... ja dan is het geen probleem toch
    Nee dat is ook geen probleem, want het is gewoon een normale broek. Je kan zoiets niet zeggen van een klein stukje foto waar alleen een broek op te zien is. Als ik er gewoon een normale jasje op aan heb.
    Happiness is an inside job


  12. #104592
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    @praline, heel veel plezier bij je mams. Geniet van jullie welverdiende uitje. En van Lier
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #104593
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    @Riannah, eidek mabroek. Ta9abel Allah minna wa minkoem. hamdulilaah groeit Noor goed in sha allah mag ze snel mee naar huis
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #104594
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    @praline, heel veel plezier bij je mams. Geniet van jullie welverdiende uitje. En van Lier
    Dankjewel
    Ken je het? Word echt helemaal zen van de omgeving hier altijd haha. Houd ook van hun centrum hier. Niet zo groot, maar wel gezellig
    Happiness is an inside job


  15. #104595
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dankjewel

    Nee dat is ook geen probleem, want het is gewoon een normale broek. Je kan zoiets niet zeggen van een klein stukje foto waar alleen een broek op te zien is. Als ik er gewoon een normale jasje op aan heb.
    oke oké oké oké mijn fout ...... heb ik weer wat geleerd vandaag ....... dus een zwarte STRAKKE LEREN broek met hakken daaronder is tegenwoordig normaal ......... oké oké ......maar hoe je het wens of keert ... een normale gezonde man word daar opgewonden van om een geblondeerde geval met strakke leren strakke broek met hakken daaronder over de strattion rond HUPPELT........ ach je het is maar wat je leuk vind ......

    Wat ik vroeger altijd deed als ik zo een geval als jiji zag lopen met dr man .... dan ging ik express EXTRA naar haar staren en checken ...... hahahahah als die man daar dan wat van zei ....... zei ik altijd bro kijk hoe ze er bij loopt ... ze doet er alles aan om aandacht te trekken en mannen op te geilen en jiji wilt dat ik de andere kant op moet kijken ??????? Is dit de omgekeerde wereld ofzo????


    Mannen met zulke vrouwen krijgen over het algemeen minder tot geen respect van andere mannen .... dat is een feit