1. #82351
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah 3tiek sa77a.

    Uiteindelijk dit geworden, soort van briyani ..[emoji2960]
    Ziet er heerlijk uit en ik mag graag aubergine.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  2. #82352
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ik ben helemaal kapot...wou ik maar ff zeggen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #82353
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah 3tiek sa77a.

    Uiteindelijk dit geworden, soort van briyani ..[emoji2960]
    Ameen shoekran sis. Ja doe ik ook. Sta er echt boven, heb me gezin hihi hamdoelilah.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #82354
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hoort erbij en negeren is de beste oplossing.

    Zodra je haar tijd geeft en wat zij ziet als aandacht, dan heb je de poppen dansen.

    Hier heb ik 1 die naar mijn man stuurt maar aan mij gericht en bij naam ook nog eens.

    Zo stuurt ze ook hartjes naar hem ennn toen de baby was geboren, moest ze meskiena laten weten dat ze toch blij is dat hij de naam heeft genomen die zij beide wilden, terwijl de naam door mij is gekozen.

    Zo kan ik nog even gaan. Dat vind ik allemaal niet erg maar als de kinderen worden opgezet dan is het dweilen met de kraan open.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Hoe hopeloos kan een persoon zijn, ik begrijp zulke wijven echt niet gadverdamme dat ze zich niet diep en diep schamen.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #82355
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Wat staat er vandaag op het menu? Deel II

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hoort erbij en negeren is de beste oplossing.

    Zodra je haar tijd geeft en wat zij ziet als aandacht, dan heb je de poppen dansen.

    Hier heb ik 1 die naar mijn man stuurt maar aan mij gericht en bij naam ook nog eens.

    Zo stuurt ze ook hartjes naar hem ennn toen de baby was geboren, moest ze meskiena laten weten dat ze toch blij is dat hij de naam heeft genomen die zij beide wilden, terwijl de naam door mij is gekozen.

    Zo kan ik nog even gaan. Dat vind ik allemaal niet erg maar als de kinderen worden opgezet dan is het dweilen met de kraan open.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    .

  6. #82356
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hoort erbij en negeren is de beste oplossing.

    Zodra je haar tijd geeft en wat zij ziet als aandacht, dan heb je de poppen dansen.

    Hier heb ik 1 die naar mijn man stuurt maar aan mij gericht en bij naam ook nog eens.

    Zo stuurt ze ook hartjes naar hem ennn toen de baby was geboren, moest ze meskiena laten weten dat ze toch blij is dat hij de naam heeft genomen die zij beide wilden, terwijl de naam door mij is gekozen.

    Zo kan ik nog even gaan. Dat vind ik allemaal niet erg maar als de kinderen worden opgezet dan is het dweilen met de kraan open.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Haha...die heeft echt geen trots en eer. Hoe maak je ze dood? Negeren, zero aandacht. Jouw tijd is geweest.

    Kinderen opzetten is het meest lastige, Allah rzaq sbar.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #82357
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    [...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #82358
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik ben helemaal kapot...wou ik maar ff zeggen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Allah sehhel...yek lebbas?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #82359
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ziet er heerlijk uit en ik mag graag aubergine.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Thank you.

    Ja die eerst in de oven gegrild met olijfolie en dan bovenop de rijst meekoken.....Allah!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #82360
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ameen shoekran sis. Ja doe ik ook. Sta er echt boven, heb me gezin hihi hamdoelilah.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dat was zeevis waarop je hier reageert toch?

    Maar echt, negeer zo'n mens.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #82361
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Dankjewel dames.
    Vandaag heb ik wel lekker gegeten.
    Aardappelpuree met roerbakspitskool en bloemkool.
    In jus gegaarde kotelet met stukjes rookworst. [emoji39][emoji39]

    Ik was de enige die blij aan tafel zat [emoji1787] de rest zei: alweer Hollandse pot?? Terwijl ik dit allange tijd niet gemaakt heb.
    Boeit niet... Ze eten wat de pot schaft.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  12. #82362
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ergens gezegd dat ze met een persoon mee kan rijden vanaf de luchthaven die een paar huizen verder woont vanaf haar vaders huis en dat wij de andere kant oprijden. Ons huis woont aan de andere kant van Tanger. Past ook niet in 1 auto alle bagage.
    Dusssss....
    Bye bye cherie, bye bye....
    Hahahaha ik ga stuk

    Goed opgelost wel!

  13. #82363
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Hoe hopeloos kan een persoon zijn, ik begrijp zulke wijven echt niet gadverdamme dat ze zich niet diep en diep schamen.
    Begreep ook nooit het begrip jaloerse ex [emoji54]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  14. #82364
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Juist.. jeetje wat vervelend. Moge Allah je geduld geven in deze situatie. Het is echt moeilijker dan de meeste mensen denken.. heb haar nooit wat aangedaan of over haar gesproken. Ze is gewoon jaloers omdat ik jong ben, nooit ben getrouwd haha. Inmiddels heeft ze 4 kids van 4 mannen. Dus ik voel me totaal niet van haar level. Ze mag echt zeggen wat ze wilt en doen wat ze wilt. Je moest eens weten wat zij allemaal heeft geprobeerd bij ons hahah. Maar ik doe niks terug. Is het niet waard, heb me gezin hamdoelilah ben echt zo gelukkig met hem en zou het niet anders willen. En als dit erbij komt, is dat gewoon mijn mektab en een test hoe ik ermee omga.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dus omdat jij jong en nooit getrouwd bent, en zij 4 kinderen van verschillende mannen heeft, ben je niet van haar level?

    Okeeee

  15. #82365
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Juist.. jeetje wat vervelend. Moge Allah je geduld geven in deze situatie. Het is echt moeilijker dan de meeste mensen denken.. heb haar nooit wat aangedaan of over haar gesproken. Ze is gewoon jaloers omdat ik jong ben, nooit ben getrouwd haha. Inmiddels heeft ze 4 kids van 4 mannen. Dus ik voel me totaal niet van haar level. Ze mag echt zeggen wat ze wilt en doen wat ze wilt. Je moest eens weten wat zij allemaal heeft geprobeerd bij ons hahah. Maar ik doe niks terug. Is het niet waard, heb me gezin hamdoelilah ben echt zo gelukkig met hem en zou het niet anders willen. En als dit erbij komt, is dat gewoon mijn mektab en een test hoe ik ermee omga.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Zelfs als je niks doet hihi. Ewa jah.

    Amien

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol