1. #100381
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Besa7a.

    Goed hoor dat je zelf verft etc, ik ben ik dat soort dingen totaal niet thuis. Echt een taak die mijn man moet doen.
    Ik kan bijvoorbeeld ook geen plank ophangen of zo.[emoji38]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Nee ik ook niet hoor haha, is de 1e x dat ik dit doe mn man heeft wel alles afgeplakt etc. Enige wat ik doe is met die roller maar alsnog is t zwaarder dan verwacht haha. Maar ik wil heel graag de trap laten bekleden dus de muren moeten wel eerst.. mn man is nu bezig in de tuin. Ben helaas ook niet zo handig, dingen ophangen kan ik niet

    Moet mezelf ook bezig houden

  2. #100382
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Onze brunch...
    Ik ben echt met hoofdpijn om half 1 wakker geworden[emoji43]
    Ik kon na fajr niet slapen en heb denk ik 2 uur wakker gelegen en op de telefoon gezeten, daarna toch in slaap gevallen.

    Kids hadden al ontbeten en zijn gaan skeeleren.
    Ze hebben mij niet wakker gemaakt msaken[emoji7]






    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  3. #100383
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Nee ik ook niet hoor haha, is de 1e x dat ik dit doe mn man heeft wel alles afgeplakt etc. Enige wat ik doe is met die roller maar alsnog is t zwaarder dan verwacht haha. Maar ik wil heel graag de trap laten bekleden dus de muren moeten wel eerst.. mn man is nu bezig in de tuin. Ben helaas ook niet zo handig, dingen ophangen kan ik niet

    Moet mezelf ook bezig houden
    Jij doet het tenminste, ik wacht net zo lang op mijn man haha
    Wij willen de trappen ook bekleden, mijn man is de trappen aan het kaal maken oude lijm weg etc dan komt er iemand langs om te bekleden.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  4. #100384
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    chokrane dames voor jullie antwoord. Ik moet dus voor mn gevoel direct na de adhaan bidden. Iemand anders zei me maar je hebt tijd tot het volgende gebed inderdaad maar voel me daar op de een of andere manier niet goed bij ofzo
    gair inchallah
    riannah lekker , tjaah zulke dagen hebben we nu wekelijks helaas...

  5. #100385
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Hoe doen jullie dat met fadjr? Ben me dat al een paar dagen aan het afvragen.
    En isha word ook laat
    Bedoel niet voor mezelf. Bedoel voor de kinderen. Maken jullie hen ook wakker voor fajr

  6. #100386
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    chokrane dames voor jullie antwoord. Ik moet dus voor mn gevoel direct na de adhaan bidden. Iemand anders zei me maar je hebt tijd tot het volgende gebed inderdaad maar voel me daar op de een of andere manier niet goed bij ofzo
    gair inchallah
    riannah lekker , tjaah zulke dagen hebben we nu wekelijks helaas...
    Normaal ga ik niet terug slapen na fajr ook niet bij niet-werkdagen... maar nu? Tja wat moet ik de hele dag [emoji38][emoji38] alleen maar huishouden, lesgeven en luieren in de tuin.
    Insha Allah wordt binnenkort alles weer normaal, ik mis mijn ritme en dag indeling. [emoji29]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  7. #100387
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Bedoel niet voor mezelf. Bedoel voor de kinderen. Maken jullie hen ook wakker voor fajr
    Ik zeg je eerlijk dat ik dat niet doe... Moet eigenlijk wel.. mijn oudste staat zelf op, ik sta op en maak mijn man wakker als ik klaar ben met wudo dan bidden we gezamenlijk.
    Maar de jongsten laat ik liggen.

    Ik hoorde laatst een geleerde zeggen : zou je je kind wakker maken als het huis in brand staat? Ja toch? Fajr is het zelfde. [emoji29][emoji29][emoji29]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  8. #100388
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Wist niet dat je tijd had om te bidden. Voel me al schuldig en rot als het eens uitloopt tot max een half uur later. Dan heb ik het gevoel dat het te laat is en niet meer geaccepteerd word ofzo

  9. #100389
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik zeg je eerlijk dat ik dat niet doe... Moet eigenlijk wel.. mijn oudste staat zelf op, ik sta op en maak mijn man wakker als ik klaar ben met wudo dan bidden we gezamenlijk.
    Maar de jongsten laat ik liggen.

    Ik hoorde laatst een geleerde zeggen : zou je je kind wakker maken als het huis in brand staat? Ja toch? Fajr is het zelfde. [emoji29][emoji29][emoji29]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    oh ja. Lijkt me ook moeilijk. Weet dat de oudste hier het moeilijk heeft mzt het in slaap vallen. Dus weer als ik hem zou wakker maken hij denk ik niet meer zou kunnen slapen.

    Ja moeilijk moeilijk vind ik wel. Heb het zrlf al moeilijk om terug in slaap te vallen na fajr altijd laat staan een jong kind

  10. #100390
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    ik gewoon
    ik heb dus exact hetzelfde gair moge allah ons alles doen welslagen
    wij zijn da3if..

  11. #100391
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Ziet er allemaal heel goed uit, bsahtekoum! Echt leuk om al die buiten-foto's te zien. Zelf voel ik me zo futloos vandaag, echt heel slap. Maar zoals beloofd toch pancakes met zelfgemaakte blauwe bessensaus gemaakt voor broertje en zusje.






    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  12. #100392
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Juni

    Dat artikel van de Volkskrant is gewoon geweldig.

    Gisteren heeft mijn man voor het 1st afwasmachine uitgeladen. Ik dacht wtf is hier gaande. Eigenlijk is dat triestig, dat je als echtgenote zijnde daarvan moet verschieten.

    Maar goed c'est la vie.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  13. #100393
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Bij bakken volgend recept van flana...gessek tgeddem shwiya moghek...parque het klopt wel eens niet.

    Allah sla7. Le3wawel hoema hedoek.

    Nog even over die casa del papel... afgelopen drie nachten uitgekeken laatste seizoen. Ik wist niet meer wie die ene met ooglap was...hoe hij bij was betrokken. Bhel fiya zheimer ofzo...maar ook vaak doorgespoeld want dat ik dacht...ewa saffi...en die mesmoema djel policia 3ayqet bdek lkers. En dan het einde...echt el professor? Kon je echt niet imschatgen dat die mesgotta na alles je niet zou komen opvreten?
    En toch wacht je dan weer op vervolg....

    Cabli koent ken nekkel bieh.... moet ik nog laatste seizoen aan beginnen.
    Amien.

    Bij Casa...heb ik niks doorgespoeld. Ik weet niet was toch in de ban en nog steeds. Ik stuurde meteen naar collega, gaan we ook een gedetailleerde overval plegen?

    Die met de ooglap is er nadien bijgekomen. Hij is het meesterbrein achter de 2e roof. Met de nodige drama natuurlijk en finesse.

    Je ziet indd haar buik is zo fake of beter gezegd de mijne is blub blub.

    De professor is echt helemaal mijn ding.

    Wil een Spaanse serie zien.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  14. #100394
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Hahaha olifantje werken is bijkomen of niet
    [emoji56][emoji56][emoji56][emoji56]

    De twijfel om te stoppen met werken is door de Corona ook meteen.opgelost.

    Hoe is het met jou en de kleine pruts?

    Die van mij kan nog steeds niet lopen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  15. #100395
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Olifanje die cake ziet er goed uit of vond je smaak tegenvallen?
    Mashallah jij hebt andere talenten, van wat ik heb gezien dat je plaatst.
    Bakken en deeg is idd oefenen en geduld hebben. Zo veel is er in de kliko belandt Rabi smahna. Gewoon nooit opgeven en weer opnieuw proberen
    De cake was goed. Was een Spaans recept en daarin moest een hele appelsien bij met schil en al. Ik had dus niet goed gemixed want mijn geweldige man kwam 2 stukjes tegen en hij zo vergeten of met kochra gedaan. Ik deed luchtig dat de rasper niet z'n werk heeft gedaan.

    Die YouTube filmjes zijn verslavend want wil een appel cake maken...nchofo 3awed.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol