1. #104401
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Dames wat een genot om jullie creaties te zien. Besahtkoem. Geniet ervan met jullie gezinnen en familie.

    Mooi gedaan dames ma shaa Allah, Tesliem, Cupcake, Praline, a, Juno, rafellalochoco........En appelcake, ik ben benieuwd naar je slagroomtaart hihi. Volgens mij zit daar een verhaal achter.

    Ik moet mijn taart nog afsmeren, worden gebakjes..



  2. #104402
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Dank dames, lieve woorden weer.

    Asfoureh haha nee dat wist ik wel, bloeding is onrein. Maar ja als je niet bloedt???!

    Moslima wat een heerlijke koekjes. Dat zo wil ik ook, prachtig.

  3. #104403
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Dames wat een genot om jullie creaties te zien. Besahtkoem. Geniet ervan met jullie gezinnen en familie.

    Mooi gedaan dames ma shaa Allah, Tesliem, Cupcake, Praline, a, Juno, rafellalochoco........En appelcake, ik ben benieuwd naar je slagroomtaart hihi. Volgens mij zit daar een verhaal achter.

    Ik moet mijn taart nog afsmeren, worden gebakjes..
    Dankjewel
    Prachtig joh en zien er lekker uit besaha alvast!
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik heb ze van Dille & Kamille

    Marokkaanse winkel waar ik de plateaus van had had ze laatst ook. Op kanaalstraat
    Ah oké tnx! Ik zal eens kijken. Zijn leuk om te hebben
    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Oké hier mijn bijdrage voor eid. Heb alles snel op een bord gelegd en weer ingepakt. Maak morgen de borden op om mee te nemen inshallah.




    En een slagroomtaartje in de maak. Komt net uit de oven. Ik zal er nog op terug komen
    Zien er lekker uit!
    Happiness is an inside job


  4. #104404
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Oké hier mijn bijdrage voor eid. Heb alles snel op een bord gelegd en weer ingepakt. Maak morgen de borden op om mee te nemen inshallah.




    En een slagroomtaartje in de maak. Komt net uit de oven. Ik zal er nog op terug komen
    Mooie koekjes Appelcake! Knap dat je dit met je bengels voor elkaar krijgt...en dan ook nog een taartje! Bsa7tkoem!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #104405
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Leuk gedaan en lief dat je altijd zo aan je mama denkt. Rabie galeehalik.
    Ameen
    Altijd op zulke dagen denk je aan ouders, ouders die er ook niet mee zijn.. inshaAllah zijn die nu op een mooiere plek❤️
    Happiness is an inside job


  6. #104406
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Lovely. Bsaha
    Allah 3tiek sa77a!
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    @juno waar heb je die bloemetjes vandaan? Wil ze ook, maar nog niet de eetbare tegen gekomen.
    Ik heb ze online besteld, bij zarqua.com, biologisch en geschikt voor consumptie. Komen uit Marokko.
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Juno mooi om te zien je plateau. Echt prestige

    Hoe maak je dat koekje met een bloemblaadje?
    [emoji2960][emoji16]prestige...klinkt beter dan die claaassss...[emoji849]...awedie mgharba.
    Ik ga het recept nog voor je plaatsen.
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankjewel!

    Heel leuk je koekjes [emoji108]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Dank je!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #104407
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Cupcake fabriek ziet er weer supper verzorgd uit machallah. Je kunt de ka3b eventueel in de lengte neerleggen ipv in de breedte dan heb je misschien extra plaats?
    Ja we miste je al

    Netjes allemaal.
    Hier thuis hebben ze de koekjes geproefd en de mlouza van freya stond op 1
    Besahtkom dames

    Riannah en Olifantje zie ik nog niet reageren en toa ook niet gair Inchallah
    Leuk om te horen trouwens! Ik heb ze dit x niet gemaakt, mis het wel

  8. #104408
    MVC Lid

    Reacties
    398
    13-05-2020

    Mooie koekjes ook juno, appelcake en moslima en alle anderen als ik iemand ben vergeten.

    Versieringen thuis ook erg leuk. Is dat een gebedskleed praline waar yemma op staat? Heel mooi.

  9. #104409
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Het taartje dat vanmiddag bedacht is. Met nog steeds geen goede spuitmond, zo’n plastic euro ding, en met hetgeen ik in huis had.



  10. #104410
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Wow Juno Allahoma baarik! Vind jouw koekjes een "eigen Juno stempel" hebben lastig uit te leggen... oililly achtig love it! Tbark Allah 3lék


    Niets ten nadele van alle andere dames respect wollah voor al jullie mooie tafels en creaties! Allahoma baarik
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #104411
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    MammavanN, Allah chafee je dochtertje meskina
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #104412
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #104413
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Nou dames dat was m ramadan 2020.
    Een bijzondere ramadan om nooit te vergeten. Toen de adhaan klonk bij maghreb barste ik in tranen uit. Zijn we er nog volgend jaar...mogen we nog een jaar vasten. Zullen onze geliefden er nog zijn. In welke staat zullen we ons bevinden.
    Ya rabb accepteer het vasten van de oummah.

  14. #104414
    MVC Lid

    Reacties
    171
    28-02-2020

    Salaamu3alaikom dames,

    Echt zoveel lekkere weer voorbij zien komen.

    Riannah Tbarkallah3liek, tussen ziekenhuisbezoekjes nog ff moeite doen om het huis te versieren.

    Juno, Appelcake, en zoveel andere koekjesbladen Allahoemabareek. allemaal stuk voor stuk prachtig!

    Vandaag nog beghrir gemaakt Ipv morgen en een taartje.



  15. #104415
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Nou dames dat was m ramadan 2020.
    Een bijzondere ramadan om nooit te vergeten. Toen de adhaan klonk bij maghreb barste ik in tranen uit. Zijn we er nog volgend jaar...mogen we nog een jaar vasten. Zullen onze geliefden er nog zijn. In welke staat zullen we ons bevinden.
    Ya rabb accepteer het vasten van de oummah.
    ameen op je dua
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna