1. #104461
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Oh mn schoonzus had dus een plateau mee.
    Ik vroeg haar naar de prijs omdat ik hier wat las haha.

    33 eu voor een plateau.

  2. #104462
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oh mn schoonzus had dus een plateau mee.
    Ik vroeg haar naar de prijs omdat ik hier wat las haha.

    33 eu voor een plateau.
    Yeppp. Prijzen deze tijd, ze hebben gedraaid.. wij hadden 2 plateau’s en paar kleine dingen 72 euro. Maar het is wel fijn om even niks te hoeven doen. Straks raak ik er nog aan gewend hh.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #104463
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Wa feeki baraka, het mag gezegd worden tbark Allah 3lek

    Jouw koekjes stralen elegantie uit, vrouwelijk en zoals een lid eerder zei prestige . Uniek, het is een gave om een eigen handtekening/stempel te zetten op thuis gebakken koekjes. Van het voorbreiden (jouw tekst en uitleg hier) tot aan bakken en serveren/inpakken blink je uit. Love it!
    Dank je! Wat een mooi en lief compliment op deze mooie dag. Rabbi ghaliek![emoji3590]
    Ik vind het gewoon leuk om.te doen en te proberen....[emoji3526]
    Heel lang niet gedaan door omstandigheden, maar had mn vibe weer wat[emoji4]

    Hidaya jij ook bedankt! Allah hafdek! [emoji3590]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #104464
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Mooi freya besahtek . Mooie kleuren ook.

    Asfoureh nu ben ik.wel benieuwd naar de 33 euro koekjes. Louz of 3adiya

    Mamavanm koop een wasbare spuitzak van de blokker
    Heb ik.al jaren niet stuk.te krijgen.
    Lidl heeft ze ook 1 x per jaar. Die zijn ook supper goed. Als je ze ooit tegen komt..

  5. #104465
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Lekkere taarten dames! Appelcake en cupcakefabriek

    Eid Mubarak!
    Taqabbal Allaahu minna wa minkum[emoji3590]

    Gezellig thuis ontbeten en was meer dan genoeg. Daarna ook weer ontbeten bij mn schoonzus dus daarom niet veel gemaakt.. Echt weer wennen s ochtends ontbijten ook.





    Mijn boy is blij met 1 van zn cadeautjes



    Was koud vandaag. dat andere was nog meer zomers, deze kon nog wel. Broek vind ik dan weer niet zo leuk met zo een dag als vandaag alsof het geen feest is. Maar vond wel even lastig in de ochtend moet ik zeggen ook voor de kinderen
    Ohlala...ziti ghazella! [emoji3526]

    Moge Allah je zoontje beschermen!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #104466
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Mooie tafels hoor iedereen
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  7. #104467
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Yeppp. Prijzen deze tijd, ze hebben gedraaid.. wij hadden 2 plateau’s en paar kleine dingen 72 euro. Maar het is wel fijn om even niks te hoeven doen. Straks raak ik er nog aan gewend hh.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Klopt, heel veel afname voor Marokkaanse koekjes idd. Moge Allah ieder in zijn/ haar rizk blijven voorzien.

    Iedereen vond het thuis ook hele normale prijs. Ik zei nog oh ik ken iemand die maar 20 per schaal vraagt en haar koekjes zijn van top kwaliteit bla bla ‘ gewoon de dames van hier, freya bv’ haha

  8. #104468
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Ik heb me voorgenomen om nu thuis wat te sporten. Ben niet aangekomen in kilo's maar het mag wat strakker.
    Heb nooit echt gesport maar vroeger wandelde ik veel en ver voor vanalles en nog wat maar nu met corona dus de hele dag thuis.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #104469
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Elegant, i agree.
    Dank je!
    Las iets over je vader li 7aslek....haha...zoiets zou me ook kunnen overkomen...vergeten wekker zetten.
    Mn man toeterde om 6 uur dat ik er uit moest, we hadden om 7.30 eid gebed afgesproken, dus ik dacht succes. Dus.ik.kwam beneden en hij had thee gezet , rghayef verwarmd, broodjes afgebakken etc. Alles al op tafel.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #104470
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Dank je!
    Las iets over je vader li 7aslek....haha...zoiets zou me ook kunnen overkomen...vergeten wekker zetten.
    Mn man toeterde om 6 uur dat ik er uit moest, we hadden om 7.30 eid gebed afgesproken, dus ik dacht succes. Dus.ik.kwam beneden en hij had thee gezet , rghayef verwarmd, broodjes afgebakken etc. Alles al op tafel.
    Machallah wat lief.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #104471
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Asfoureh en mamavanN waren de koekjes wel lekker of gaat wel? Gewoon benieuwd voor de prijs haha
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #104472
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Besa77a iedereen, allemaal mooie tafels. Lees dat de kindjes verwend zijn, nou hier niet anders. Alle snoep is op. Alle koekjes zijn geproefd. Doodop naar bed. En dan is het ineens rustig.
    Even met thee nagenieten.
    Al was het niet bij oma...die ze erg missen. Volgende eid insha allah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #104473
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oh mn schoonzus had dus een plateau mee.
    Ik vroeg haar naar de prijs omdat ik hier wat las haha.

    33 eu voor een plateau.
    Ik dacht dat ze op 25 zaten.
    Ewa bsa7thoem. Het is ook een boel werk.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #104474
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Klopt, heel veel afname voor Marokkaanse koekjes idd. Moge Allah ieder in zijn/ haar rizk blijven voorzien.

    Iedereen vond het thuis ook hele normale prijs. Ik zei nog oh ik ken iemand die maar 20 per schaal vraagt en haar koekjes zijn van top kwaliteit bla bla ‘ gewoon de dames van hier, freya bv’ haha
    Jaa zeker. Wij hadden ze bij Marrakech en er stond zo’n lange rij niet normaal meer.. echt he haha. Het word steeds duurder, maar snap het wel. Zit veel werk in en sommige ingrediënten zijn duur.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #104475
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Asfoureh en mamavanN waren de koekjes wel lekker of gaat wel? Gewoon benieuwd voor de prijs haha
    Ja.. ik vond ze echt top. Persoonlijk proef ik het verschil wel van thuis en winkel. Maar dat is mijn mening. Ja echt erg hahaha mijn man zei echt bij het afrekenen: sorry?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk