1. #83356
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Loyaal. Bekijk reactie
    Even een reminder..

    “Ik garandeer een huis aan de rand van het Paradijs aan degene die een discussie vermijdt, ook al heeft hij gelijk. Ik garandeer een huis in het midden van het Paradijs aan degene die liegen vermijdt, zelfs als hij grappen maakt en ik garandeer een huis in het bovenste gedeelte van het Paradijs voor degene met een goed karakter.”

    Deze hadith van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) is overgeleverd door Abu Umaamah (moge Allah tevreden met hem zijn) en staat vermeld in Abu Dawud.

    Mooie reminder sis. Barakallahufeek.

  2. #83357
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Mooie foto's voorbij zien komen. Bsahetkoum allemaal.

    @ODK la casa de papel vond ik niet tegenvallen, heb m al afgekeken. Hoop tranen op t eind *spoileralert.
    Maar waar ik echt echt heb gehuild was Stranger things, wat een roteinde was dat.

  3. #83358
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Heb vanavond dat bericht gezien over die vrouw in Marokko, Hanane die vermoord is door die gestoorde ex.
    Wereld is echt naar de klote. Gewoon erbij staan en filmen en vervolgens zeggen 'hij wil niet luisteren naar mij, ma3andi mendirlk'
    Mn bloed gaat daar zo van koken gewoon.


    Moge Allah haar genadig zijn en dat beest een gepaste straf geven.

  4. #83359
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Pogingen tot interessant doen laten we aan jou over ben jij de koningin van. Ohh ik heb de decoratie vrijdag pas gemaakt lolll, die paar veertjes hahaha

    En ik dacht dat je zou negeren, maar je kon t weer niet laten he het knaagt aan je vooral op momenten als deze

    Paar veertjes of niet ik neem liever tijd voor mn bestellingen zodat het er nooit afgeraffeld uit ziet, kan je een klant niet aandoen vind ik. Bovendien dat je hier nu ineens over begint, betekent dat dat nog aan je knaagt. Je kan het niet hebben als je nergens kritiek op kan geven.






    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  5. #83360
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Was lekker kip met home made frietjes, salade, fruit hamdoelillah[emoji3590]







    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  6. #83361
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Survival mode

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  7. #83362
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hihi valt mee

    Het is nog niet zo druk en hebben gewoon hotel genomen om het gemakkelijk te hebben. Dit voor enkele daagjes.

    Dan richting Alhoceima.

    Dan naar de woestijn.

    Maar eerlijk is eerlijk...heb niks met Marokko, bedoel vakantie is het niet.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Same, is meer familie bezoek.
    en ik loop constant op mijn tenen,
    Als eerste opstaan om de afwas te doen, 4x per dag
    altijd beleefd blijven tegen de feeders
    iedereen altijd mee als je naar buiten wil
    kinderen everywhere, die later naar bed gaan dan ik
    mar9 en brood all day

    en dan werk je je een heel jaar de tering om in marokko niet eens uit te rusten, ik snap mijzelf ook niet

    ik ben net een weekje terug van een maand vakantie
    wel geteld 2 dagen en 1 nacht zonder fam weg geweest
    Broblem?

  8. #83363
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Heerlijk geslapen en ontbeten alhamdolilah. Schoonzus heeft hier ook geslapen, die was ook plotseling gisteren vertrokken

    Nu weer verder

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  9. #83364
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    Same, is meer familie bezoek.
    en ik loop constant op mijn tenen,
    Als eerste opstaan om de afwas te doen, 4x per dag
    altijd beleefd blijven tegen de feeders
    iedereen altijd mee als je naar buiten wil
    kinderen everywhere, die later naar bed gaan dan ik
    mar9 en brood all day

    en dan werk je je een heel jaar de tering om in marokko niet eens uit te rusten, ik snap mijzelf ook niet

    ik ben net een weekje terug van een maand vakantie
    wel geteld 2 dagen en 1 nacht zonder fam weg geweest
    Dan zou ik niet eens gaan haha pff moet er niet aan denken. Wij reizen altijd rond, her en der appartementjes nemen, zwembad erbij soms. Strand, uitstapjes, elke dag buiten eten. Gewoon gezellig met mn gezinnetje. Paar daagjes naar familie en daar verwend worden met eten.. We worden ontvangen als royals ik mag echt niks doen

  10. #83365
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dan zou ik niet eens gaan haha pff moet er niet aan denken. Wij reizen altijd rond, her en der appartementjes nemen, zwembad erbij soms. Strand, uitstapjes, elke dag buiten eten. Gewoon gezellig met mn gezinnetje. Paar daagjes naar familie en daar verwend worden met eten.. We worden ontvangen als royals ik mag echt niks doen
    oh klinkt heerlijk!
    haha dat klinkt meer als vakantie
    geniet ervan, bsahtkom o rahtkom!!
    Broblem?

  11. #83366
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    oh klinkt heerlijk!
    haha dat klinkt meer als vakantie
    geniet ervan, bsahtkom o rahtkom!!
    En een ander land geen optie voor jullie?
    Dankjewel, Allah ya3tik sa7a

  12. #83367
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    Salaam dames,

    besahha alle yum yum gerechten , tagin vis , kip etc, alhamdolillah 3la ni3ma.

    zeg sefriwia , ga je naar je schoonouderst toe , of andere fam?

    Ik snap dat nooit , dat gekleef en met iedereen in een huis zitten poetsen koken vervelen,

    of overal mee naar toe, is ook wat je ze aanleert.

  13. #83368
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    En een ander land geen optie voor jullie?
    Dankjewel, Allah ya3tik sa7a
    we zijn vorig jaar een weekend naar berlijn geweest, en 4 dagen naar Barcelona.
    En die 4 dagen Barcelona waren echt de beste vakantie van mijn hele leven

    de grote vakantie is voor mijn man om zijn fam te zien. (wist ik ook wel een beetje voor we gingen trouwen)
    maar als ik er dan weer ben dan denk ik wel, shit, ja ik heb mijn schoonfamilie gemist, maar om mijn gespaarde vakantie dagen bijna helemaal aan hen te spenderen, en al die krijsende kinderen hele vakantie lang...

    laten we het er op houden dat ik van mijn man houd
    Alleen op vakantie zie ik ook niet heel erg zitten eerlijk gezegd
    en ik vind het ook een beetje een belediging naar hem en mijn schoonfamilie toe om te zeggen, schat laat mij maar hier in NL
    Broblem?

  14. #83369
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    Freya besahha vakantie, zo hoort t ook, n mens werkt niet t hele jaar door om vervolgens

    stress en n hoge bloeddruk te krijgen door derden.silat rahim helemaal mee eens,

    maar niemand hoeft n ander te vertellen wat te doen.

  15. #83370
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    we zijn vorig jaar een weekend naar berlijn geweest, en 4 dagen naar Barcelona.
    En die 4 dagen Barcelona waren echt de beste vakantie van mijn hele leven

    de grote vakantie is voor mijn man om zijn fam te zien. (wist ik ook wel een beetje voor we gingen trouwen)
    maar als ik er dan weer ben dan denk ik wel, shit, ja ik heb mijn schoonfamilie gemist, maar om mijn gespaarde vakantie dagen bijna helemaal aan hen te spenderen, en al die krijsende kinderen hele vakantie lang...

    laten we het er op houden dat ik van mijn man houd
    Alleen op vakantie zie ik ook niet heel erg zitten eerlijk gezegd
    en ik vind het ook een beetje een belediging naar hem en mijn schoonfamilie toe om te zeggen, schat laat mij maar hier in NL
    Ja dat begrijp ik idd wel, dat staat ook gek..en een compromis, 2/3 weken met familie en 1 weekje naar een andere plek in Marokko met je man? Hij mag ook wel een beetje aan jou denken vind ik..