1. #83401
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Flowerss. Bekijk reactie
    Je wordt geleefd en het ontbreekt je aan een ruggengraat en eigenliefde. Helaas geldt dit niet alleen voor jou maar voor de meeste vrouwen.

    Wie gaat er van je houden en om je bekommeren als je het zelf niet doet? Denk je nou echt dat je man aan je denkt en ziet wat voor gunst je voor hem doet? Anders had hij je niet zo behandeld:

    Je doet dit allemaal zelf. Heb je vakantie genomen om schoonmaken bij een ander?

    Kom voor jezelf op. Kan me echt ergeren aan dit soort dingen. Wees sterk en hou van jezelf!
    Vertel eens flowertje, hoe doet men dat? Houden van jezelf. Echt zulk leeg geblaat elke keer. Je hebt geen idee wat de dingen betekenen die je hier typt.

  2. #83402
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door Flowerss. Bekijk reactie
    Je wordt geleefd en het ontbreekt je aan een ruggengraat en eigenliefde. Helaas geldt dit niet alleen voor jou maar voor de meeste vrouwen.

    Wie gaat er van je houden en om je bekommeren als je het zelf niet doet? Denk je nou echt dat je man aan je denkt en ziet wat voor gunst je voor hem doet? Anders had hij je niet zo behandeld:

    Je doet dit allemaal zelf. Heb je vakantie genomen om schoonmaken bij een ander?

    Kom voor jezelf op. Kan me echt ergeren aan dit soort dingen. Wees sterk en hou van jezelf!
    nee daar heb ik zeeeeeker geen vakantie voor genomen.
    en ik denk eerlijk gezegd dat mijn man het als vanzelfsprekend ziet, het is geen gunst die ik hem verleen.

    hoe pak ik dit aan dan voor volgend jaar?
    keeping in mind dat, wij geen eigen huis hebben, zijn zussen incl kids zijn, en ik toch wel een beetje netjes wil blijven want idd met mijn ruggengraat wil ik geen ruzie met zijn zus, can`t handle
    Broblem?

  3. #83403
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Walnoot33 Bekijk reactie
    Praline , indd je wil mensen niet tot last zijn, als men je uitnodigd is t islamitisch gezien max 3 dagen ben je gast.

    daarna vind ik t welletjes, wil geen blok aan iemands been zijn.
    Ja ik begrijp je helemaal!
    Precies, paar dagen is niet erg. Daarna is het gewoon niet leuk meer voor beide niet. Al zeuren ze wel altijd dat je nog niet weg moet etc

    Besaha juno!
    Happiness is an inside job


  4. #83404
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    ik lees wel vaker jouw reacties op mijn reacties en ik bewonder jouw standvastigheid,en hoe je over als sterke vrouw, tbarkellah 3lik

    het ligt ook bij mij, we zijn daar zodat hij zijn fam kan zien, en als we daar dan 3 weken zijn, wil ik hem niet claimen, 3 weken in een heel jaar is relatief gezien peanuts.
    en het huishouden, koken, rekening houden met de rest van de fam, dat is daar een nadeel van

    ja dat praten is idd ook een dingetje, klinkt stom maar ik probeer best wel mijn best te doen om ze niks te geven waar ze over zouden kunnen praten.
    maar i dont know
    Is geen peanuts als het al je vakantiedagen zijn en sowieso geen peanuts een huishoudvakantie en je man weet dat dondersgoed...maar zolang jij niks zegt vindt hij het prima.

    En ja...wat ik letterlijk zei, was vertaald...wollah ma zet ik een stap in dat huis nog zolang ik niet mn eigen huis heb daar.
    Dat was 5 jaar terug ofzo....ga nu pas weer vanmiddag naar dat huis....maar dat is meer om andere redenen die ze met elkaar uit mogen zoeken. Ik blijf een buitenstaander, maar wel alert op mn grenzen.

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #83405
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Op de Spaanse grens kwamen we dit tegen zo mooi

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Mooi frey...ook onderweg lekker genieten. Sommigen haasten zich zo alsof marokko wegloopt voor ze ofzo.

    Ging een keer met mn broers id auto terug. Hadden zo geen zin...hebben hele middav ergens gewoon onder een olijfboom geslapen.

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #83406
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Is geen peanuts als het al je vakantiedagen zijn en sowieso geen peanuts een huishoudvakantie en je man weet dat dondersgoed...maar zolang jij niks zegt vindt hij het prima.

    En ja...wat ik letterlijk zei, was vertaald...wollah ma zet ik een stap in dat huis nog zolang ik niet mn eigen huis heb daar.
    Dat was 5 jaar terug ofzo....ga nu pas weer vanmiddag naar dat huis....maar dat is meer om andere redenen die ze met elkaar uit mogen zoeken. Ik blijf een buitenstaander, maar wel alert op mn grenzen.



    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

    Hij ging verder ook niet meer met jou in discussie hier over?

    heb je ze ook zo lang niet meer gezien?
    succes straks!

    buitenstaander is idd ook iets wat ik zwaaaar gemerkt en gevoeld heb deze vakantie.
    een keer die fout gemaakt.

    er werd om mijn mening gevraagd, en naief als ik ben gaf ik, wel onderbouwd mijn mening, het is mij niet in dank afgenomen.
    negeren, boycotten, kinderlijk gedrag.
    mijn mening geven daar doe ik dus ook niet meer
    Broblem?

  7. #83407
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Waarom zijn alle accounts met "flower" erin onzin reacties. Stoer doen op internet maar in 't echt durf je zeker nog niet alleen naar 't toilet te gaab
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  8. #83408
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Walnoot33 Bekijk reactie
    Welk gedeelte is dat juno
    Die weg is die niet meer zo nieuwe rahrah weg, oa naar rmilate, ksar kbir, merchan etc. We zitten aan de nieuwe kant van mesnana.

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #83409
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    @sefrawia ik zou in jou plaats je man alleen sturen voor een week of 10 dagen ofzo.
    Je boekt op voorhand al iets in marokko om op hotel te gaan voor een weekje. Als jij dan komt blijft je 5 dagen à een week bij je schoonfamilie en dan gaan jullie samen op vakantie.
    En zeg aan hun dat je het hotel niet kunt annuleren
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #83410
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    ik lees wel vaker jouw reacties op mijn reacties en ik bewonder jouw standvastigheid,en hoe je over als sterke vrouw, tbarkellah 3lik

    het ligt ook bij mij, we zijn daar zodat hij zijn fam kan zien, en als we daar dan 3 weken zijn, wil ik hem niet claimen, 3 weken in een heel jaar is relatief gezien peanuts.
    en het huishouden, koken, rekening houden met de rest van de fam, dat is daar een nadeel van

    ja dat praten is idd ook een dingetje, klinkt stom maar ik probeer best wel mijn best te doen om ze niks te geven waar ze over zouden kunnen praten.
    maar i dont know
    Lief van je! Men noemt het ook weleens bitcherig maar ik kan gewoon niet tegen onrecht en vind dat juist goed.

    Ik snap jouw denkwijze, maar je houdt geen rekening met jezelf. Spreek duidelijke taal met je man. Jij wil ook vakantie en dat is meer dan logisch, dat moet hij begrijpen. Succes!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  11. #83411
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    Hij ging verder ook niet meer met jou in discussie hier over?

    heb je ze ook zo lang niet meer gezien?
    succes straks!

    buitenstaander is idd ook iets wat ik zwaaaar gemerkt en gevoeld heb deze vakantie.
    een keer die fout gemaakt.

    er werd om mijn mening gevraagd, en naief als ik ben gaf ik, wel onderbouwd mijn mening, het is mij niet in dank afgenomen.
    negeren, boycotten, kinderlijk gedrag.
    mijn mening geven daar doe ik dus ook niet meer
    Hij kon hoog of laag springen....lekker laten springen...
    Hij maakt zich er ook niet druk om als ik daar lijd.

    Heb alleen stiefschoonmoe sinds 2014 niet gezien....de spil van alle mashakiel...ohnee...ik heb geen mening. [emoji16]
    Ik ben Zwitserland.

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #83412
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    @sefrawia ik zou in jou plaats je man alleen sturen voor een week of 10 dagen ofzo.
    Je boekt op voorhand al iets in marokko om op hotel te gaan voor een weekje. Als jij dan komt blijft je 5 dagen à een week bij je schoonfamilie en dan gaan jullie samen op vakantie.
    En zeg aan hun dat je het hotel niet kunt annuleren
    Ik zou me niet eens verklaren. Kom op zeg.

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #83413
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    @sefrawia ik zou in jou plaats je man alleen sturen voor een week of 10 dagen ofzo.
    Je boekt op voorhand al iets in marokko om op hotel te gaan voor een weekje. Als jij dan komt blijft je 5 dagen à een week bij je schoonfamilie en dan gaan jullie samen op vakantie.
    En zeg aan hun dat je het hotel niet kunt annuleren
    haha tnx voor de tip.
    Broblem?

  14. #83414
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik zou me niet eens verklaren. Kom op zeg.

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
    Ze gaan zowiso er iets van zeggen.. Dan gewoon maar zeggen dat je 't niet kunt annuleren en dat het al vast staat
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #83415
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Is geen peanuts als het al je vakantiedagen zijn en sowieso geen peanuts een huishoudvakantie en je man weet dat dondersgoed...maar zolang jij niks zegt vindt hij het prima.

    En ja...wat ik letterlijk zei, was vertaald...wollah ma zet ik een stap in dat huis nog zolang ik niet mn eigen huis heb daar.
    Dat was 5 jaar terug ofzo....ga nu pas weer vanmiddag naar dat huis....maar dat is meer om andere redenen die ze met elkaar uit mogen zoeken. Ik blijf een buitenstaander, maar wel alert op mn grenzen.

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
    Heb ik ook gezegt vorig jaar. En normaal ben ik een zachtaardig persoon en geef ik vaak toe maar eens m'n limiet bereikt is mag je nog van een brug springen, ik blijf erbij. En dan moet je echt ver gegaan zijn.
    Gelukkig zei hij net hetzelfde.
    En hij was amper thuis daar maar het heeft toch op z'n zenuwen gewerkt dus kun je nagaan hoe erg het was haha.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ